بلیط هواپیما, بلیط قطار, و تورهای گردشگری | ایران چارتر
بلیط هواپیما

نمایش کمترین نرخ در صورت عدم ورود تاریخ

جستجو

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

H1 Code:
“`html

بلیط ارزان هواپیما خارجی با ایران چارتر

ایران چارتر با ارائه خدمات برتر و متمایز در حوزه بلیط هواپیما، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت هوانوردی در ایران، معرفی می‌شود. ما با تکیه بر تجربه و دانش فنی کادر مجرب خود، در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را در زمینه رزرو بلیط هواپیما و خرید بلیط هواپیما ارائه دهیم. با ارائه خدمات مطمئن، سریع و کارآمد، ایران چارتر به سبک جدیدی از خدمات هوانوردی در ایران راه نمایش گذاشته است. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که با استفاده از سرویس‌های ما، تجربه خرید بلیط هواپیما را با آسانی و بدون دردسر تجربه کنید. بلیط ارزان هواپیما خارجی یکی از خدمات ویژه ما است که با بهترین شرایط ارائه می‌شود. برای خرید بلیط ارزان هواپیما خارجی به سایت ایران چارتر مراجعه کنید. همچنین، بلیط ارزان هواپیما خارجی را می‌توانید به راحتی و با چند کلیک ساده از طریق اپلیکیشن ما خریداری کنید. با ایران چارتر، خرید بلیط هواپیما خارجی ارزان و سریع را تجربه کنید.

“`
 بلیط ارزان هواپیما خارجی

“`html

خرید بلیط هواپیما ارزان با ایران چارتر

ایران چارتر با ارائه خدمات برتر و متمایز در حوزه بلیط هواپیما، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت هوانوردی در ایران، معرفی می‌شود. ما با تکیه بر تجربه و دانش فنی کادر مجرب خود، در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را در زمینه رزرو بلیط هواپیما و خرید بلیط هواپیما ارائه دهیم. با ارائه خدمات مطمئن، سریع و کارآمد، ایران چارتر به سبک جدیدی از خدمات هوانوردی در ایران راه نمایش گذاشته است. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که با استفاده از سرویس‌های ما، تجربه خرید بلیط هواپیما را با آسانی و بدون دردسر تجربه کنید. بلیط ارزان هواپیما خارجی یکی از خدمات ویژه ما است که با بهترین شرایط ارائه می‌شود. برای خرید بلیط ارزان هواپیما خارجی به سایت ایران چارتر مراجعه کنید. همچنین، بلیط ارزان هواپیما خارجی را می‌توانید به راحتی و با چند کلیک ساده از طریق اپلیکیشن ما خریداری کنید. با ایران چارتر، خرید بلیط هواپیما خارجی ارزان و سریع را تجربه کنید.

مزایای خرید بلیط هواپیما خارجی از ایران چارتر

یکی از دلایلی که برای خرید بلیط پرواز خارجی می‌توانید روی ایران چارتر حساب کنید فرایند خرید آسان و پنل کاربرپسند آن است. در ابتدا وارد وب‌سایت ایران چارتر شده و اطلاعات سفر (یعنی شهرهای مبدا و مقصد، تاریخ حرکت و تعداد مسافرین) را وارد کنید. حالا فقط با یک کلیک، لیستی کامل از پرواز خارجی برای شما فهرست خواهد شد.

خرید بلیط هواپیما خارجی ارزان با تقویم قیمتی ایران چارتر

یکی دیگر از امکاناتی که برای پیدا کردن پرواز خارجی ارزان دارید، استفاده از تقویم نمایش داده شده در بالای صفحه است. در این تقویم قیمتی، با یک کلیک می‌توانید بلیط هواپیما خارجی روزهای قبل و روزهای بعد را مشاهده کنید و اگر مجبور نیستید که در روز خاصی سفرتان را شروع کنید، می‌توانید گزینه‌های به‌صرفه‌تری را انتخاب کنید؛ چرا که یکی از روزهای هفته با رنگ سبز نمایش داده شده و این به معنای بلیط هواپیما ارزان در آن روز خاص هست.

ایرلاین‌ها یا خطوط هوایی ایران چارتر در پروازهای خارجی

یکی دیگر از سوالاتی که در حین خرید بلیط هواپیما خارجی به ذهن مشتریان می‌رسد این است که بلیط هواپیمای چه خطوط هوایی را می‌توانیم از ایران چارتر بخریم. خوشبختانه بلیط هواپیما خارجی تمام خطوط هوایی در وب‌سایت ایران چارتر موجود است و این مقصد و سلیقه شماست که تعیین می‌کند کدام گزینه را انتخاب کنید. همچنین اگر تعداد شما بیش از ۹ نفر است، نیازی به رزرو پرواز خارجی به صورت تک‌به‌تک ندارید؛ به راحتی می‌توانید یک درخواست گروهی بدهید تا بلیط تمام افراد به صورت یک‌جا برای شما صادر شود.

امکان استرداد بلیط هواپیما خارجی در ایران چارتر

امکانات و خدمات ایران چارتر هنوز تمام نشده! ایران چارتر همیشه تمام سعیش را می‌کند که مشتریانش را راضی نگه داشته و تمام خدمات ممکن را به آن‎ها ارائه بدهد. به همین دلیل، استرداد بلیط (کنسلی بلیط) هم یکی از این گزینه‌هاست.

رزرو بلیط پروازهای خارجی با اپلیکیشن ایران چارتر

البته برای خرید بلیط هواپیما خارجی (یا هر نوع بلیط، هتل و تور) هیچ الزامی وجود ندارد که حتما از وب‌سایت استفاده کنید. ایران چارتر یک اپلیکیشن زیبا و کاربردی هم دارد که از طریق کافه بازار هم قابل دانلود است. اگر این اپلیکیشن را دانلود کنید، کار شما آسان‌تر هم خواهد شد. همچنین دانلود اپلیکیشن برای اپلی‌ها هم امکان‌پذیر است.

با پشتیبانی 24 ساعته ایران چارتر، با خیال راحت بلیط پرواز خارجی رزرو کنید

این که در حین خرید بلیط هواپیما خارجی یا حتی بعد از خرید، سوال یا مشکلی برای شما پیش بیاید یک مساله طبیعی است. تفاوتی که سرویس‌دهنده‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند، نوع برخورد آن‌ها با مشکل یا سوال شماست. ایران چارتر با تیم پشتیبانی 24 ساعته که 247 نفر پشتیبان متخصص و متعهد در آن حضور دارند، در تمام ایام هفته و در کل ساعات روز، همیشه آماده پاسخگویی به شماست. طبق یکی از آخرین نظرسنجی‌هایی که انجام شده است، بیش از 97 درصد از مشتریانی که از خدمات ایران چارتر استفاده کرده‌اند، رضایت کامل از آن داشته و آن را به دوستان و آشنایان خودشان پیشنهاد کرده‌اند.

پرسش‌های متداول درباره خرید بلیط هواپیما خارجی

بلیط پرواز چه کشورها و ایرلاین‌هایی را می‌توانم‌ در سایت ایران چارتر جستجو و خریداری کنم؟
بلیط تمام خطوط هوایی دنیا در سایت ایران چارتر موجود است، چه پروازهایی که مبدا یا مقصد آنها ایران است و چه پروازهای داخلی دورترین کشورهای دنیا. همچنین بلیط پروازهای خارجیِ شرکت های هواپیمایی داخلی مانند ماهان، ایران‌ایر، قشم ایر، آتا و .. نیز روی سایت ایران چارتر به فروش می‌رسد.

چگونه می‌توانم برای سفرم ارزان‌ترین بلیط ممکن را تهیه کنم؟

ارزان بودن بلیط سفر به عوامل مختلفی مرتبط است که برخی از مهم‌ترین آنها این موارد هستند:
– در پروازهای سیستمی معمولا هرچه به زمان پرواز نزدیک‌تر می‌شویم به دلیل پر شدن کلاس نرخی‌های ارزان‌تر، قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. معمولا هرچه زودتر پروازتان را بخرید ارزان‌تر است.
– بلیط ایرلاین‌های مختلف را چک کنید. برای اغلب مسیرها ایرلاین‌های کم هزینه (Low Cost Airline) وجود دارند که در ازای خدمات و امکانات کمتر، پروازهای ارزان‌تری به شما پیشنهاد می‌دهند.
– در روزهای مختلف سال، فصل و هفته و حتی ساعات متفاوت، بلیط یک پرواز ممکن است تغییرات زیادی داشته باشد. با استفاده از تقویم قیمتی و فیلترهای تعبیه شده جستجو می‌توانید با چند روز جابجایی پروازهای به مراتب ارزان‌تری پیدا کنید.
– علاوه بر این، پروازهای توقف‌دار و صبح زود هم معمولا پروازهای ارزان‌تری هستند.
– بلیط خود را از سایت‌های معتبر خریداری کنید و خدمات آنها را با هم مقایسه کنید.

“`
 بلیط ارزان هواپیما خارجی

“`html

سوالات متداول

آیا امکان کنسل کردن بلیط خارجی وجود دارد؟
بله، شما می‌توانید بلیط خارجی خود را کنسل کنید. برای این کار باید با پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.
آیا برای خرید بلیط نیاز به کارت اعتباری است؟
خیر، برای خرید بلیط نیاز به کارت اعتباری ندارید. شما می‌توانید با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام دهید.
آیا قیمت پرواز برای کودکان کمتر است؟
بله، قیمت پرواز برای کودکان ممکن است کمتر باشد. این موضوع بستگی به سیاست‌های ایرلاین دارد.
چه مدارکی برای پروازهای خارجی لازم است؟
برای پروازهای خارجی شما نیاز به بلیط هواپیما، کارت شناسایی معتبر، گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار، فیش پرداخت عوارض خروج از کشور، کارت پرواز و ویزا دارید.
چگونه می‌توانم بلیط ارزان هواپیما پیدا کنم؟
برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما می‌توانید از تقویم قیمتی استفاده کنید و بلیط‌های ایرلاین‌های مختلف را مقایسه کنید.
آیا پروازهای چارتر خارجی هم عرضه می‌شود؟
بله، بلیط کلیه‌ی پروازهای چارتر خارجی که از سوی ایرلاین‌های داخلی یا خارجی برای فروش عرضه می‌شوند را می‌توانید روی سایت مشاهده کنید.
چگونه می‌توانم بلیط پروازم را کنسل کنم یا تغییر دهم؟
برای اطلاع دقیق از شرایط و جریمه کنسلی یا تغییر بلیط پرواز مورد نظرتان می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.
برای سوار شدن به هواپیما چه زمانی باید در فرودگاه باشم؟
برای اینکه بدون دغدغه سفر خود را آغاز کنید باید حداقل دو ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید.
آیا برای خرید بلیط ایرلاین‌های خارجی نیاز به کردیت‌کارت دارم؟
خیر، شما هزینه‌ بلیط را به صورت ریالی و با کارت‌های شتابی که در دست دارید پرداخت می‌کنید.
آیا ساعت، قیمت و دیگر مشخصات پروازها روی سایت قطعی است؟
بله، آنچه پس از جستجوی پرواز مورد نظر خود روی سایت می‌بینید، برنامه قطعی پروازهای ایرلاین‌هاست.
چطور می‌توانم در مورد مقررات پرواز یا ویزا اطمینان پیدا کنم؟
حتما قبل از انتخاب پرواز خود در مورد مقررات پرواز و قوانین مربوط به ویزا تحقیق کنید و در صورت نیاز با پشتیبانی تماس بگیرید.
چگونه می‌توانم ارزان‌ترین بلیط ممکن را تهیه کنم؟
برای تهیه ارزان‌ترین بلیط، بلیط ایرلاین‌های مختلف را چک کنید و از تقویم قیمتی استفاده کنید.
تقویم قیمتی چیست و چه کمکی به من می‌کند؟
تقویم قیمتی امکان مقایسه قیمت‌های روزهای نزدیک به جستجو را به شما می‌دهد و می‌توانید با تغییر کوچکی در برنامه‌ی سفر خود، هزینه‌ی بلیط را کاهش دهید.
بهترین پروازها چه پروازهایی هستند؟
بهترین پروازها پروازهایی هستند که به عنوان بهترین پروازها به شما معرفی می‌شوند و در الگوریتم گزینش و نمایش این پروازها هر دو فاکتور قیمت و مدت زمان سفر در نظر گرفته شده است.
برای سوار شدن به هواپیما چه مدارکی مورد نیاز است؟
برای پرواز نیازی به داشتن پرینت بلیط ندارید و تصویر و شماره بلیط به همراه مدارک شناسایی کفایت می‌کند.

“`
 بلیط ارزان هواپیما خارجی

خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و اقامتگاه گردشگری ، بلیط قطار

همین الان بلیط سفرت رو به سادگی و با بهترین قیمت تهیه کن

پرواز لحظه آخری تهران یزد – ایران چارتر

H1 Code: ```html پرواز لحظه آخری تهران یزد: بهترین راهنمای خرید بلیط برای خرید بلیط هواپیما تهران به یزد، می‌توانید از خدمات ایران چارتر استفاده کنید. تغییرات قیمت بلیط هواپیما تهران به یزد به عوامل مختلفی بستگی دارد و [...]

“بلیط هواپیما زاگرس ایر – ایران چارتر”

H1 Code: ```html زاگرس ایر: تجربه‌ای متفاوت در حمل و نقل هوایی زاگرس ایر یکی از شرکت‌های هواپیمایی معتبر در ایران است که با ارائه خدمات برتر و ناوگانی مدرن، تجربه‌ای متفاوت از سفرهای هوایی را برای مسافران فراهم [...]

بلیط هواپیما استانبول تهران – ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط هواپیما استانبول تهران: راهنمای کامل خرید و سفر استانبول تهران هواپیما یکی از پرطرفدارترین مسیرهای پروازی بین دو شهر بزرگ و مهم منطقه است. استانبول با زیبایی‌های تاریخی و فرهنگی خود و تهران با جاذبه‌های [...]

پروازهای تهران اصفهان – خرید بلیط ارزان از ایران چارتر

پروازهای تهران اصفهان پروازهای تهران اصفهان یکی از پرترددترین مسیرهای هوایی داخلی است که توسط ایرلاین‌های مختلفی ارائه می‌شود. از جمله ایرلاین‌های فعال در این مسیر می‌توان به ایران‌ایر، ماهان، آسمان، وارش، کارون، قشم ایر و معراج اشاره کرد. [...]

Go to Top