بلیط هواپیما, بلیط قطار, و تورهای گردشگری | ایران چارتر
بلیط هواپیما

نمایش کمترین نرخ در صورت عدم ورود تاریخ

جستجو

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

بلیط هواپیما لحظه آخری: راهنمای کامل برای خرید ارزان‌ترین بلیط‌ها

بلیط هواپیما لحظه آخری نوعی بلیط چارتر است که در فاصله کوتاه مانده تا پرواز که معمولاً بازه‌ای از ۲۴ ساعت تا چند ساعت مانده به پرواز است عرضه می‌شود و به‌همین دلیل با عنوان بلیط لحظه آخری شناخته می‌شود. عرضه‌کننده بلیط در واقع همان شرکت چارترکننده است که از پیش بلیط‌های پرواز در یک مسیر مشخص را به‌صورت عمده پیش‌خرید کرده است و بعد با قیمت دلخواه خود آن را برای فروش به مسافران عرضه می‌کند. بنابراین وقتی زمان زیادی تا شروع پرواز باقی نمانده است چارترکننده برای آنکه بلیط‌های باقی‌مانده را به فروش برساند قیمت را به‌طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد و اینجا است که خرید بلیط هواپیما لحظه آخری به گزینه‌ای پرطرف‌دار تبدیل می‌شود. نوسان قیمت پروازها برای آنهایی که سال‌ها است جزو متقاضیان خرید بلیط هواپیما هستند موضوع عجیبی نیست و می‌دانند که در زمان‌های مختلف قیمت بلیط پرواز در یک مسیر ثابت متغیر است. این موضوع درباره قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری هم صدق می‌کند…

 لحظه آخری بلیط

مزایای بلیط لحظه آخری

بلیط لحظه آخری هواپیما به‌دلیل قیمت ارزان‌تر در اغلب بازه‌های زمانی، مزایای زیادی دارد. این بلیط‌ها به‌دلیل قیمت فوق‌العاده ارزانشان، معادل بلیط کنسلی هواپیما شناخته می‌شوند. همچنین، مسافرانی که به دلایل مختلف از پرواز خود جا مانده‌اند و به‌دنبال رزرو نزدیک‌ترین پرواز هستند، می‌توانند به سراغ این بلیط‌ها بروند.

محدودیت‌های بلیط لحظه آخری

بلیط لحظه آخری محدودیت‌هایی نیز دارد. یکی از این محدودیت‌ها این است که متقاضیان باید آمادگی سفر بدون برنامه قبلی را داشته باشند. زیرا اغلب اوقات با خرید این بلیط فرصت زیادی تا شروع پرواز باقی نمانده است و مسافر باید آماده راهی شدن به سفر باشد. محدودیت دیگر این بلیط‌ها تعداد مسیرهای پروازی کمتر نسبت به بلیط‌های سیستمی است.

تفاوت بلیط لحظه آخری و بلیط چارتر

بلیط لحظه آخری هواپیما در واقع زیرمجموعه بلیط چارتری است. اما اغلب اوقات در ایام غیر پیک، بلیط لحظه آخری قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به بلیط چارتری پیدا می‌کند. بلیط لحظه آخری در بازه‌های زمانی خلوت و ایام غیر تعطیل قیمت فوق‌العاده ارزانی دارد.

زمان مناسب برای خرید بلیط لحظه آخری

بلیط لحظه آخری در ایام عادی یعنی فصل‌های خلوت سفر و روزهای غیر تعطیل قیمت ارزان‌تری دارد و خرید آن مقرون به صرفه است. اما در پیک سفرها افزایش قیمت پیدا می‌کند. بنابراین، برای خرید بلیط لحظه آخری با پایین‌ترین قیمت ممکن، لازم است به تاریخ سفرتان دقت کنید.

شرایط کنسلی بلیط لحظه آخری

شرایط کنسلی بلیط لحظه آخری در مقایسه با بلیط‌های سیستمی متفاوت است. این بلیط‌ها به عنوان بلیط‌های غیر قابل استرداد تلقی می‌شوند و در صورتی که متقاضی بعد از رزرو قصد کنسلی آنها را داشته باشد، هزینه‌ای به او بازگشت داده نمی‌شود.

نحوه خرید بلیط لحظه آخری

برای خرید بلیط لحظه آخری، لازم است به سایت‌های معتبر مراجعه کنید و به محض ارائه بلیط یک مسیر پروازی به‌صورت لحظه آخری، اقدام به رزرو کنید. ایران چارتر طیف وسیعی از ایرلاین‌ها، شرکت‌های مسافرتی چارترکننده و سایت‌های فروش پرواز را تحت پوشش قرار داده است.

مزایای خرید از ایران چارتر

ایران چارتر با پوشش طیف وسیعی از ایرلاین‌ها و شرکت‌های مسافرتی چارترکننده، امکان رزرو بلیط لحظه آخری را برای کاربران فراهم می‌کند. شبکه پروازها نیز مرتباً در حال به‌روزرسانی است و به محض آنکه شرکت‌ها بلیط یک مسیر پروازی را به‌صورت لحظه آخری ارائه دهند، امکان رزرو آن برای کاربران فراهم می‌شود.

تفاوت قیمت بلیط لحظه آخری و بلیط سیستمی

بلیط لحظه آخری در برخی بازه‌های زمانی حتی گران‌تر از بلیط‌های معمولی یا سیستمی عرضه می‌شود. به‌طور کلی، در زمان‌های خلوت که حجم سفرها کاهش پیدا می‌کند، پرواز لحظه آخری قیمت فوق‌العاده ارزانی دارد. اما در بازه پیک سفر، قیمت این بلیط افزایش پیدا می‌کند و دیگر خرید آن اقتصادی نیست.

نکات مهم در خرید بلیط لحظه آخری

برای خرید بلیط لحظه آخری با پایین‌ترین قیمت ممکن، لازم است به تاریخ سفرتان دقت کنید. اگر در بازه‌ تعطیلات و زمان شلوغ سفر اقدام به رزرو بلیط می‌کنید، نگاهی هم به قیمت بلیط سیستمی بیندازید تا از ارزان بودن آن مطمئن شوید. همچنین، اگر به سفر تفریحی می‌روید و امکان تغییر مقصد وجود دارد، می‌توانید کمی انعطاف به خرج دهید و مقصد سفرتان را تغییر دهید.

 لحظه آخری بلیط

 

سوالات متداول

بلیط لحظه آخری چیست؟
بلیط لحظه آخری هواپیما نوعی بلیط چارتر است که در فاصله کوتاه مانده تا پرواز عرضه می‌شود و به همین دلیل با عنوان بلیط لحظه آخری شناخته می‌شود.
قیمت بلیط لحظه آخری چگونه تعیین می‌شود؟
قیمت بلیط لحظه آخری بر اساس میزان تقاضا از سوی خریداران مشخص می‌شود.
آیا بلیط لحظه آخری همیشه ارزان است؟
خیر، بلیط لحظه آخری در برخی بازه‌های زمانی حتی گران‌تر از بلیط‌های معمولی عرضه می‌شود.
محدودیت‌های بلیط لحظه آخری چیست؟
یکی از محدودیت‌های بلیط لحظه آخری این است که متقاضیان باید آمادگی سفر بدون برنامه قبلی را داشته باشند.
چگونه بلیط لحظه آخری ارزان پیدا کنیم؟
برای پیدا کردن بلیط لحظه آخری ارزان باید به تاریخ سفر دقت کنید و در زمان‌های خلوت اقدام به رزرو بلیط کنید.
آیا بلیط لحظه آخری قابل استرداد است؟
شرایط کنسلی بلیط لحظه آخری متفاوت است و اغلب به عنوان بلیط‌های غیر قابل استرداد تلقی می‌شوند.
فاصله زمانی بلیط لحظه آخری تا شروع پرواز چقدر است؟
معمولاً بلیط لحظه آخری برای مسیرهای داخلی از ۲۴ تا ۱ ساعت قبل از شروع پرواز و در مسیرهای خارجی از چند روز تا یک روز مانده به پرواز ارائه می‌شود.
چه زمانی خرید بلیط لحظه آخری مقرون به صرفه‌تر است؟
بلیط لحظه آخری در ایام عادی یعنی فصل‌های خلوت سفر و روزهای غیر تعطیل خرید آن مقرون به صرفه است.
بلیط پرواز لحظه آخری را برای چه مقاصدی می‌توان خرید؟
پرواز لحظه آخری بیشتر در مسیرهای پرتردد و محبوب ارائه می‌شود اما با این حال احتمال آنکه بتوانید بلیط لحظه آخری را برای مسیرهای کم تردد هم پیدا کنید وجود دارد.
بلیط لحظه آخری چه مزایا و چه محدودیت‌هایی دارد؟
مزیت اصلی بلیط لحظه آخری در قیمت اقتصادی آن در ایام خلوت است و محدودیت آن را می‌توان مدت زمان کم جهت آمادگی برای سفر، تعداد مسیرهای پروازی محدود و همچنین قوانین سخت‌گیرانه برای کنسلی آن دانست.
بلیط لحظه آخری هواپیما ارزانتر است یا بلیط چارتر؟
بلیط لحظه آخری هواپیما در واقع زیرمجموعه بلیط چارتری است.
آیا بلیط لحظه آخری برای کودکان ارزان‌تر است؟
خیر، تعرفه بزرگسالان و کودکان در زمان خرید بلیط لحظه آخری یکسان محاسبه می‌شود.
آیا بلیط لحظه آخری همان چارتر است؟
بلیط لحظه آخری نوعی چارتر است؛ زمانی که خیلی به پرواز نزدیک شویم و هنوز فروخته نشده باشد، قیمت آن کاهش قابل‌توجهی پیدا می‌کند و در اصطلاح به آن لحظه آخری می‌گویند.
چقدر قبل از پرواز می‌توانیم برای خرید بلیط لحظه آخری اقدام کنیم؟
نمی‌توان عدد دقیقی برای این موضوع بیان کرد. گاهی اوقات کمی تاخیر در خرید بلیط لحظه آخری ممکن است به از دست دادن آن منجر شود.
چگونه از اعتبار بلیط لحظه آخری اطمینان داشته باشیم؟
برای خرید بلیط لحظه آخری معتبر، بلیط را از فروشنده‌های معتبر بخرید.

“`

 لحظه آخری بلیط

خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و اقامتگاه گردشگری ، بلیط قطار

همین الان بلیط سفرت رو به سادگی و با بهترین قیمت تهیه کن

مقاصد بهاری زیبای جهان و معرفی 20 مقصد برتر

20 تا از زیباترین مقاصد بهاری فصل زیبای بهار سررسیده و خورشید شروع به گرم شدن کرده‌است، درختان شکوفه زده‌اند و پرندگان آواز شادی سر می‌دهند. یکی ازاز بهترین فرصت‌ها برای لذت‌بردن از مادر طبیعت و تمام زیبایی‌هایش، این [...]

پرواز تهران دبی – خرید بلیط ارزان از ایران چارتر

تهران دبی پرواز: راهنمای کامل سفر بلیط هواپیما دبی برای کسانی که با هدف تجارت و بازرگانی به امارات متحده عربی سفر می‌کنند یا هدفشان از سفر به دبی، سفر و گردشگری است، گزینه مطلوبی است. دبی شهر زیبا [...]

خرید بلیط هواپیما شیراز زاهدان با بهترین قیمت – ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط هواپیما شیراز زاهدان: بهترین خدمات خرید بلیط هواپیما شیراز زاهدان یکی از خدمات اصلی ایران چارتر است. شما می‌توانید با استفاده از سامانه آنلاین ما، به راحتی و با اطمینان کامل بلیط هواپیما شیراز زاهدان [...]

خرید بلیط پرواز شیراز به ساری با ارزانترین قیمت – ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط پرواز شیراز به ساری: راهنمای کامل خرید و سفر بلیط پرواز شیراز به ساری یکی از پرطرفدارترین مسیرهای هوایی در ایران است. ساری به عنوان مرکز استان مازندران و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران، جاذبه‌های [...]

بلیط چارتر ارزان – ایران چارتر | بلیط هواپیما بلبط

آشنایی با بلیط هواپیما و خرید آن از ایران چارتر خرید بلیط هواپیما با استفاده از خدمات ایران چارتر، تجربه‌ای ساده و لذت‌بخش است. بلیط‌های چارتر و سیستمی هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. بلیط‌های چارتر [...]

مشهد اصفهان پرواز: راهنمای کامل برای سفر بین دو شهر

مشهد اصفهان پرواز: راهنمای کامل برای سفر بین دو شهر مقدمه‌ای بر مشهد اصفهان پرواز پیشگفتار مشهد اصفهان پرواز یکی از محبوب‌ترین مسیرهای هوایی در ایران است که سالانه تعداد زیادی مسافر را بین دو شهر تاریخی و فرهنگی [...]

بلیط پرواز کرمان کیش | راهنمای جامع خرید بلیط

  در این مقاله، به بررسی کامل بلیط پرواز کرمان کیش پرداخته‌ایم. از موارد مهم در خرید بلیط و نکات کاربردی تا بهترین زمان سفر و پیشنهادات ویژه. همچنین به سوالات متداول نیز پاسخ داده‌ایم. پس با ما همراه [...]

Go to Top