بلیط هواپیما, بلیط قطار, و تورهای گردشگری | ایران چارتر
بلیط هواپیما

نمایش کمترین نرخ در صورت عدم ورود تاریخ

جستجو

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

20 تا از زیباترین مقاصد بهاری

فصل زیبای بهار سررسیده و خورشید شروع به گرم شدن کرده‌است، درختان شکوفه زده‌اند و پرندگان آواز شادی سر می‌دهند. یکی ازاز بهترین فرصت‌ها برای لذت‌بردن از مادر طبیعت و تمام زیبایی‌هایش، این فصل زیباست. تیم نویسندگان مجله‌ی گردشگری ایران‌چارتر، در این مطلب 20 تا از بهترین مقاصد بهاری سراسر دنیا را برای‌تان لیست کرده‌است.

1_ کوه های گلدفیلد، آریزونا (ایالات متحده آمریکا)

مقاصد بهاری

مقاصد بهاری آمریکا

با پیاده‌روی در کوه‌های سر به فلک کشیده‌ی گلدفیلد، با طبیعت یکی شوید. پیاده‌روی در گلدفیلد، به خودی خود یک شاهکار است. صعود به قله‌ی کوه، معمولا برای کوهنوردان باتجربه مناسب است اما پیاده‌روی‌های سرگرم‌کننده‌ی زیادی با ویوهای فوق‌العاده برای گشت‌و‌گذار وجود دارد.

2_ کوه فوجی، جزیره هونشو (ژاپن)

هیچ‌چیزی به اندازه‌ی تماشای ژاپن پوشیده‌شده از گلبرگ‌ها و شکوفه‌های صورتی گیلاس زیبا نیست. کوه فوجی در جزیرهٔ هونشوی ژاپن یکی از مقصدهای فوق‌العاده برای بازدید در فصل بهار است. این کوه آکنده از زیبایی‌های طبیعی، چشم‌اندازهای خیره‌کننده و فرهنگ ژاپنی است.

3_ باغ‌های کوکنهوف، آمستردام (هلند)

کوکنهوف، بزرگ‌ترین باغ گل اروپاست و به‌همین‌دلیل به باغ اروپا شهرت دارد. در این رویای رنگارنگ قدم بگذارید و در میان 80 هکتار چمن و 7 میلیون گل قدم بزنید. فصل بهار، بهترین زمان برای بازدید از این باغ است، چرا که پر از شکوفه‌های رنگارنگ است. پیشنهاد می‌کنیم صبح زود و به دور از ازدحام جمعیت به آنجا بروید و از آن بازدید کنید.

مقاصد بهاری برتر جهان

4_ کوربریج، نورثامبرلند (انگلیس)

مقاصد بهاری

مقاصد بهاری در انگلستان

این روستای زیبا در فصل بهار زنده می‌شود و قدم‌زدن در خیابان‌های سنگفرش شده‌ی کوربریج، حسی دلپذیر به شما خواهد داد. هوا در این فصل گرم‌تر است و خیابان‌ها و کافه‌ها شلوغ و پرهیجان می‌شوند. کالج‌های کوربریج به طور معمول از مهمترین مقاصد گردشگری این شهر به شمار می‌آیند. بازدید از این کالج‌ها در فصل بهار بسیار زیباست و شما می‌توانید از زیبایی‌های معماری، باغ‌ها و حیاط‌های داخلی این کالج‌ها لذت ببرید.

5_ دره‌ی جرته، اکسترمادورا (اسپانیا)

به‌لطف دو میلیون درخت گیلاس شکوفا شده، این دره‌ی زیبا در فصل بهار سفید می‌شود. گویی برف شهر را پوشانده، بااین‌وجود که هیچ برفی در کار نیست. اگر می‌خواهید از این منطقه‌ی زیبا دیدن کنید، حواستان را به زمان جمع کنید زیرا این منظره‌ی زیبا فقط 10 روز در سال اتفاق می‌افتد.

6_ هانگژو، ژجیانگ (چین)

فصل بهار در هانگژو مانند قدم گذاشتن در یک نقاشی آبرنگ است. در تپه‌های پر از درخت بید و پوشیده‌ از مه قدم بزنید. قطعا با قدم زدن در آن‌جا، زیبایی محضی که شما را احاطه می‌کند، مست‌کننده است. یکی از جشنواره‌های معروف هانگژو جشن گل ساقه‌ی گندم است. این جشنواره هر ساله در فصل بهار برگزار می‌شود و مزارع گندم در اطراف شهر با رنگارنگی و زیبایی ویژه‌ای پوشانده می‌شوند. شما می‌توانید به این جشنواره سنتی محلی بپیوندید و از شادی و جشن و خرمی مردمان چینی در این رویداد لذت ببرید.

7_ سنترال پارک، نیویورک (ایالات متحده آمریکا)

در هنگام بازدید از سیب بزرگ (نیویورک)، در سنترال پارک قدم بزنید. در این فصل، هوا خنک اما آفتابی است، گل‌ها از نامتحمل‌ترین مکان‌ها شکوفا می‌شوند، سنجاب‌ها از درختان بالا می‌روند و آرزو می‌کنند که ای کاش به آن‌ها کمی خوراکی بدهید. زندگی خوب و در جریان است!

بهترین مقاصد بهاری سراسر جهان

8_ مالمو، اسکانیا (سوئد)

مقاصد بهاری

مقاصد بهاری

فصل بهار، در این شهر ساحلی سوئد، بهشت دوچرخه‌سواران است. زمین‌های هموار و مزارع پر از گل که در 500 کیلومتری مسیر دوچرخه‌سواری قرار دارند، در زیر آفتاب بهاری، زیباترین جلوه را دارند.

9_ بن، نوردراین-وستفالن (آلمان)

از خیابان‌های زیبای بن در آلمان که در فصل بهار مملو از شکوفه‌ می‌شود، عکس بگیرید چرا که این پدیده‌ی زیبا که از اوایل آوریل شروع می‌شود، مدت زیادی باقی نمی‌ماند. بن دارای باغ‌ا و پارک‌های زیبایی است که در فصل بهار به طور باورنکردنی زیبا می‌شود.

10_ یوننان (چین)

تنگه‌ی Tiger Leaping، که یکی از بهترین مسیرهای پیاده‌روی چین است، در یوننان قرار دارد. این دره با عمق ۳۷۹۰ متر، یکی از عمیق‌ترین دره‌های جهان است. بهترین زمان برای بازدید از آن، فصل بهار است زیرا هوا درحال گرم‌شدن است اما هنوز مرطوب نشده‌است.

11_ سئول (کره جنوبی)

بازدید از سئول، پایتخت کره جنوبی، در فصل بهار تجربه‌ای شگفت‌انگیز و دلنشین است. سئول یک شهر پرجنب و جوش با فرهنگ غنی، آثار تاریخی و پارک‌های زیباست. اگر همیشه رویای دیدن زیبایی فصل شکوفه‌های گیلاس و قدم زدن در میان آن‌ها را داشته‌اید، سئول از ماه آوریل تا می، به همان چیزی تبدیل می‌شود که به‌دنبال آن بوده‌اید.

در فصل بهار به کجا سفر کنیم

12_ غار آبی، زوریخ (مالتا)

جنوب مالتا، مناظر متفاوتی را ارئه می‌دهد و بیشتر جاذبه‌هایش وابسته به دریا هستند. درحالیکه اکثر گردشگران در فصول بهار و تابستان به آن سفر می‌کنند، زورنیخ، شهری است که در تمام طول سال ارزش دیدن را دارد. در فصل بهار، هوای زوریخ ملایم و خنک است و دمای هوا معمولاً در بازهٔ 15-20 درجه سانتیگراد قرار دارد. این زمان سال، موقعیت مناسبی برای بازدید از غار آبی است.

13_ بدروم (ترکیه)

مقاصد بهاری

مقاصد بهاری ترکیه

بدروم، زیبایی‌هایش را در فصل بهار به‌نمایش می‌گذارد ولی اغلب به‌عنوان یکی از بهترین مناطق بری بازدید در تابستان در نظر گرفته می‌شود. ما فصل بهار را برای بازدید از این شهر به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا در دما در روز 25 درجه و دلپذیر است، شهر هنوز شلوغ نشده و انبوه گردشگران به ‌آنجا هجوم نبرده‌اند، و خیابان‌های سنگفرش شده با گلبرگ‌ها و شکوفه‌های رنگارنگ پوشیده شده‌اند.

14_ فونشال، مادیرا (پرتغال)

کمی وقت بگذارید و از باغ گیاه‌شناسی مادیرا که دارای بیش از 3000 گیاه متفاوت است، بازدید کنید. قطعا از دیدن شکوفه‌های منحصربه‌فرد صورتی و آبی این جزیره لذت خواهید برد. همچنین می‌توانید سواحل زیبا، خلیج‌های دریایی، روستاهای ساحلی سنتا کروز و مناظر اطراف جزیره را ببینید.

15_ هالربوس، هاله (بلژیک)

فصل‌های بلوبل (یک منطقه‌ی مسکونی در آمریکا)، شبیه به هیچ فصل دیگری نیست، در این منطقه تا جایی که چشم کار می‌کند، رنگ بنفش دیده می‌شود. وقتی تابش نور خورشید کم است، پرتوها از میان درختان جاری می‌شوند و یک قلمروی جادویی را به‎‌وجود می‌آورند.

بهترین مقاصد برای سفر در فصل بهار

16_ دره اسکاگیت، واشنگتن (ایالات متحده آمریکا)

مقاصد بهاری

مقاصد بهاری

لاله‌های رنگارنگ از ماه آوریل در دره‌ی اسکاگیت می‌رویند و منظره‌ای زیبا و باورنکردنی را به‌وجود می‌آورند. مردم سراسر دنیا، در فصل بهار از دره اسکاگیت دیدن می‌کنند. این دره‌ی زیبا در گوشه‌ی شمال غربی واشنگتن قرار دارد و ویژگی بارز آن، رودخانه‌ی اسکاگیت است.

17_ Les Avants، Vaud (سوئیس)

هوای پاک کوه‌های آلپ و اطراف آن را در Les Avants تنفس کنید. کوه‌های پوشیده شده از برف که در کنار دریاچه‌ی ژنو قرار گرفته‌اند، شما را به یاد زمستان می‌اندازد، درحالی‌که شکوفه‌های رنگارنگ زیر پای‌تان، شما را به فصل جدیدی منتقل می‌کنند.

مقاصد جذاب بهاری

18_ Namaqualand (آفریقای جنوبی)

مسیر پر از گل Namaqualand، حدود 5 ساعت از کیپ تاون فاصله دارد. این گل‌ها کاملا وحشی هستند و شکوفا شدن‌شان کاملا بستگی به آب‌و‌هوا فصول قبل دارد. درست است که شکوفایی در این منطقه خیلی ناپایدار و متغیر است، اما این بدین معناست که هر سال چیزهای جدید و متفاوتی برای دیدن و تجربه‌کردن وجود دارد.

19_ باغ‌های گیاه‌شناسی کرایست‌چرچ

باغ‌های گیاه شناسی کرایست چرچ در تمام طول سال باز هستند، اما بازدید از آن در بهار واقعا دیدنی است. مطمئن شوید که آن را به برنامه سفر نیوزیلند خود اضافه کنید! باغ‌ گیاه‌شناسی کرایست‌چرچ شامل باغ‌های موضوعی متنوعی می‌شوند. مثلاً باغ گیاهان روزانه که شامل نمایشگاه‌های گوناگونی از گیاهان محلی و بین‌المللی است، همچنین باغ‌ گیاهان معطر و باغ‌ گیاهان دارویی نیز جذابیت خاص خود را دارند.

20_ فاس (مراکش)

هوای فاس در فصل بهار گرم و خشک است. سعی کنید در ماه می که جشنواره‌ی موسیقی Gnaoua (جشنواره‌ای که در آن موسیقی مدرن و سنتی ترکیب می‌شود) برگذار می‌شود به آنجا بروید. در فصل بهار، باغ‌ها و پارک‌های فاس زیبایی و شکوفایی خاصی پیدا می‌کنند. می‌توانید در باغ‌های جذابی مانند باغ‌های جنان سبع و کویتبیه به استراحت و دیدن چشم‌اندازهای دلنشینی بپردازید.

خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و اقامتگاه گردشگری ، بلیط قطار

همین الان بلیط سفرت رو به سادگی و با بهترین قیمت تهیه کن

خرید بلیط پرواز تبریز به قشم | ایران چارتر

H1 Code: ```html پرواز تبریز به قشم: راهنمای جامع خرید بلیط خرید بلیط هواپیما تبریز به قشم (پرواز تبریز قشم) از معتبرترین مرجع فروش بلیط، به صورت چارتر، سیستمی و لحظه آخری در ایران چارتر. تلاش ما در سایت [...]

“بلیط هواپیما تبریز تهران آتا – خرید آنلاین از ایران چارتر”

بلیط هواپیما تبریز تهران آتا بلیط هواپیما تبریز تهران آتا یکی از پرطرفدارترین مسیرهای پروازی در ایران است. شرکت هواپیمایی آتا با ارائه خدمات با کیفیت و قیمت‌های مناسب، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بین مسافران این مسیر پیدا [...]

پرواز های تهران اهواز – خرید بلیط ارزان و مقایسه قیمت‌ها | ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط هواپیما تهران به اهواز: راهنمای جامع بلیط هواپیما تهران به اهواز یکی از پرطرفدارترین مسیرهای هوایی در ایران است. این مسیر هوایی به دلیل اهمیت اقتصادی و تجاری شهر اهواز، همواره مورد توجه مسافران قرار [...]

خرید بلیط هواپیما قشم ایر | ایران چارتر

H1 Code: ```html خرید بلیط هواپیما قشم ایر با ایران چارتر خرید بلیط هواپیما قشم ایر از طریق ایران چارتر یکی از بهترین روش‌ها برای تهیه بلیط‌های ارزان و مطمئن است. با خرید بلیط هواپیما قشم ایر از سایت [...]

قیمت بلیط هواپیما بندرعباس به تهران – ایران چارتر | Irancharter.ir

قیمت بلیط هواپیما بندرعباس به تهران پرواز بندرعباس به تهران همه روزه از ساعت 6 صبح تا 12 شب انجام می‌گیرد. شما می‌توانید برای خرید بلیط بندرعباس تهران با کارشناسان ایرانچارتر تماس بگیرید و از آخرین اطلاعات پرواز مطلع [...]

خرید بلیط هواپیما کرمان اهواز – ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط هواپیما کرمان اهواز: بهترین راهنمای خرید خرید بلیط هواپیما کرمان به اهواز یکی از خدمات ایران چارتر است که می‌توانید به راحتی از همین صفحه انجام دهید. ایرلاین‌های متعددی این مسیر را پوشش می‌دهند و [...]

خرید بلیط هواپیما تبریز به تهران | ایران چارتر

خرید بلیط هواپیما تبریز به تهران با ایران چارتر خرید بلیط هواپیما تبریز به تهران یکی از خدمات پرطرفدار ایران چارتر است. پرواز تبریز به تهران همه روزه از ساعت 6 صبح تا 12 شب انجام می‌گیرد. شما می‌توانید [...]

Go to Top