بلیط هواپیما, بلیط قطار, و تورهای گردشگری | ایران چارتر
بلیط هواپیما

نمایش کمترین نرخ در صورت عدم ورود تاریخ

جستجو

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

H1 Code:
“`html

بلیط هواپیما لحظه آخری

بلیط هواپیما لحظه آخری نوعی بلیط چارتر است که در فاصله کوتاه مانده تا پرواز که معمولاً بازه‌ای از ۲۴ ساعت تا چند ساعت مانده پرواز است عرضه می‌شود و به همین دلیل با عنوان بلیط لحظه آخری شناخته می‌شود. عرضه کننده بلیط در واقع همان شرکت چارتر کننده است که از پیش بلیط‌های پرواز در یک مسیر مشخص را به‌صورت عمده پیش خرید کرده است و بعد با قیمت دلخواه خود آن را برای فروش به مسافران عرضه می‌کند. بنابراین وقتی زمان زیادی تا شروع پرواز باقی نمانده است چارترکننده برای آنکه بلیط‌های باقی مانده را به فروش برساند قیمت را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد و اینجا است که خرید بلیط هواپیما لحظه آخری به گزینه‌ای پرطرف‌دار تبدیل می‌شود.

بلیط لحظه آخری

قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری نوسان قیمت پروازها برای آنهایی که سال‌ها است جزو متقاضیان خرید بلیط هواپیما موضوع عجیبی نیست و می‌دانند که در زمان‌های مختلف قیمت بلیط پرواز در یک مسیر ثابت متغیر است. این موضوع درباره قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری هم صدق می‌کند. سیاست کلی شرکت‌های چارترکننده برای تعیین نرخ این بلیط بر اساس میزان تقاضا از سوی خریداران مشخص می‌شود.

به همین دلیل برخلاف تصور عده زیادی از مسافران مبنی بر اینکه بلیط لحظه آخری همیشه ارزان است این بلیط در برخی بازه‌های زمانی حتی گران‌تر از بلیط‌های معمولی یا سیستمی عرضه می‌شود. به طور کلی در زمان‌های خلوت که حجم سفرها کاهش پیدا می‌کند یعنی فصل‌های کم مسافر یا ایام غیر تعطیل پرواز لحظه آخری قیمت فوق‌العاده ارزانی دارد اما برعکس در بازه پیک سفر شامل فصل‌های پرمسافر و دوره تعطیلات قیمت این بلیط افزایش پیدا می‌کند و دیگر خرید آن اقتصادی نیست.

موضوع دیگری که در خصوص قیمت این دسته بلیط‌ها باید به آن اشاره کرد این است که تعرفه بزرگسالان و کودکان در زمان خرید این بلیط یکسان محاسبه می‌شود در حالی که بلیط سیستمی برای کودکان به‌صورت نیم بها عرضه می‌شود.

پرواز لحظه آخری

بلیط هواپیما لحظه آخری مزایای زیادی دارد و همان‌طور که گفتیم اصلی‌ترین آن قیمت ارزان این بلیط در اغلب بازه‌های زمانی است. تا جایی که عده زیادی از مسافران این بلیط را به دلیل قیمت فوق‌العاده ارزانش معادل بلیط کنسلی هواپیما می‌دانند. علاوه بر آن مسافرانی که به دلایل مختلف از پرواز خود جا مانده‌اند و به دنبال رزرو نزدیک‌ترین پرواز هستند هم می‌توانند به سراغ این بلیط بروند. با همه این مزیت‌ها بلیط لحظه آخری محدودیت‌هایی هم دارد. یکی از این محدودیت‌ها این است که متقاضیان این بلیط باید آمادگی سفر بدون برنامه قبلی را داشته باشند. زیرا اغلب اوقات با خرید این بلیط فرصت زیادی تا شروع پرواز باقی نمانده است و مسافر باید آماده راهی شدن به سفر باشد.

محدودیت دیگر این بلیط‌ها را می‌توان تعداد مسیرهای پروازی کمتر نسبت به بلیط‌های سیستمی دانست. در حقیقت از آنجا که منبع عرضه کننده پرواز لحظه آخری شرکت‌های چارترکننده هستند و این شرکت‌ها بیشتر تمایل دارند تا پرواز مسیرهای پرتردد و محبوب را خریداری کنند بنابراین طبیعی است که این دسته بلیط‌ها را نمی‌توان در همه مسیرها پیدا کرد.

پرواز لحظه آخری

از یک سو تقاضای زیادی برای خرید بلیط لحظه آخری وجود دارد و از طرف دیگر زمان کوتاهی تا شروع زمان باقی مانده است به همین دلیل پیدا کردن بلیط ارزان لحظه آخری به ویژه زمانی که به دنبال خرید بلیط هواپیما خارجی باشید سخت می‌شود. زیرا در این مواقع باید حسابی گوش به زنگ باشید و سریع اقدام به رزرو کنید. خوشبختانه ایران چارتر طیف وسیعی از ایرلاین‌ها، شرکت‌های مسافرتی چارترکننده و سایت‌های فروش پرواز را تحت پوشش قرار داده است و شبکه پروازها نیز مرتباً در حال به‌روزرسانی است. بنابراین به محض آنکه شرکت‌ها بلیط یک مسیر پروازی را به‌صورت لحظه آخری ارائه دهند امکان رزرو آن برای کاربران فراهم می‌شود و بلیط آن مسیر در فهرست پروازهای ایران چارتر قرار خواهد گرفت.

اما برای آنکه بلیط هواپیما لحظه آخری را با پایین‌ترین قیمت ممکن خریداری کنید حتماً لازم است به تاریخ سفرتان دقت کنید اگر در بازه‌ تعطیلات و زمان شلوغ سفر اقدام به رزرو بلیط می‌کنید به جای آنکه یک راست به سراغ این بلیط‌ها بروید نگاهی هم به قیمت بلیط سیستمی بیندازید تا از ارزان بودن آن مطمئن شوید. بعلاوه اگر به سفر تفریحی می‌روید و امکان تغییر مقصد وجود دارد می‌توانید کمی انعطاف به خرج دهید و در صورتی که بلیط لحظه آخری با قیمت فوق‌العاده مقرون به صرفه‌ای برای یک مقصد پروازی عرضه شده است مقصد سفرتان را تغییر دهید.

متقاضیان بلیط هواپیما لحظه آخری لازم است در نظر داشته باشند که شرایط کنسلی این بلیط در مقایسه با شرایط استرداد بلیط‌های سیستمی که با پرداخت جریمه می‌توان اقدام به استرداد آنها کرد کاملاً متفاوت است. با توجه به آنکه در زمان رزرو این بلیط‌ها فرصت زمانی کمی تا شروع پرواز باقی می‌ماند شرکت‌های چارتر کننده اغلب شرایط و قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای استرداد این بلیط‌ها می‌گذارند و در مجموع این دسته بلیط‌ها به عنوان بلیط‌های غیر قابل استرداد تلقی می‌شوند و در صورتی که متقاضی بعد از رزرو قصد کنسلی آنها را داشته باشد هزینه‌ای به او بازگشت داده نمی‌شود. بنابراین در صورتی که درخواست کنسلی این بلیط‌ها را داشته باشید ایران چارتر هیچ گونه کارمزدی برای آنها اخذ نمی‌کند و بر طبق شرایط اعلامی شرکت ارائه دهنده بلیط عمل می‌شود.

فاصله زمانی بلیط لحظه آخری تا شروع پرواز چقدر است؟ معمولاً بلیط لحظه آخری برای مسیرهای داخلی از ۲۴ تا ۱ ساعت قبل از شروع پرواز و در مسیرهای خارجی از چند روز تا یک روز مانده به پرواز ارائه می‌شود.

چه زمانی خرید بلیط لحظه آخری مقرون به صرفه‌تر است؟ بلیط لحظه آخری در ایام عادی یعنی فصل‌های خلوت سفر و روزهای غیر تعطیل قیمت ارزان‌تری دارد و خرید آن مقرون به صرفه است. اما در پیک سفرها افزایش قیمت پیدا می‌کند.

بلیط پرواز لحظه آخری را برای چه مقاصدی می‌توان خرید؟ پرواز لحظه آخری بیشتر در مسیرهای پرتردد و محبوب ارائه می‌شود اما با این حال احتمال آنکه بتوانید بلیط لحظه آخری را برای مسیرهای کم تردد هم پیدا کنید در ایران چارتر بالا است.

بلیط لحظه آخری چه مزایا و چه محدودیت‌هایی دارد؟ مزیت اصلی بلیط لحظه آخری در قیمت اقتصادی آن در ایام خلوت است و محدودیت آن را می‌توان مدت زمان کم جهت آمادگی برای سفر، تعداد مسیرهای پروازی محدود و همچنین قوانین سخت‌گیرانه برای کنسلی آن دانست.

بلیط لحظه آخری هواپیما ارزانتر است یا بلیط چارتر؟ بلیط لحظه آخری هواپیما در واقع زیرمجموعه بلیط چارتری است اما اغلب اوقات در ایام غیر پیک بلیط لحظه آخری قیمت بسیار ارزانتری نسبت به بلیط چارتری پیدا می‌کند.

“`
 لحظه آخری پرواز

“`html

بلیط لحظه آخری پرواز چیست؟

بلیط لحظه آخری پرواز نوعی بلیط چارتر است که در فاصله کوتاه مانده تا پرواز که معمولاً بازه‌ای از ۲۴ ساعت تا چند ساعت مانده پرواز است عرضه می‌شود و به همین دلیل با عنوان بلیط لحظه آخری شناخته می‌شود. عرضه کننده بلیط در واقع همان شرکت چارتر کننده است که از پیش بلیط‌های پرواز در یک مسیر مشخص را به‌صورت عمده پیش خرید کرده است و بعد با قیمت دلخواه خود آن را برای فروش به مسافران عرضه می‌کند. بنابراین وقتی زمان زیادی تا شروع پرواز باقی نمانده است چارترکننده برای آنکه بلیط‌های باقی مانده را به فروش برساند، اینجا است که خرید بلیط هواپیما لحظه آخری به گزینه‌ای پرطرف‌دار تبدیل می‌شود.

مزایا و معایب بلیط لحظه آخری پرواز

بلیط هواپیما لحظه آخری مزایای زیادی دارد و همان‌طور که گفتیم اصلی‌ترین آن قیمت ارزان این بلیط در اغلب بازه‌های زمانی است. تا جایی که عده زیادی از مسافران این بلیط را به دلیل قیمت فوق‌العاده ارزانش معادل بلیط کنسلی هواپیما می‌دانند. علاوه بر آن مسافرانی که به دلایل مختلف از پرواز خود جا مانده‌اند و به دنبال رزرو نزدیک‌ترین پرواز هستند هم می‌توانند به سراغ این بلیط بروند. با همه این مزیت‌ها بلیط لحظه اخری محدودیت‌هایی هم دارد. یکی از این محدودیت‌ها این است که متقاضیان این بلیط باید آمادگی سفر بدون برنامه قبلی را داشته باشند.

محدودیت‌های بلیط لحظه آخری پرواز

محدودیت دیگر این بلیط‌ها را می‌توان تعداد مسیرهای پروازی کمتر نسبت به بلیط‌های سیستمی دانست. در حقیقت از آنجا که منبع عرضه کننده پرواز لحظه اخری شرکت‌های چارترکننده هستند و این شرکت‌ها بیشتر تمایل دارند تا پرواز مسیرهای پرتردد و محبوب را خریداری کنند بنابراین طبیعی است که این دسته بلیط‌ها را نمی‌توان در همه مسیرها پیدا کرد. با این وجود حتی اگر مقصد مورد نظرتان جزو مقاصد کم تردد تر هم هست با وجود فهرست کامل پروازهای ایران چارتر همواره احتمال پیدا کردن بلیط پرواز لحظه آخری برای مسیر دلخواهتان وجود دارد.

چگونه بلیط لحظه آخری پرواز ارزان پیدا کنیم؟

از یک سو تقاضای زیادی برای خرید بلیط لحظه اخری وجود دارد و از طرف دیگر زمان کوتاهی تا شروع زمان باقی مانده است به همین دلیل پیدا کردن بلیط ارزان لحظه آخری به ویژه زمانی که به دنبال خرید بلیط هواپیما خارجی باشید سخت می‌شود. زیرا در این مواقع باید حسابی گوش به زنگ باشید و سریع اقدام به رزرو کنید. خوشبختانه ایران چارتر طیف وسیعی از ایرلاین‌ها، شرکت‌های مسافرتی چارترکننده و سایت‌های فروش پرواز را تحت پوشش قرار داده است و شبکه پروازها نیز مرتباً در حال به‌روزرسانی است.

زمان مناسب برای خرید بلیط لحظه آخری پرواز

اما برای آنکه بلیط هواپیما لحظه آخری را با پایین‌ترین قیمت ممکن خریداری کنید حتماً لازم است به تاریخ سفرتان دقت کنید اگر در بازه‌ تعطیلات و زمان شلوغ سفر اقدام به رزرو بلیط می‌کنید به جای آنکه یک راست به سراغ این بلیط‌ها بروید نگاهی هم به قیمت بلیط سیستمی بیندازید تا از ارزان بودن آن مطمئن شوید. بعلاوه اگر به سفر تفریحی می‌روید و امکان تغییر مقصد وجود دارد می‌توانید کمی انعطاف به خرج دهید و در صورتی که بلیط لحظه آخری با قیمت فوق‌العاده مقرون به صرفه‌ای برای یک مقصد پروازی عرضه شده است مقصد سفرتان را تغییر دهید.

شرایط کنسلی بلیط لحظه آخری پرواز

متقاضیان بلیط هواپیما لحظه آخری لازم است در نظر داشته باشند که شرایط کنسلی این بلیط در مقایسه با شرایط استرداد بلیط‌های سیستمی که با پرداخت جریمه می‌توان اقدام به استرداد آنها کرد کاملاً متفاوت است. با توجه به آنکه در زمان رزرو این بلیط‌ها فرصت زمانی کمی تا شروع پرواز باقی می‌ماند شرکت‌های چارتر کننده اغلب شرایط و قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای استرداد این بلیط‌ها می‌گذارند و در مجموع این دسته بلیط‌ها به عنوان بلیط‌های غیر قابل استرداد تلقی می‌شوند و در صورتی که متقاضی بعد از رزرو قصد کنسلی آنها را داشته باشد هزینه‌ای به او بازگشت داده نمی‌شود.

فاصله زمانی بلیط لحظه آخری پرواز تا شروع پرواز

معمولاً بلیط لحظه اخری برای مسیرهای داخلی از ۲۴ تا ۱ ساعت قبل از شروع پرواز و در مسیرهای خارجی از چند روز تا یک روز مانده به پرواز ارائه می‌شود. بنابراین اگر به دنبال خرید بلیط لحظه آخری هستید باید آمادگی داشته باشید که در بازه زمانی کوتاهی به سفر بروید و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید.

مقایسه بلیط لحظه آخری پرواز با بلیط چارتر

بلیط لحظه آخری هواپیما در واقع زیرمجموعه بلیط چارتری است. بنابراین توصیه می‌شود همیشه قیمت‌ها را مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

“`
 لحظه آخری پرواز

“`html

سوالات متداول

بلیط لحظه آخری چیست؟
بلیط لحظه آخری هواپیما نوعی بلیط چارتر است که در فاصله کوتاه مانده تا پرواز عرضه می‌شود و به دلیل کاهش قیمت توسط چارترکننده، بسیار ارزان‌تر از بلیط‌های دیگر است.
چه زمانی خرید بلیط لحظه آخری مقرون به صرفه‌تر است؟
بلیط لحظه آخری در ایام عادی یعنی فصل‌های خلوت سفر و روزهای غیر تعطیل قیمت ارزان‌تری دارد و خرید آن مقرون به صرفه است. اما در پیک سفرها افزایش قیمت پیدا می‌کند.
بلیط پرواز لحظه آخری را برای چه مقاصدی می‌توان خرید؟
پرواز لحظه آخری بیشتر در مسیرهای پرتردد و محبوب ارائه می‌شود اما با این حال احتمال آنکه بتوانید بلیط لحظه آخری را برای مسیرهای کم تردد هم پیدا کنید در ایران چارتر بالا است.
بلیط لحظه آخری چه مزایا و چه محدودیت‌هایی دارد؟
مزیت اصلی بلیط لحظه آخری در قیمت اقتصادی آن در ایام خلوت است و محدودیت آن را می‌توان مدت زمان کم جهت آمادگی برای سفر، تعداد مسیرهای پروازی محدود و همچنین قوانین سخت‌گیرانه برای کنسلی آن دانست.
بلیط لحظه آخری هواپیما ارزانتر است یا بلیط چارتر؟
بلیط لحظه آخری هواپیما در واقع زیرمجموعه بلیط چارتری است اما اغلب اوقات در ایام غیر پیک بلیط لحظه آخری قیمت بسیار ارزانتری نسبت به بلیط چارتری پیدا می‌کند.
آیا بلیط لحظه آخری همیشه ارزان است؟
خیر. بلیط لحظه آخری همیشه ارزان نیست. در واقع زمانی که بلیط‌های هواپیما فروخته نمی‌شوند، قیمت آن کاهش می‌یابد. اما زمانی که تقاضا برای بلیط زیاد است، مثل زمان اوج سفر، دیگر این کاهش محسوس نخواهد بود.
آیا بلیط لحظه آخری را میتوان پس داد؟
بلیط لحظه آخری را هم می‌توان پس داد. فقط در مواردی ممکن است جریمه کنسلی آن قابل‌توجه باشد. بهترین کار این است که هنگام خرید بلیط لحظه آخری از قوانین استرداد مطلع شوید.
آیا بلیط لحظه آخری برای همه مسیرها وجود دارد؟
بلیط لحظه آخری بیشتر برای مسیرهای پرتردد و محبوب ارائه می‌شود.
چطور از اعتبار بلیط لحظه آخری اطمینان داشته باشیم؟
برای خرید بلیط لحظه آخری معتبر، بلیط را از فروشنده‌های معتبر بخرید. با خرید از ایران چارتر خیالتان از هر بابت آسوده خواهد بود.
قیمت بلیط لحظه آخری برای کودکان ارزان تر است؟
خیر، بلیط لحظه آخری برای کودکان همان قیمت بزرگسالان است.
بلیط لحظه آخری همان چارتر است؟
بلیط لحظه آخری نوعی چارتر است؛ زمانی که خیلی به پرواز نزدیک شویم و هنوز فروخته نشده باشد، قیمت آن کاهش قابل‌توجهی پیدا می‌کند و در اصطلاح به آن لحظه آخری می‌گویند.
چقدر قبل از پرواز میتوانیم برای خرید بلیط لحظه آخری اقدام کنیم؟
نمی‌توان عدد دقیقی برای این موضوع بیان کرد. گاهی اوقات کمی تاخیر در خرید بلیط لحظه آخری ممکن است به از دست دادن آن منجر شود.
فاصله زمانی بلیط لحظه آخری تا شروع پرواز چقدر است؟
معمولاً بلیط لحظه اخری برای مسیرهای داخلی از ۲۴ تا ۱ ساعت قبل از شروع پرواز و در مسیرهای خارجی از چند روز تا یک روز مانده به پرواز ارائه می‌شود.
شرایط کنسلی و استرداد بلیط لحظه آخری هواپیما چیست؟
شرایط کنسلی بلیط لحظه آخری در مقایسه با بلیط‌های سیستمی سخت‌تر است و اغلب غیر قابل استرداد تلقی می‌شوند.
چگونه بلیط لحظه آخری با قیمت ارزان پیدا کنیم؟
برای پیدا کردن بلیط لحظه آخری با قیمت ارزان، به تاریخ سفر دقت کنید و در ایام غیر تعطیل و فصل‌های خلوت سفر اقدام به رزرو کنید.

“`
 لحظه آخری پرواز

خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و اقامتگاه گردشگری ، بلیط قطار

همین الان بلیط سفرت رو به سادگی و با بهترین قیمت تهیه کن

پرواز تهران به بوشهر- بلیط ارزان و لحظه آخری | ایران چارتر

پرواز تهران به بوشهر امروز: بهترین راهنمایی‌ها و نکات برای خرید بلیط پرواز تهران به بوشهر امروز یکی از پرطرفدارترین مسیرهای هوایی در ایران است. با توجه به تعداد زیاد پروازهای این مسیر، انتخاب بهترین بلیط می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. [...]

بلیط هواپیما شیراز به دبی با بهترین قیمت

بلیط هواپیما شیراز به دبی با بهترین قیمت مزایای سفر از شیراز به دبی راحتی و سرعت سفر با هواپیما از شیراز به دبی یکی از سریعترین و راحت‌ترین روش‌ها برای رسیدن به این شهر مدرن است. با استفاده [...]

خرید بلیط پرواز شیراز قشم ارزان – ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط پرواز شیراز قشم خرید بلیط هواپیما شیراز به قشم یکی دیگر از خدمات ایران چارتر است که می‌توانید با خیالی آسوده و به راحتی از همین صفحه خرید کنید. ایرلاین های متعددی خط پرواز شیراز [...]

خرید بلیط هواپیما مشهد به قشم | ایران چارتر

H1 Code: ```html خرید بلیط هواپیما مشهد به قشم با بهترین قیمت خرید بلیط هواپیما مشهد به قشم یکی دیگر از خدمات ایران چارتر است که می‌توانید با خیالی آسوده و به راحتی از همین صفحه خرید کنید. ایرلاین [...]

جاذبه‌های تایلند – 10 منطقه‌ گردشگری تایلند

جاذبه‌های تایلند و معرفی آن‌ها همانطور که می‌دانید، تایلند به سرزمین هزاران لبخند معروف است. چرا؟ در این کشور کمتر پیش می‌آید که کسی در حال یادگیری باشد و لبخند زدن در تایلند به منزله‌ی صلح و کنار گذاشتن [...]

سرسبزترین شهر های جهان

10 تا از سرسبزترین شهرهای جهان با توجه به اینکه تغییرات آب و هوایی یک تهدید جدی تبدیل شده است، شهرهای سرسبز همان چیزی هستند که جهان به آن نیاز دارد. اصطلاح "شهر سبز" نه‌تنها فضای سبز موجود در [...]

Go to Top