بلیط هواپیما, بلیط قطار, و تورهای گردشگری | ایران چارتر
بلیط هواپیما

نمایش کمترین نرخ در صورت عدم ورود تاریخ

جستجو

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

H1 Code:
“`html

بلیط رفت برگشت کیش با بهترین خدمات

برای خرید بلیط رفت برگشت کیش، شما می‌توانید از خدمات ایران چارتر استفاده کنید. ایران چارتر با ارائه بهترین خدمات، تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید بلیط هواپیما را برای شما فراهم می‌کند. با مراجعه به سایت ایران چارتر، می‌توانید بلیط‌های متنوعی را مشاهده کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین، شما می‌توانید از بلیط‌های لحظه آخری و چارتر نیز بهره‌مند شوید که به شما امکان می‌دهد با هزینه کمتری به کیش سفر کنید. برای اطلاعات بیشتر و خرید بلیط، به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

بلیط رفت برگشت کیش

بلیط رفت برگشت کیش

بلیط رفت برگشت کیش

“`
 بلیط رفت برگشت کیش

“`html

بهترین زمان برای خرید بلیط رفت برگشت کیش

از اواسط پاییز تا اواخر بهمن بهترین زمان برای سفر به این جزیره است. تابستان‌ها دمای جزیره تا ۵۵ درجه بالا می‌رود و همین تحملش را برای بسیاری افراد سخت می‌کند. اما اگر هدف شما از سفر آفتاب‌گرفتن باشد می‌توانید این فصل را برای رفتن به کیش انتخاب کنید.

چطور بلیط رفت و برگشت کیش را بخریم؟

برای خرید بلیط کیش می‌توانید به سایت ایران چارتر مراجعه کنید. ما تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات را برای شما فراهم کنیم. می‌توانید بلیط مورد نظر خود را در جستجوی ما پیدا کنید.

میزان بار مجاز پرواز تهران کیش چقدر است؟

می‌توانید ۲۰ کیلوگرم بار و یک ساک دستی ۵ کیلوگرمی با خود در پرواز تهران به کیش همراه داشته باشید. این میزان به نسبت ایرلاین متغیر است.

بلیط چارتر کیش

چطور به کیش سفر کنیم؟ جزیره کیش از جزیره های زیبای خلیج فارس است که سالانه حدود یک میلیون گردشگر به خود جذب می کند. این جزیره به خاطر سواحل زیبا و آب شفاف دریا، از مقصدهای محبوب ایرانی ها است و مساحتی معادل ۹۰ کیلومتر مربع دارد. در تمامی فصول سال بلیط هواپیما کیش موجود است و مناسب سفر خواهد بود.

جاذبه های گردشگری کیش

جزیره کیش به عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ایران روزانه مقصد مسافران زیادی است که از جای جای ایران و جهان به آن‌ سفر می‌کنند. این جزیره زیبا علاوه بر دریا و مراکز خرید متنوع، جاذبه های گردشگری متنوعی دارد که هنگام سفر به آنجا می توانید از آنها دیدن کنید.

شهر باستانی حریره

شهر حریره با قدمت 800 ساله از جاذبه های کم نظیر کیش است که روزگاری بندری مهم و مرکز ارتباط هند و چین با ایران و اروپا بوده است. امروزه بقایای این شهر باستانی به صورت پشته های خاکی بزرگ به جا مانده است. تاکنون مجموعه هایی چون خانه اعیانی، حمام، محدوده صنعتی و مسجد در این شهر باستانی شناسایی شده است.

مجموعه تفریحی کوه نور

اینجا صخره ای سنگی قرار دارد که وجودش در یک خاک مرجانی اعجاب انگیز است. اطراف این صخره یک حوض عجیب قرار دارد که آب و آتش در آن ادغام شده اند. علاوه بر این، آبشارهای روان، انواع گل ها و تعدادی مجسمه چوبی برای روشن کردن محیط آن در شب نیز وجود دارد.

شهر زیرزمینی کاریز

مجموعه فرهنگی سیاحتی شهر زیرزمینی کاریز یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره است که سالانه گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند. قنات کاریز در گذشته آب شرب ساکنان جزیره و مناطق اطراف آن را تأمین می کرده است. مجموعه شهر زیرزمینی کاریز در محل اتصال سه رشته قنات قدیمی ساخته شده است. این سه رشته قنات بیش از دو هزار سال قدمت دارد و طول آن 15 کیلومتر است.

“`
 بلیط رفت برگشت کیش

“`html

سوالات متداول

بهترین زمان برای خرید بلیط کیش چه تاریخی است?
از اواسط پاییز تا اواخر بهمن بهترین زمان برای سفر به این جزیره است. تابستان‌ها دمای جزیره تا ۵۵ درجه بالا می‌رود و همین تحملش را برای بسیاری افراد سخت می‌کند. اما اگر هدف شما از سفر آفتاب‌گرفتن باشد می‌توانید این فصل را برای رفتن به کیش انتخاب کنید.
میزان بار مجاز پرواز تهران کیش چقدر است?
می‌توانید ۲۰ کیلوگرم بار و یک ساک دستی ۵ کیلوگرمی با خود در پرواز تهران به کیش همراه داشته باشید. این میزان به نسبت ایرلاین متغیر است.
چطور به کیش سفر کنیم؟
جزیره کیش از جزیره های زیبای خلیج فارس است که سالانه حدود یک میلیون گردشگر به خود جذب می کند. این جزیره به خاطر سواحل زیبا و آب شفاف دریا، از مقصدهای محبوب ایرانی ها است و مساحتی معادل ۹۰ کیلومتر مربع دارد. در تمامی فصول سال بلیط هواپیما کیش موجود است و مناسب سفر خواهد بود.
جاذبه های گردشگری کیش چیست؟
جزیره کیش به عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ایران روزانه مقصد مسافران زیادی است که از جای جای ایران و جهان به آن‌ سفر می‌کنند. این جزیره زیبا علاوه بر دریا و مراکز خرید متنوع، جاذبه های گردشگری متنوعی دارد که هنگام سفر به آنجا می توانید از آنها دیدن کنید.
شهر باستانی حریره کجاست؟
شهر حریره با قدمت 800 ساله از جاذبه های کم نظیر کیش است که روزگاری بندری مهم و مرکز ارتباط هند و چین با ایران و اروپا بوده است. امروزه بقایای این شهر باستانی به صورت پشته های خاکی بزرگ به جا مانده است.
مجموعه تفریحی کوه نور چیست؟
اینجا صخره ای سنگی قرار دارد که وجودش در یک خاک مرجانی اعجاب انگیز است. اطراف این صخره یک حوض عجیب قرار دارد که آب و آتش در آن ادغام شده اند.
شهر زیرزمینی کاریز کجاست؟
مجموعه فرهنگی سیاحتی شهر زیرزمینی کاریز یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره است که سالانه گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند. قنات کاریز در گذشته آب شرب ساکنان جزیره و مناطق اطراف آن را تأمین می کرده است.
سواحل مرجانی کلبه هور کجاست؟
دماغه هور یا کلبه هور یکی از مکان های جزیره کیش برای غواصی است که در قسمت غرب جزیره واقع شده. از مشخصه های این مکان می توان به وجود جریان نسبتا شدید باد به سمت شمال اشاره کرد.
اسکله تفریحی کیش چیست؟
اسکله تفریحی بزرگ کیش با عرشه چوبی با چهار فضای اقماری به دست متخصصان ایرانی ساخته شده است. این اسکله به طول 437 متر و عرض 18 متر و با مساحت 10 هزار متر مربع هیچگونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است.
سواحل زیبا و ورزش های دریایی جزیره کیش چیست؟
کیش دارای سواحل زیبایی است که هر کدام جذابیت های خاص خود را دارد. سواحل ماسه ای، مرجانی، صخره ای، غروب کیش، طلوع کیش و … که هرکدام زیبایی های خاص خود را دارد، همه و همه برای گذراندن سفری به یاد ماندنی کافیست.
درختان لور (انجیر معابد) کجاست؟
درختان انجیر معابد یا درخت لور جزیره کیش به عنوان گنجینه ای طبیعی، جذاب و زیباست که عمر آن بین 500 تا 600 سال برآورد شده است. شما این درخت عظیم را با ریشه های هوازی در جای جای جزیره کیش می توانید مشاهده کنید.
ایرلاین‌های ارائه دهنده بلیط کیش کدامند؟
از آن جایی که کیش در اکثر فصل‌های سال شلوغ و پر از گردشگر است، فرودگاه این جزیره زیبا در روز 23 پرواز انجام می‌دهد. این فرودگاه با شرکت‌های هواپیمایی زیادی از جمله کیش ایر، ماهان ایر، ایران ایر، آتا و قشم ایر طرف قرارداد است.
شماره پشتیبانی ایرانچارتر چیست؟
شماره پشتیبانی ایرانچارتر 02191091190 است و شما می‌توانید با این شماره تماس بگیرید.
ایمیل پشتیبانی ایرانچارتر چیست؟
ایمیل پشتیبانی ایرانچارتر info@irancharter.ir است و شما می‌توانید به این ایمیل پیام بفرستید.

“`
 بلیط رفت برگشت کیش

خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و اقامتگاه گردشگری ، بلیط قطار

همین الان بلیط سفرت رو به سادگی و با بهترین قیمت تهیه کن

خرید بلیط هواپیما تهران عراق ارزان | ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط هواپیما تهران عراق: راهنمای کامل سفر سفر به عراق و خرید بلیط هواپیما تهران عراق یکی از پرطرفدارترین مسیرهای هوایی برای ایرانیان است. این مسیر به دلیل وجود اماکن مذهبی و تاریخی در عراق، همواره [...]

خرید بلیط ترکیه به تهران با بهترین قیمت – ایران چارتر

بلیط ترکیه به تهران بلیط ترکیه به تهران یکی از پرطرفدارترین مسیرهای پروازی بین‌المللی است که توسط ایرلاین‌های مختلف ایرانی و ترکیه‌ای ارائه می‌شود. این مسیر پروازی به دلیل عدم نیاز به ویزای توریستی، فاصله جغرافیایی کم و پروازهای [...]

خرید بلیط پرواز تهران بوشهر | ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران بوشهر – ایران چارتر

خرید بلیط پرواز تهران بوشهر با ایران چارتر برای خرید بلیط پرواز تهران بوشهر، می‌توانید از خدمات ایران چارتر استفاده کنید. ایران چارتر با ارائه بهترین خدمات پشتیبانی 24 ساعته، تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید بلیط هواپیما را برای شما [...]

پرواز اصفهان تهران امروز – خرید بلیط ارزان و لحظه آخری | ایران چارتر

خرید بلیط پرواز اصفهان تهران امروز پرواز اصفهان تهران امروز از پر رفت و آمدترین پروازهای ایران است. مدت زمان پرواز اصفهان به تهران حدود 35 دقیقه می‌باشد و این پرواز توسط ایرلاین‌های متعددی انجام می‌شود. در این صفحه [...]

مقاصد ارزان دنیا _ 20 مقصد برتر دنیا

مقاصد ارزان دنیا، مقاصد و مکان‌های دلخواه برای سفر بسیار زیاد هستند اما در این میان مقاصدی وجود دارند که با انتخاب آن‌ها پول کمتری از دست می‌دهید. از یونان تا گواتمالا! در اینجا 20 مورد از ارزان‌ترین مقاصد [...]

Go to Top