بلیط هواپیما, بلیط قطار, و تورهای گردشگری | ایران چارتر
بلیط هواپیما

نمایش کمترین نرخ در صورت عدم ورود تاریخ

جستجو

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

قیمت بلیط هواپیما تهران ارومیه

خرید بلیط هواپیما تهران به ارومیه

انواع قیمت بلیط هواپیما تهران به ارومیه را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید. در این صفحه می‌توانید با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما تهران به ارومیه را انتخاب و خرید کنید. ایران چارتر تضمین می‌کند بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران به ارومیه را ارائه دهد.

خرید بلیط هواپیما از تهران به ارومیه

رزرو و خرید بلیط هواپیما از تهران به ارومیه با بهترین و ارزانترین قیمت پروازی (چارتر و سیستمی) در سامانه جامع پروازهای ایران چارتر در سریع ترین زمان تجربه کنید!

ایرلاین های متعددی خط پرواز تهران به ارومیه را پوشش می‌دهند که می‌توانید با توجه به زمان و قیمت مورد نظر خود بلیط خود را رزرو کنید. همچنین می‌توانید ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران ارومیه را از مجموعه متنوع پرواز چارتر تهران به ارومیه خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما تهران به ارومیه

انواع قیمت بلیط هواپیما تهران به ارومیه را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید. با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما تهران ارومیه را انتخاب و خرید کنید. ایران چارتر تضمین می‌کند بهترین قیمت بلیط تهران به ارومیه را ارائه دهد.

ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران به ارومیه

برای مشاهده ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران به ارومیه، مرتب سازی را بر أساس قیمت قرار دهید. این قیمت‌ها ثابت نبوده و در روزهای متفاوت می‌تواند متغیر باشد. ایران چارتر تلاش می‌کند ارزانترین نرخ بلیط تهران ارومیه را فراهم کند. بلیط ارومیه لحظه آخری هم فرصت مناسبی برای خرید بلیط ارزان است.

بلیط لحظه آخری تهران به ارومیه

می‌توانید پرواز خود را چارتر یا لحظه آخری انتخاب نمایید. بلیط هواپیما تهران ارومیه لحظه آخری از طریق کلمه چارتر در زیر باکس سبز رنگ خرید قابل مشاهده است. این پروازها معمولا بهترین قیمت‌ و بلیط لحظه آخری ارومیه هستند. قیمت بلیط چارتر تهران به ارومیه از سمت آژانس‌های هواپیمایی تعیین می‌شود.

اطلاعات پرواز تهران به ارومیه

مدت پرواز بین تهران به ارومیه با توجه به شرایط آب و هوایی ممکن است تغییر کند. پرواز تهران به ارومیه در روزهای متعددی در دسترس است و هواپیمایی‌های گوناگونی ارائه دهنده خدمات پرواز تهران ارومیه هستند که می‌توانید با فیلتر کردن هر هواپیمایی تنها پرواز آن ایرلاین را مشاهده کنید.

سوالات متداول برای خرید بلیط تهران به ارومیه

فاصله هوایی تهران ارومیه 600 کیلومتر است.

مدت زمان پرواز تهران به ارومیه 50 دقیقه است که به خاطر شرایط آب و هوایی ممکن است بیشتر شود.

برای خرید بلیط ارزان، در زمان غیر از ایام تعطیلات و مناسبت های مذهبی اقدام کنید.

اوایل پاییز تا اوایل بهار بهترین زمان برای خرید بلیط تهران ارومیه است.

بهترین زمان برای خرید بلیط چارتر تهران به ارومیه، فصل تابستان است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید بلیط با شماره 02191091190 تماس بگیرید یا به ایمیل info@irancharter.ir پیام دهید.

 قیمت بلیط هواپیما تهران ارومیه

 

خرید بلیط هواپیما تهران به ارومیه

انواع بلیط هواپیما تهران به ارومیه را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید. در این صفحه می‌توانید با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود بلیط هواپیما تهران به ارومیه را انتخاب و خرید کنید. ایران چارتر تضمین می‌کند بهترین بلیط هواپیما تهران به ارومیه را ارائه دهد.

خرید بلیط هواپیما از تهران به ارومیه

رزرو و خرید بلیط هواپیما از تهران به ارومیه با بهترین و ارزانترین پروازهای (چارتر و سیستمی) در سامانه جامع پروازهای ایران چارتر در سریع ترین زمان تجربه کنید!

ایرلاین های پرواز تهران به ارومیه

ایرلاین های متعددی خط پرواز تهران به ارومیه را پوشش می‌دهند که می‌توانید با توجه به زمان مورد نظر خود بلیط خود را رزرو کنید. همچنین می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما تهران ارومیه را از مجموعه متنوع پرواز چارتر تهران به ارومیه خریداری کنید.

بلیط هواپیما تهران به ارومیه

انواع بلیط هواپیما تهران به ارومیه را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید. با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود بلیط هواپیما تهران ارومیه را انتخاب و خرید کنید. ایران چارتر تضمین می‌کند بهترین بلیط تهران به ارومیه را ارائه دهد.

ارزانترین بلیط هواپیما تهران به ارومیه

برای مشاهده ارزانترین بلیط هواپیما تهران به ارومیه، مرتب سازی را بر أساس قیمت قرار دهید. این قیمت‌ها ثابت نبوده و در روزهای متفاوت می‌تواند متغیر باشد. ایران چارتر تلاش می‌کند ارزانترین بلیط تهران ارومیه را فراهم کند. بلیط ارومیه لحظه آخری هم فرصت مناسبی برای خرید بلیط ارزان است.

بلیط لحظه آخری تهران به ارومیه

می‌توانید پرواز خود را چارتر یا لحظه آخری انتخاب نمایید. بلیط هواپیما تهران ارومیه لحظه آخری از طریق کلمه چارتر در زیر باکس سبز رنگ خرید قابل مشاهده است. این پروازها معمولا بهترین بلیط لحظه آخری ارومیه هستند. بلیط چارتر تهران به ارومیه از سمت آژانس‌های هواپیمایی تعیین می‌شود.

اطلاعات پرواز تهران به ارومیه

مدت پرواز بین تهران به ارومیه با توجه به شرایط آب و هوایی ممکن است تغییر کند. پرواز تهران به ارومیه در روزهای متعددی در دسترس است و هواپیمایی‌های گوناگونی ارائه دهنده خدمات پرواز تهران ارومیه هستند که می‌توانید با فیلتر کردن هر هواپیمایی تنها پرواز آن ایرلاین را مشاهده کنید.

سوالات متداول برای خرید بلیط تهران به ارومیه

فاصله هوایی تهران ارومیه 600 کیلومتر است. مدت زمان پرواز تهران به ارومیه 50 دقیقه است که به خاطر شرایط آب و هوایی ممکن است بیشتر شود. برای خرید بلیط ارزان، در زمان غیر از ایام تعطیلات و مناسبت های مذهبی اقدام کنید. اوایل پاییز تا اوایل بهار بهترین زمان برای خرید بلیط تهران ارومیه است. بهترین زمان برای خرید بلیط چارتر تهران به ارومیه، فصل تابستان است.

نکات مهم پس از خرید بلیط هواپیما

پس از خرید بلیط هواپیما، چندین نکته وجود دارد که باید در نظر گرفت. اولاً، مطمئن شوید که تمام اطلاعات خود را به درستی وارد کرده‌اید. این شامل نام، نام خانوادگی، و اطلاعات تماس شما است. دوماً، اگر برنامه‌های پروازی تغییر کنند، شما باید با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید یا بر روی وب‌سایت آنها بررسی کنید. سوماً، برای مسافران بین‌المللی، مطمئن شوید که پاسپورت و ویزای خود را در اختیار دارید.

 قیمت بلیط هواپیما تهران ارومیه

 

سوالات متداول

قیمت بلیط هواپیمای تهران ارومیه چقدر است؟
قیمت بلیط هواپیمای تهران ارومیه در هر روز به عوامل مختلفی بستگی دارد و در هر زمان متفاوت است. برای مشاهده قیمت روز بلیط تهران ارومیه رفت و برگشت و یک طرفه در ایرانچارتر جستجو کنید.
میزان بار مجاز در پرواز تهران به ارومیه چقدر است؟
میزان بار مجاز، به ایرلاین یا شرکت هواپیمایی، کلاس پرواز، مدل هواپیما و کلاس نرخی بلیط شما بستگی دارد؛ اما میزان بار مجاز برای بلیط‌های کلاس اکونومی معمولا 15 تا ۲۵ کیلوگرم است.
جریمه اضافه بار در پرواز تهران ارومیه چقدر است؟
به طور میانگین نرخ اضافه بار برای هر کیلوگرم برابر با یک درصد قیمت بلیط در همان مسیر است و مبلغ دقیق آن بر حسب قیمت بلیط،‌ طول پرواز و کلاس پرواز شما محاسبه می‌شود.
جریمه کنسلی (استرداد) بلیط هواپیمای تهران ارومیه چقدر است؟
درباره میزان جریمه کنسلی بلیط تهران به ارومیه نمی‌توان یک عدد ثابت مطرح کرد؛ بنابراین بهتر است هنگام انتخاب بلیط در ایرانچارتر روی قوانین استرداد کلیک و محتوای آن را مطالعه کنید.
برای خرید بلیط هواپیما تهران ارومیه ارزان چه باید کرد؟
اگر می‌خواهید خرید بلیط هواپیما تهران به ارومیه را با قیمت ارزان انجام دهید، سفرتان را به ایام کم‌سفر نزدیک روزهای وسط هفته، روزهای غیرتعطیل و نیمه دوم سال موکول کنید.
چه طور می‌توانم بلیط چارتر تهران ارومیه را بخرم؟
با انتخاب تهران و ارومیه سفر و جستجو در ایرانچارتر، لیست بلیط‌های موجود را خواهید دید. حالا در پنجره «نوع بلیط» در کنار صفحه گزینه چارتر را انتخاب کنید تا در صورت موجود بودن، تنها پروازهای چارتر را ببینید.
لیست قیمت بلیط هواپیما تهران ارومیه را چه طور پیدا کنیم؟
کافی است در ایرانچارتر مبدا را تهران و مقصد را ارومیه تعیین و روی جستجو کلیک کنید. در این زمان لیست قیمت بلیط‌های موجود را مشاهده خواهید کرد.
فاصله هوایی تهران ارومیه چقدر است؟
فاصله هوایی تهران ارومیه 600 کیلومتر است.
مدت زمان پرواز تهران به ارومیه چقدر است؟
مدت زمان پرواز تهران به ارومیه 50 دقیقه است که به خاطر شرایط آب و هوایی ممکن است بیشتر شود.
بهترین زمان برای خرید بلیط تهران ارومیه چه زمانی است؟
اوایل پاییز تا اوایل بهار بهترین زمان برای خرید بلیط تهران ارومیه است.
بهترین زمان برای خرید بلیط چارتر تهران به ارومیه چه زمانی است؟
بهترین زمان برای خرید بلیط چارتر تهران به ارومیه، فصل تابستان است.
چگونه بلیط لحظه آخری تهران به ارومیه را پیدا کنیم؟
برای پیدا کردن بلیط لحظه آخری تهران به ارومیه، می‌توانید از سایت ایرانچارتر استفاده کنید و در قسمت جستجو، بلیط‌های لحظه آخری را مشاهده کنید.
آیا می‌توان بلیط هواپیما تهران به ارومیه را آنلاین کنسل کرد؟
بله، در بسیاری از سایت‌های فروش بلیط هواپیما، شما می‌توانید بلیط خود را به صورت آنلاین کنسل کنید. برای این کار به بخش مدیریت رزرو سایت مراجعه کنید.
آیا می‌توان بلیط هواپیما تهران به ارومیه را تغییر داد؟
بله، در برخی از ایرلاین‌ها و سایت‌های فروش بلیط هواپیما، امکان تغییر تاریخ و ساعت پرواز وجود دارد. برای این کار باید به بخش مدیریت رزرو سایت مراجعه کنید.
چگونه می‌توانم از تخفیف‌های بلیط هواپیما تهران به ارومیه مطلع شوم؟
برای مطلع شدن از تخفیف‌های بلیط هواپیما تهران به ارومیه، می‌توانید در خبرنامه ایرانچارتر عضو شوید یا از اپلیکیشن‌های موبایل مربوطه استفاده کنید.

 قیمت بلیط هواپیما تهران ارومیه

خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و اقامتگاه گردشگری ، بلیط قطار

همین الان بلیط سفرت رو به سادگی و با بهترین قیمت تهیه کن

خرید بلیط هواپیما ساری به مشهد – ایران چارتر

خرید بلیط هواپیما ساری به مشهد مشهد، به عنوان پایتخت مذهبی و دومین شهر بزرگ ایران در تمام طول سال با جمعیت بسیار زیادی از زائران و مسافران مواجه می باشد. فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد بعد از فرودگاه‌های تهران، [...]

پرواز بغداد به تهران ماهان – خرید بلیط ارزان و مطمئن از ایران چارتر

پرواز بغداد به تهران با ماهان ایر پرواز بغداد به تهران با ماهان ایر یکی از محبوب‌ترین مسیرهای هوایی بین ایران و عراق است که توسط شرکت هواپیمایی ماهان ایر ارائه می‌شود. این پروازها به دلیل کیفیت بالا، خدمات [...]

بلیط هوایی شیراز تهران: راهنمای جامع خرید و سفر

بلیط هوایی شیراز تهران: راهنمای جامع خرید و سفر معرفی بلیط هوایی شیراز تهران اهمیت سفر هوایی بین شیراز و تهران بلیط هوایی شیراز تهران یکی از پرطرفدارترین مسیرهای پروازی داخلی در ایران است. با توجه به مسافت طولانی [...]

خرید آنلاین پرواز ارزان با ایران چارتر – Irancharter.ir

خرید بلیط هواپیما ارزان و آنلاین پرواز در ایران چارتر خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت از 900 ایرلاین در ایران چارتر، معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط در ایران، امکان‌پذیر است. ایران چارتر با ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما خارجی [...]

زیباترین شهرهای دنیا و مناطق گردشگری هرکدام

زیباترین شهرهای دنیا کدام‌اند؟ زیبایی‌های زیادی در گوشه و کنار جهان نهفته است. چه‌چیزی یک شهر را زیبا می‌کند؟ یک خط افق مرتفع برای پرواز؟ یک پارک وسیع؟ استفاده از یک رنگ خاص در معماری شهر؟ آیا جایی را [...]

خرید بلیط هواپیما ارزان از ایران چارتر – Irancharter.ir

خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت از ایران چارتر خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت از 900 ایرلاین در ایران چارتر، معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط در ایران، امکان‌پذیر است. ایران چارتر با ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما خارجی و داخلی، [...]

بلیط هواپیما تهران به کرمان – ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط هواپیما تهران به کرمان کرمان شهری است با هزاران جاذبه تاریخی و طبیعی که بیش از ۷۰۰ اثر آن در فهرست آثار ملی ثبت شده‌ و ۸ اثر آن هم به ثبت جهانی رسیده‌ است. [...]

Go to Top