بلیط هواپیما, بلیط قطار, و تورهای گردشگری | ایران چارتر
بلیط هواپیما

نمایش کمترین نرخ در صورت عدم ورود تاریخ

جستجو

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

H1 Code:
“`html

پرواز تهران شیراز: تجربه‌ای بی‌نظیر با ایران چارتر

پرواز تهران شیراز یکی از محبوب‌ترین مسیرهای پروازی در ایران است. این پرواز با ارائه خدمات باکیفیت و امکانات متنوع، تجربه‌ای لذت‌بخش برای مسافران فراهم می‌کند. برای خرید بلیط پرواز تهران شیراز، می‌توانید به وبسایت ایران چارتر مراجعه کنید و از پیشنهادات ویژه بهره‌مند شوید. همچنین، امکان خرید بلیط‌های چارتر و لحظه آخری نیز وجود دارد که می‌تواند هزینه‌های سفر شما را کاهش دهد. با انتخاب پرواز تهران شیراز از ایران چارتر، سفری راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید.

پرواز تهران شیراز

پرواز شیراز تهران

ایران چارتر

“`
 پرواز تهران شیراز ماهان

“`html

خرید بلیط هواپیما ماهان به مقصد شیراز

پرواز تهران شیراز ماهان یکی از محبوب‌ترین مسیرهای پروازی در ایران است. این پرواز با ارائه خدمات باکیفیت و امکانات متنوع، تجربه‌ای لذت‌بخش برای مسافران فراهم می‌کند. برای خرید بلیط پرواز تهران شیراز ماهان، می‌توانید به وبسایت ایران چارتر مراجعه کنید. همچنین، امکان خرید بلیط‌های چارتر و لحظه آخری نیز وجود دارد که می‌تواند هزینه‌های سفر شما را کاهش دهد. با انتخاب پرواز تهران شیراز ماهان از ایران چارتر، سفری راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید.

مزایای پرواز تهران شیراز ماهان

هواپیمایی ماهان با آنکه چندان قدیمی نیست اما در بین ایرانی‌ها به شهرت زیادی رسیده است. ماهان بیشتر شهرت و اعتبار خود را مدیون پروازهای باکیفیت و هواپیماهایی است که تا به حال کم‌ترین دردسر را به وجود آورده‌اند. شرکت هواپیمایی ماهان در سال 1371 در شهر کرمان کار خود را آغاز کرد. این شرکت هواپیمایی با ناوگانی بزرگ و جابجایی گسترده‌ بار و مسافر، در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی کشور است که به مقاصد خارجی در اروپا، آسیا و خاورمیانه پرواز‌های روزانه و هفتگی دارد.

کیفیت خدمات پرواز تهران شیراز ماهان

استفاده از هواپیماهای سالم، وجود کادر پروازی ماهر و برخورد محترمانه خدمه پرواز، کیفیت هواپیمایی ماهان را در سطح بالایی قرار داده است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای سفر خود، اولین گزینه‌شان هواپیمایی ماهان است. این ایرلاین امکانات فراوان و مناسبی برای مسافران خود فراهم می‌کند و تجربه‌ای بی‌نظیر و عالی برای شما به ارمغان می‌آورد.

بلیط چارتر و لحظه آخری پرواز تهران شیراز ماهان

بلیط چارتر هواپیمایی ماهان، گزینه مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند پروازشان با این ایرلاین ارزان‌تر تمام شود. شما می‌توانید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان را در ایران چارتر بخرید. همچنین، بلیط‌هایی که تا نزدیک زمان پرواز به فروش نمی‌روند به بلیط لحظه آخری تبدیل می‌شوند. بلیط لحظه آخری هواپیمایی ماهان را هم اگر پیدا کنید، با قیمت کمتری نسبت به قیمت اولیه می‌توانید بخرید.

مقاصد پروازی ماهان

مقاصد پروازی ماهان در داخل و خارج کشور بسیار زیاد است. اما در این میان برخی از مقاصد محبوب‌تر و پرطرفدارتر از بقیه هستند. در ادامه با 10 مقصد محبوب ماهان آشنا شوید: تهران کیش، تهران مشهد، تهران نجف، اصفهان مشهد، مشهد تهران، تهران اهواز، کرمان تهران، تهران پاریس، مالزی، تایلند.

قوانین حمل بار در پرواز تهران شیراز ماهان

مطابق با قوانین حمل بار در هواپیمایی ماهان ایر، هر مسافری که می‌خواهد از تهران به شیراز سفر کند، تنها مجاز است که میزان مشخصی بار را به صورت رایگان حمل کند. وزن مجاز بار در بلیط مسافر قید می‌شود، اما در صورت داشتن بار اضافه، مسافران ملزم به پرداخت اضافه بار در مبدأ سفر خود هستند. ابعاد چمدان باید با استاندارد هواپیمایی ماهان ایر مطابقت داشته باشد.

پذیرایی و امکانات پرواز تهران شیراز ماهان

نحوه پذیرایی ماهان ایر برای مسافران به عواملی همچون مسیر پرواز، ساعت پرواز و کلاس پروازی دارد. به دلیل کوتاه بودن مسیر تهران به شیراز، میان وعده سرو می‌شود. در مسیرهای طولانی، مسافران برای انتخاب غذا، گزینه‌های انتخابی متنوعی دارند. این امکان برای مسافران وجود دارد که غذای مورد نیاز خود را از 36 ساعت قبل رزرو کنند.

فرودگاه‌های مبدا و مقصد پرواز تهران شیراز ماهان

پرواز تهران به شیراز از هر دو فرودگاه تهران یعنی فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی، انجام می‌شود. فرودگاه مهرآباد، به عنوان اولین فرودگاه شهر تهران، سالانه میلیون‌ها مسافر را به شهرها و کشورهای مختلف جابه‌جا می‌کند. فرودگاه شیراز (فرودگاه شهید دستغیب)، مجهزترین فرودگاه ایران از نظر تجهیزات الکترونیک و ناوبری بعد از فرودگاه امام خمینی است.

“`
 پرواز تهران شیراز ماهان

“`html

سوالات متداول

پشتیبانی تلفنی ایرانچارتر چیست؟
شماره تلفن پشتیبانی ایرانچارتر 02191091190 است.
آدرس ایمیل ایرانچارتر چیست؟
آدرس ایمیل ایرانچارتر info@irancharter.ir است.
چگونه بلیط چارتر ایرانچارتر را بخرم؟
برای خرید بلیط چارتر ایرانچارتر، وارد وب‌سایت Irancharter.ir شوید و مبدا، مقصد و زمان سفر را انتخاب کنید.

“`
 پرواز تهران شیراز ماهان

خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و اقامتگاه گردشگری ، بلیط قطار

همین الان بلیط سفرت رو به سادگی و با بهترین قیمت تهیه کن

بلیط چارتر ارزان – ایران چارتر | بلیط هواپیما بلبط

آشنایی با بلیط هواپیما و خرید آن از ایران چارتر خرید بلیط هواپیما با استفاده از خدمات ایران چارتر، تجربه‌ای ساده و لذت‌بخش است. بلیط‌های چارتر و سیستمی هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. بلیط‌های چارتر [...]

پرواز بندرعباس به تهران امروز – خرید بلیط ارزان و لحظه آخری در ایران چارتر

H1 Code: ```html پرواز بندرعباس به تهران امروز پرواز بندرعباس به تهران امروز همه روزه از ساعت 6 صبح تا 12 شب انجام می‌گیرد. پرواز مستقیم از فرودگاه بین‌المللی بندرعباس به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران یک ساعت و 48 [...]

بلیط هواپیما زاهدان تهران چارتر – ارزانترین قیمت | ایران چارتر

```html بلیط هواپیما زاهدان تهران چارتر خرید بلیط هواپیما زاهدان به تهران از طریق سایت ایران چارتر به راحتی امکان پذیر است. شما می‌توانید انواع بلیط هواپیما زاهدان تهران را در همین صفحه مشاهده کنید. با انتخاب تاریخ پرواز [...]

خرید بلیط هواپیما تهران عراق ارزان | ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط هواپیما تهران عراق: راهنمای کامل سفر سفر به عراق و خرید بلیط هواپیما تهران عراق یکی از پرطرفدارترین مسیرهای هوایی برای ایرانیان است. این مسیر به دلیل وجود اماکن مذهبی و تاریخی در عراق، همواره [...]

رزرو هتل ارزان مشهد – بهترین قیمت‌ها در ایران چارتر

رزرو هتل ارزان مشهد با بهترین گزینه‌ها رزرو هتل ارزان مشهد یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران به این شهر مقدس است. با توجه به تنوع هتل‌ها و امکانات مختلف، انتخاب یک هتل مناسب با قیمت مناسب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. [...]

خرید بلیط شارجه ارزان | ایران چارتر

```html بلیط شارجه: راهنمای کامل خرید و رزرو برای خرید بلیط شارجه، ابتدا باید نوع بلیط (یک طرفه یا چندمسیره) را انتخاب کنید و سپس مبدأ، تاریخ سفر و تعداد مسافران را تعیین نمایید. پس از کلیک بر دکمه [...]

Go to Top