بلیط هواپیما, بلیط قطار, و تورهای گردشگری | ایران چارتر
بلیط هواپیما

نمایش کمترین نرخ در صورت عدم ورود تاریخ

جستجو

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

21 وسیله‌ی مهم برای سفر
چه فردی کوله‌گرد و عاشق سفر باشید و چه برای اولین بار سفر می‌کنید، آماده بودن برای سفر و برداشتن هر آنچه برای سفر ضروری است، جزو واجبات است! چه انسانی کوله‌گرد و علاقه‌مند به سفر باشید و چه برای نخستین‌بار سفر را آغاز می‌کنید. تهیه‌ی یک چک‌لیست، برای‌تان سفری آرام را تضمین می‌کند. وسایل سفر

وسایل سفر و ملزومات ضروری آن

تیم نویسندگان مجله گردشگری ایران‌چارتر، 21 مورد از ضروری‌ترین وسایلی که باید در سفر همراه‌تان باشد را ذکر کرده‌ است:

1_ محلول ضدعفونی کننده

با توجه به وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا، محلول ضدعفونی‌کننده به یکی از ضروری‌ترین ملزومات سفر تبدیل شده است. همراه داشتن یک محلول ضدعفونی‌‌کننده در سفر باعث می‌شود که در هر مکان و زمانی، قادر به تمیز کردن دستان خود بدون جست‌و‌جو آب و صابون باشید و به شما کمک می‌کند بهداشت را رعایت کنید.

2_ ماسک

وسایل سفر

وسایل کاربردی سفر و استفاده از ماسک

به‌همراه داشتن ماسک در سفر، به‌خصوص در دوران همه‌گیری، یکی دیگر از ملزومات سفر است. شما نمی‌توانید از یک ماسک برای مدت طولانی استفاده کنید، بنابراین تعداد زیادی ماسک همراه خود داشته باشید. این به شما کمک می‌کند تا در مکان‌هایی که نمی‌توانید فاصله اجتماعی را رعایت کنید، از تماس با افراد آلوده به ویروس، ایمن بمانید.

3_ آستر کیسه خواب

یکی دیگر از ملزومات سفر، آستر کیسه‌خواب است که کیسه‌خواب شما را عاری از هرگونه آلودگی نگه می‌دارد. در هوای سرد، بدن‌تان را گرم نگه می‌دارد و در هوای گرم، می‌توانید از آن به‌عنوان کیسه‌خواب استفاده کنید.

4_ کفش راحت

سفری که در آن احساس راحتی نداشته باشید، واقعا ناراحت‌کننده است. استفاده از کفش مناسب، به جلوگیری از پادرد و حفظ سلامت پاها کمک می‌کند. کفش مناسب باعث می‌شود پای شما در پیاده‌روی طولانی‌مدت اذیت نشود و آسیب نبیند. کفش‌های راحت به شما کمک می‌کنند تا در عین بهبود گردش خون، فعال بمانید.

لیست ضروری‌ترین وسایل سفر

5_ چمدان

چمدان‌ها مزیت‌های زیادی نسبت‌به انواع دیگر کوله‌پشتی و کیف دارند. بهترین همراهان سفر، چمدان‌های ترکیبی، کیف‌‌های دوشی، ساک‌های مسافرتی و کیف‌های آرایشی هستند.

6_ شارژر قابل‌حمل و محافظ برق

حمل یک شارژر قابل حمل بسیار ضروری است زیرا شما نمی‌دانید که در همه جا پریز برق وجود دارد یا نه! محافظ ولتاژ برق به همان اندازه حیاتی است زیرا می‌تواند از شما در برابر افزایش ناگهانی ولتاژ و نوسانات برق محافظت کند.

7_ بالش مسافرتی

حمل بالش مسافرتی نیز یکی از ملزومات مهم سفر است زیرا از گردن شما در برابر پیچ‌خوردگی محافظت می‌کند و همچنین می‌توانید برای یک چرت کوتاه از آن استفاده کنید. این بالش‌ها همچنین می‌تواند باعث بهبود گردن‌درد شما شود. بالش مسافرتی راحتی شما را تضمین می‌کند و ستون فقرات شما را در طول سفر بدون درد نگه می‌دارد و به شما این امکان را می‌دهد که از سفر خود لذت ببرید.

8_ بطری آب فیلتردار

در سفر، هرگز نمی‌دانیم که آب تمیز است یا خیر! بنابراین یک بطری آب فیلتردار را در لیست ملزومات سفر قرار دهید تا بدن شما را از آلودگی‌ها حفظ کند. این بطری، در فیلتر کردن آب و از بین‎‌بردن ناخالصی‌ها بسیار مفید است.

9_ به‌همراه داشتن یک کیف سَبُک

داشتن یک کیف سبک، علاوه‌بر چمدان‌تان، بسیار ضروری است. شما می‌توانید وسایل ضروری مثل شارژرتان را در آن کیف حمل کنید.

ملزومات مهم سفر

10_ هدفون بی‌سیم بولوتوثی همراه با جعبه‌ شارژر

وسایل سفر

به‌همراه داشتن هدفون یا ایرپاد

در هنگام سفر تنهایی، هدفون بی‌سیم باعث می‌شود حوصله‌تان سر نرود و همچنین یکی از مزایای هدفون بی‌سیم این است که سیم‌هایش در هم گره نمی‌خورند و می‌توانید به‌راحتی هنگام پیاده‌روی از آن‌ها استفاده کنید.

11_ جعبه‌ی کمک‌های اولیه

یکی از ضروری‌ترین ملزومات سفر است که در رفع حوادث ناگوار و پیش‌بینی نشده به ما کمک می‌کند. همراه‌داشتن این جعبه در سفر، تضمین می‌کند که دچار عفونت نشوید و در صورت بروز هرگونه اتفاق، راه خروج از آن را خواهید داشت.

12_ نظم‌‌دهنده‌ی چمدان

یکی از بهترین روش‌ها برای بسته‌بندی، استفاده از نظم‌دهنده‌ها است. مکعب‌های بسته‌بندی، چمدان شما را فشرده و مرتب نگه می‌دارند. شما می‌توانید وسایل‌تان را در این نظم‌دهنده‌ها بسته‌بندی کنید و سپس آن را در چمدان قرار دهید. پیدا کردن وسایل، با این شیوه‌ی بسته‌بندی کار بسیار راحت‌تری خواهد بود.

13_ پنکه‌ی کوچک باطری‌خور

در سفر به کشوری گرم همچون هند، به‌همراه داشتن یک پنکه‌ی کوچک بسیار کاربردی خواهد بود. این وسیله هم بسیار کوچک و جمع‌و‌جور است و هم ما را ا گرمای زیاد در امان نگه می‌دارد.

وسیله‌های ضروری سفر

14_ هدفون نویز کنسلینگ

این هدفون شما را سرگرم نگه میدارد. شما می‌توانید در حالی که از مناظر اطراف‌تان لذت می‌برید، در دنیای خود گم شوید. هدفون نویز کنسلینگ، صداهای اطراف شما را حذف می‌کند و می‌توانید در آرامش سیر کنید.

15_ برخی از محصولات مراقبت از پوست

وسایل سفر

وسایل بهداشتی موردنیاز برای سفر

به‌همراه داشتن محصولاتی چون مرطوب‌کننده پوست، محلول شست‌و‌شوی صورت، کرم‌های محافظت در برابر نیش پشه از موارد ضروری سفر هستند.

16_ آداپتور مسافرتی

همراه داشتن یک آداپتور مسافرتی، در طول سفر ضروری است. امروزه روشن نگه‌داشتن تلفن همراه‌ بسیار مهم است و آداپتور به ما در این زمینه کمک می‌کند.

17_ لباس‌زیر مسافرتی

لباس زیر مسافرتی، گردش هوا را فعال می‌کند، عرق را از بین می‎‌برد و خیلی سریع خشک می‌شود. این لباس‌ها شما را خشک و خنک نگه می‌دارند و سفری راحت را برای‌تان تضمین می‌کند.

18_ دمپایی

پاهای شما نیاز به نفس کشیدن دارند و شما نمی‌توانید همه‌جا کفش بپوشید، پس از به‌همراه داشتن دمپایی در سفر، غافل نشوید. دمپایی‌ برای پیاده‌روی‌های معمولی و قدم زدن در هتل بسیار راحت است.

وسایلی که باید در سفر همراه‌تان باشند

وسایل سفر

کاربردهای دمپایی در سفر

19_ جوراب‌ ساق‌بلند یا جوراب شلواری

به‌همراه داشتن جوراب‌های ساق بلند، به ساق پا فشار می‌آورند، جریان خون را طبیعی نگه می‌دارند و از تورم جلوگیری می‌کنند، در نتیجه پای شما نمی‌خوابد. پوشیدن این جوراب‌ها، ناراحتی افراد مبتلا به واریس را از بین می‌برد.

20_ دستمال‌مرطوب ضدعفونی کننده

شما درطول سفر، از مکان‌های متنوعی دیدن خواهید کرد و ممکن است به جاهای زیادی دست بزنید. به‌همراه داشتن دستمال ضدعفونی‌کننده در سفر به شما کمک می‌کند که از آلودگی در امان بمانید. این دستمال‌ها همیشه شما را تمیز و ضدعفونی نگه می‌دارند.

21_ نوشیدنی‌های انرژی‌زا و قرص‌های مولتی‌ویتامین

در طول سفر، به‌خصوص زمانی که به پیاده‌روی می‌روید یا فعالیت‌های ماجراجویانه انجام می‌دهید نوشدنی‌های انرژی‌زا و قرص‌های مولتی‌ویتامین، شما را فعال و پرانرژی نگه می‌دارند و به شما کمک می‌کنند از سفر خود لذت ببرید.

بنابراین، اگر می‌خواهید سفر و تعطیلات‌تان راحت و بدون دردسر باشد، وسایل ذکر شده را همراه‌ خود داشته باشید. این لیست تمام تلاش خود را می‌کند تا سفری آرام و بدون دردسر را برای‌تان فراهم کند.

خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و اقامتگاه گردشگری ، بلیط قطار

همین الان بلیط سفرت رو به سادگی و با بهترین قیمت تهیه کن

“خرید بلیط هواپیما ارزان – ایران چارتر”

H1 Code: ```html خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت از ایران چارتر خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت از 900 ایرلاین در ایران چارتر، معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط در ایران، امکان‌پذیر است. ایران چارتر با ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما [...]

خرید بلیط هواپیما تهران بوشهر | ارزان‌ترین قیمت پرواز – ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط هواپیما تهران بوشهر شهر بوشهر در حاشیه خلیج فارس از مقاصد گردشگری جذاب کشور است. این شهر به سواحل زیبا، بناهای تاریخی، غذاهای خوشمزه و موسیقی محلی شهرت دارد. همچنین یکی از مهم‌ترین شهرهای تجاری [...]

خرید بلیط هواپیما زاهدان به تهران – ایران چارتر

خرید بلیط هواپیما از زاهدان به تهران خرید بلیط هواپیما از زاهدان به تهران یکی از پرتقاضاترین مسیرهای پروازی در ایران است. وقتی که به دنبال خرید بلیط هواپیما زاهدان به تهران هستید، ایران چارتر با ارائه بهترین قیمت‌ها [...]

بلیط ارزان تهران به اهواز – ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط ارزان تهران به اهواز بلیط ارزان تهران به اهواز یکی از پرطرفدارترین مسیرهای هوایی در ایران است. برای خرید بلیط ارزان تهران به اهواز، می‌توانید از سایت ایران چارتر استفاده کنید. بلیط ارزان تهران به [...]

پرواز رفسنجان تهران – خرید بلیط ارزان و لحظه آخری در ایران چارتر

پرواز رفسنجان تهران: راهنمای کامل خرید بلیط خرید بلیط پرواز رفسنجان تهران یکی از خدمات ایران چارتر است. با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود می‌توانید بلیط خود را انتخاب و خرید کنید. ایران چارتر تضمین می‌کند بهترین [...]

Go to Top