بلیط هواپیما, بلیط قطار, و تورهای گردشگری | ایران چارتر
بلیط هواپیما

نمایش کمترین نرخ در صورت عدم ورود تاریخ

جستجو

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

بهترین هتل‌های جهان

در این مطلب، بهترین هتل‌های جهان را به شما معرفی می‌کنیم. از استراحتگاه‌های خانوادگی گرفته تا هتل‌ بوتیک‌های خاص و اقامتگاه‌هایی که بالاترین امتیاز را در سراسر جهان دارند!

1_ Tulemar Bungalows & Villasدر مانوئل آنتونیو، کاستاریکا

بهترین قسمت این اقامت، لذت‌بردن از نشستن و ریلکس کردن در ایوان، تماشای منظره‌ی اقیانوس و طوطی‌های رنگارنگی که بر فراز آن پرواز می‌کنند، است.

2_Hotel Colline de France  در گرامادو، برزیل

چه برای ماه‌عسل و چه برای تعطیلات خانوادگی به آنجا می‌روید، عاشق این هتل خاص خواهید شد. چیزی که این هتل را خیلی خاص می‌کند، دکور مجلل آن نیست بلکه کارکنان آن هستند.

3_ Ikos Aria در کفالوس، یونان

بهترین هتل‌ها

بهترین هتل‌های یونان

ایکوس آریا، هتلی زیبا در لوکیشنی خیره‌کننده است. زمین‌های بی‌نظیر، سواحل شنی وسیع، دریای شفاف و چشم‌اندازهای زیبای این جزیره، ایکوس آریا را بسیار متمایز می‌کند.

4_ Romance Istanbul Hotel در استانبول، ترکیه

موقعیت جغرافیایی و مهمان‌نوازی در این هتل بی‌نظیر است. تمامی پرسنل در این بوتیک‌هتل، رفتاری صمیمی دارند، اتاق‌ها بسیار تمیز هستند و تمام خواسته‌های شما، سریع برآورده می‌شود.

رزرو بهترین هتل‌ها

5_ OMNIA در زرمات، سوئیس

همه‌چیز در این هتل عالی است. ورودی غار مانند، اسپای سرپوشیده، خدمات پرهیجان، تنوع نوشیدنی و شنیسل‌های باورنکردنی آن، فوق‌العاده هستند.

6_ Kayakapi Premium Caves در کاپادوکیه اورگوپ، ترکیه

اقامت در این هتل، نه تنها حس زندگی در غار را به میهمانان القا می‌کند، بلکه با امکانات مجللی که به آن افزوده است، تجربه‌ای بسیار خاص را برای شما مهیا می‌کند.

7_ Six Senses Laamu در جزیره اولهوولی، مالدیو

بهترین هتل‌ها

بهترین هتل‌ مالدیو

در این هتل، میهمانان به پیاده‌روی به‌صورت پابرهنه، تشویق می‌شوند و از این طریق با زمین ارتباط برقرار می‌کنند. هر اتاق این هتل، به اقیانوس راه دارد و این ممکن است شما را وسوسه کند که به اقیانوس بروید و شنا کنید، جایی که آب مملو از حیات و جانوران دریایی است.

8_ استراحتگاه ماجراجویی و غواصی Hamanasi در هاپکینز، بلیز

خدمات واقعا عالی هستند و ظاهر و اخلاق پرسنل بسیار خوب و قابل‌قبول است. ما اقامت در این استراحتگاه را به دوستان و دشمنانمان توصیه کرده‌ایم.

9_ Padma Resort Ubud در پایانگان، اندونزی

لوکیشن این هتل، نفس‌گیر است! به محض اینکه پای خود را در این هتل می‌گذارید، مناظر رویایی جنگل شما را تحت‌تا‌ثیر قرار می‌دهند.

برترین هتل‌ها در اسپانیا

10_ BLESS Hotel Madrid در اسپانیا

نه‌تنها این مکان بسیار باکلاس، شیک و پویا است، پرسنل آن نیز بسیار درجه‌یک هستند. آن‌ها مطمئن خواهند شد که اقامت شما در بِلِس، منحصربه‌فرد، به یاد ماندنی و بی‌نظیر باشد.

11_ استراحتگاه Ikos Dassia در یونان

به‌نظر می‌رسد پرسنل این استراحتگاه نمی‌توانند خدمات زیادی به ما ارائه دهند. بااین‌حال، رستوران‌ها و بوفه‌های این اقامتگاه بسیار باکیفیت هستند، لوکیشن بی‌عیب‌و‌نقص است و امکانات بی‌نظیر هستند.

12_ استراحتگاه و اسپا Pimalai در کو لانتا، تایلند

بهترین هتل‌ها

بهترین هتل‌های تایلند

طبق تجربیات بدست آمده، این استراحتگاه بهترین جایی است که می‌توانید در آن اقامت کنید. اقامت در آن به‌شدت توصیه می‌شود. اگر می‌خواهید بهشت را ببینید، بازدید از این پیمالای را از دست ندهید.

13_ Lotte Hotel Hanoi در ویتنام

اتاق، غذا و نوشیدنی این هتل، فوق‌العاده است.

بهترین هتل‌ها و  امکانات آن

14_ COMO Cocoa Island در مالدیو

بعد از این همه سال، هنوز هم این استراحتگاه بهترین است. در پنج ستاره بودن این جزیره هیچ شکی نیست و بهترین مقصد در مالدیو، همین‌جاست.

15_ هتل La Maison Favart در پاریس، فرانسه

این هتل از هرنظر عالی است! کارکنان بسیار خوش‌برخورد هستند و اتاق‌ها دکوراسیون خیلی زیبایی دارند. همچنین یک اسپای عالی در این هتل وجود دارد.

16_ Sukhumvit Park, Bangkok – Marriott Executive Apartments در بانکوک، تایلند

اقامتی خانوادگی و باکیفیت خوب و خدماتی عالی را در این هتل تجربه کنید. این هتل در لوکیشنی محبوب واقع شده و به جاذبه‌هایی چون: EM District و Phrom Phong skytrain station بسیار نزدیک است. پارک سوخومویت امکانات رفاهی مختلف و کاملی را به گردشگران ارائه می‌دهد.

17_ هتل Quinta Jardins do Lago در فونشال، پرتغال

بهترین هتل‌ها

بهترین هتل‌های پرتغال

همانطور که می توان انتظار داشت: کیفیت و توجه به جزئیات، خدمات دوستانه، بی‌سرو‌صدا و کارآمد، اما نه مزاحم، باغ‌های زیبا و یک استخر لذت‌بخش در این هتل وجود دارند.

18_ هتل La Maison Arabe در مراکش

این هتل دارای غذاهای عالی و مکان‌های شگفت‌انگیز است و بی‌شک بهترین هتلی خواهد بود که در آن اقامت داشته‌اید!

هتل‌های مجلل دنیا

19_ هتل The Royal Purnama در اندونزی

این هتل، مکانی آرامش‌بخش و دوست‌داشتنی در کنار دریا است. برای دیدن ساحل ملاستی به آنجا بروید. این هتل کوچک، فوق‌العاده است.

20_ Jaya House River Park در  سیم‌ریپ، کامبوج

این یک استراحتگاه عالی استوایی است که امکان گشت‌و‌گذار در معبد را نیز به شما می‌دهد. پارک رودخانه جایا هوس فوق‌العاده است.

21_ The Hazelton Hotelدر تورنتو

تجربه‌ای شگفت‌انگیز و عالی را در این هتل رقم بزنید. اتاقِ فیلم این هتل بسیار باکیفیت و سرگرم‌کننده است. هتل Hazelton با کسب رتبه‌ی پنج‌ستاره‌ی فوربس در سال 2022 و حفظ جایگاه خود به‌عنوان هتل شماره یک کانادا در Tripadviser، تعریف جدیدی از هتل استاندارد لوکس ارائه می‌دهد.

22_ Round Hill Hotel and Villas در جامائیکا

یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد، دیدنی، جذاب و تماشایی در جامائیکا داشته باشید. این ویلای مجلل 110 هکتاری، با اتاق‌های رو به اقیانوس، رستوران‌های کنار دریا، آب‌گرم نفیس و آب‌های فیروزه‌ای یکی از معروف‌ترین هتل‌های دنیاست.

23_ بوتیک‌هتل عامری‌ها در کاشان، ایران

بهترین هتل‌ها

بهترین هتل‌ کاشان

اگر به کاشان رفتید، بهترین هتلی که می‌توانید در آن اقامت کنید، بوتیک‌هتل عامری‌ها است.

برترین هتل‌های دنیا

24_ Bucuti & Tara Beach Resort Aruba در پالم  (ساحل عقاب)، آروبا

در این استراحتگاه زیبا، همه چیز از جمله خدمات عالی و ساحل وسیع با ماسه‌ها سفید خیره‌کننده هستند و پرسنل این هتل، به میهمانان حس خاص بودن می‌دهند و تمامی خدمات را به نحوه احسنت انجام می‌دهند.

25_ The Oberoi Beach Resort Sahl Hasheesh در غرقاده، مصر

یک تجربه‌ی 5 ستاره را در غرقاده تجربه کنید! از ویژگی‌های مثبت این هتل، سقف بلند، غرق در نور طبیعی بودن و طراحی سنتی آن است. آب‌های شفاف و باغ‌های زیر آب منحصر‌به‌فرد آن در سطح جهانی به‌عنوان بهشت آبی برای غواصان مبتدی و پیشرفته شهرت دارد.

خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و اقامتگاه گردشگری ، بلیط قطار

همین الان بلیط سفرت رو به سادگی و با بهترین قیمت تهیه کن

بلیط هواپیما کرمانشاه عسلویه – خرید ارزان و آنلاین | ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط هواپیما کرمانشاه عسلویه برای خرید بلیط هواپیما کرمانشاه به عسلویه، می‌توانید از خدمات ایران چارتر استفاده کنید. ایران چارتر با ارائه بلیط‌های متنوع، تجربه‌ای راحت و سریع را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید بلیط [...]

خرید بلیط هواپیما گرگان تهران – ایران چارتر

H1 Code: ```html خرید بلیط هواپیما گرگان به تهران انواع بلیط هواپیما از گرگان به تهران را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید. با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود بلیط پرواز گرگان به تهران را انتخاب و [...]

چارتر هواپیما تهران شیراز – ایران چارتر | Irancharter.ir

H1 Code: ```html چارتر هواپیما تهران شیراز خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت از 900 ایرلاین در ایرانچارتر، معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط در ایران، امکان‌پذیر است. ایرانچارتر با ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما خارجی و داخلی، سفر را آسان‌ [...]

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ساری مشهد – ایران چارتر

H1 Code: ```html خرید اینترنتی بلیط هواپیما ساری مشهد با ایران چارتر خرید اینترنتی بلیط هواپیما ساری مشهد یکی از خدمات پرطرفدار ایران چارتر است که می‌توانید به راحتی از این صفحه انجام دهید. ایرلاین‌های متعددی این مسیر را [...]

“ساعات پرواز شیراز به تهران امروز – ایران چارتر”

H1 Code: ```html ساعات پرواز شیراز به تهران امروز ساعات پرواز شیراز به تهران امروز یکی از موضوعات مهم برای مسافران است. برای مشاهده ساعات پرواز شیراز به تهران امروز و خرید بلیط، می‌توانید به سایت ایران چارتر مراجعه [...]

Go to Top