بلیط هواپیما, بلیط قطار, و تورهای گردشگری | ایران چارتر
بلیط هواپیما

نمایش کمترین نرخ در صورت عدم ورود تاریخ

جستجو

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

20 عدد از بهترین فیلم‌های گردشگری

از روم تا آمازون، در این20 فیلم مکان‌های خیره کننده‌، نقش‌های برجسته‌ای را ایفا می‌کنند_ و همگی در حال حاضر در لپ‌تاپ یا تلوزیون در نزدیکی شما در حال اجرا هستند. تیم نویسندگان مجله‌ی گردشگری ایران‌چارتر، در این مطلب برترین فیلم‌های گردشگری سینمای جهان را به شما معرفی می‌کند.


ماجراجویی های حقیقی و حیات

وحشی (2014)
شرل استرید تصمیم میگیرد در حین قدم زدن و عبور از مسیر پاسیفیک کرست با شیطان درونش مقابله کند و خاطرات او باعث ساخت این فیلم لذت‌بخش و زیبا با ایفای نقش رِیس ویتراسپون به عنوان یک کوهنورد بی تجربه که زندگی اش دگرگون می‌شود، شده است. کارگردان این فیلم، ژان مارک ولی با جدیت بر این نظر که فیلم باید به طور کامل در لوکیشن‌های واقعی، فیلم برداری شود، پافشاری می‌کرد: این ماجراجویی از صحرای موهاوی شروع می‌شود و به‌شکل نمادین در پل خدایان، جایی بین مرز اورگان و واشنگتن به اتمام می‌رسد، در این بین از کوه هود _ بلند ترین نقطه اورگان_ و دریاچه باشکوه کراتر عبور می‌کند.

سفر و گردشگری

فیلم wild (سفر و گردشگری)

ردپاها (2013)
ردپاها، یک داستان واقعی از خاطرات رابین دیویدسن است! کسی که نه ماه با شتر، به سفر در سرتاسر صحرای استرالیا پرداخت. نقش رابین در این فیلم، توسط میا واشیکوفسکا ایفا می‌شود. سفر او در آلیس اسپرینگ آغاز می‌شود و او را در آن سوی صحرای سوزان با گذر از دیدنی‌هایی نظیر الورو و خلیج کافین، به اقیانوس هند می‌رساند. این ماجرا با توجه به اینکه رابین به‌اتفاق تنها سگ خود و در بعضی موارد نیز تنها یک عکاس (آدام درایور) بود، می‌تواند الهام‌بخش کسانی که دوستدار مسافرت به صورت تنهایی هستند باشد.

بهترین فیلم‌های گردشگری

به سوی طبیعت (2007)
کریستوفر کاندلس، پس از فارغ‌التحصیلی تمام دارایی و ثروت خود را به خیریه اهدا می‌کند و بدون هیچ پولی از شمال آمریکا تا آلاسکا سفر می‌کند، او در این ماجراجویی، برای سازگاری و زندگی در طبیعت دست و پنجه نرم می‌کند. این داستان تلخ از سفر او به وسیله شان پن کارگردانی شده است و امیل هرش نقش او را در بسیاری از مکان‌های حقیقی که کریستوفر با نام مستعار (الکساندر سوپرترامپ) از آن‌ها دیدن کرده است، ایفا می‌کند.
با دیدن این فیلم، شما قدر خواهید بود به دریاچه آرام تاهو بنگرید، در بروز هولو اردو بزنید، در رودخانه کولوراند کایاک‎‌سواری کنید و با اسب‌های وحشی بتازید … چیز های متعدد و زیادی، در این فیلم برای غبطه‌خوردن وجود دارد تا آنجا که همه چیز به سوی تاریکی حرکت می‌کند.

شیر (2016)
اگر شما به اندازه‌ی تجربه‌ی یک سفر مجازی به هند، علاقه‌ به گریه کردن نیز دارید، این فیلم دقیقا مناسب شما است. این فیلم بر اساس یک داستان واقعی، روایت یک پسر بچه هندی به‌نام سارو، (با بازی سانی یاوار) است که تصادفا سوار قطاری به کلکته شده است و در نهایت پسری بی‌خانمان می‌شود. بعد از اینکه سارو توسط یک زوج استرالیایی به فرزند خواندگی گرفته می‌شود، ساروی جوان (با بازی دِو پاتو)، در جست‌و‌جوی خاطرات خود و تلاش برای برای پیدا کردن خانه کودکی و خانواده‌اش می‌باشد. این فیلم سرشار از دلسوزی و رَحم و سفری مجازی به مکان‌هایی از جمله تاسمانیا و البته هند است.

سفرهای گردشگری

فیلم شیر

معرفی 20 فیلم‌ گردشگری جهان

زیر آفتاب توسکانی (2003)
این داستان، داستانی هیجان انگیز در ژانر درام و کمدی، درمورد بانویی مطلقه است که در حال کشف مجدد خود می‌باشد. این فیلم زیبا مملو از مناظری بسیار جذاب با بازی ویژه دایان لین می‌باشد.
دوستان فرانسیس مایز او را به تور مسافرتی توسکانی می‌فرستند، جایی که او در آن جا عاشق یک خانه آشتفه و درب و داغان می‌شود و از روی یک تصمیم ناگهانی آن خانه را خریداری می‌کند. فرانسیس در آن جا افراد جالب و در عین حال عجیبی را ملاقات می‌کند و در آخر او تبدیل به یک تعمیرکار می‌شود که قابلیت سر و سامان دادن خانه‌های خراب و آشفته را دارد. فیلم در داخل و حومه شهر کورتونا نزدیک آریزو فیلمبرداری شده است.
این فیلم، خانه‌های کوچک و زیبا با چشم‌اندازی فوق‌العاده از آب‌های درخشان در دامنه تپه‌ای زیبا را به‌تصویر می‌کشد.
داستان گردش و پیاده روی

شکار انسان‌های سرگردان (2016)
با این فیلم کمدی_درام و البته شایان تمجید به کارگردانی تایکا وایتتی، برنده جایزه اسکار شده‌است. فیلم شکار انسان‌های سرگردان، بوته‌ها و تپه‌های زیبای نیوزلند را به‌تصویر می‌کشد و شما می‌توانید در آن‌جا با آرامش قدم بزنید.
شما در این فیلم شاهد یک ماجراجویی خانوادگی هستید. ماجراجویی که در آن عمو هک بداخل و کمی شرور (با بازی سام نیل) به دنبال ریکی جوان و تا حدی گستاخ (با بازی جولین دِنیسون) راهی سفری در بیابان‌ها و صحرا‌ها می‌شوند که این سفر در آخر تبدیل به یک ماجراجویی جذاب و هیجان‌انگیز برای شما خواهد شد. این سفر، به هر دوی آنها فرصتی برای سنجیدن مهارت‌های بقا و زندگی را می‌دهد.

لیست برترین فیلم‌ها درمورد سفر

راه (2010)
ردپای مسافران این قصه را برای تجربه لذت این فیلم حتما دنبال کنید. راه، فیلمی تاثیر گذار و قابل تامل با نقش آفرینی مارتین شین است. وی در نقش پدری داغدیده که بعد از مرگ پسرش (با بازی، امیلیو استیوس، که کارگردانی فیلم را نیز بر عهده دارد) تصمیمم به پیمودن مسیری معنوی باستان می گیرد، ایفای نقش می‌کند. مسیر فیلم به سانتیاگو د کامپوستلا در گالیسیا می‌‍‌‌رسد که طبیعتی مهیج و البته شخصیت‌های جذاب و سرگرم‌کننده متنوعی را به تصویر می‌کشد، سپس می‌توان به جیم نسبیت، یک سفرنامه‌نویس ایرلندی خوش‌قلم اشاره کرد.

در جاده (2012)
داستان این فیلم بر اساس رمان جک کرواک که اواخر دهه 1940 و اوایل دهه 50 را روایت می‌کند، ساخته شده‌است. در جاده، داستانی است که به عنوان معروف‌ترین سفر جاده‌ای ادبیات شناخته می‌شود و 55 سال پس از انتشار این کتاب، به تصویر پرده‌ی سینما درآمد. . سام رایلی نویسنده‌ای است که با ماشین و گه‌گاهی نیز با اتوبوس به دنور، کارونیلای شمالی، سانفرانسیسکو و مکزیک سفر می‌کند. با این داستان همراه شوید تا یک سفر جاده‌ای لذت‌بخش و هیجان‌انگیز را با بوهمایی‌های عجیب‌غریب تجربه کنید.
در جاده، فیلمی است با هنرنمایی برترین ستارگان سینمای هالیوود ازجمله گرت هولاند، کریستین استورات، امی آدامز، تام استوریج و کریستین دانست!

فیلم‌های گردشگری

فیلم‌ دیدنی در جاده

فیلم‌های جذاب گردشگری

کاپیتان فوق العاده (2016)
این فیلم تماشاگران را با خود به جنگل‌های مناطق غربی آمریکا می‌برد. کاپتان فوق العاده، از شما بوسیله درختانی سرسبز، آواز دلنشین پرندگان و منظرهای زیبا از گوزن‌هایی که راه خود را در میان بوته‌های سرسبز جست‌و‌جو می‌کنند، استقبال می‌کند. می‌گویند گوزن‌ها عمر کوتاهی دارند، در این فیلم، گروهی از بچه‌ها با راهنمایی بادون (جورج مک کی)، گوزنی را شکار کردند و به‌همراه پدرشان (ویگو مورتنسون- که در فیلم در جاده نیز ایفای نقش کرده) به خانه بردند. این فیلم فرصت تجربه یک سفر هیجان‌انگیز را به شما می‌دهد. تا قبل از اینکه این خانواده به هیاهوی شهر بازگردند این سفر را با آنان تجربه کنید.


سفرهایی در قطار

دارجلینگ محدود (2007)
این فیلم روایتی از سه برادر است که ماجراجویی سرشار از هیجان را در قطار را تجربه می‌کنند. فیلمی سرشار از شور و رنگ که تنها می‌تواند ساخته وِس اندرسون باشد. اوون ویلسون، آدرین برودی و جیسون شوارترمن سه برادر جنگجو را به تصویر می‌کشند که سفر خود را از هند آغاز می‌کنند. اگرچه این فیلم غالبا در راجستان فیلم‌برداری شده است اما با این حال، این فیلم از میان کوه‌های هیمالیا عبور می‌کند و در شما وسوسه‌ای برای سفر با قطار ایجاد می‌کند.

فیلم‌های برتر و متحول‌کننده

پیش از طلوع (1995)
قطاری با مقصد وین لحظاتی رمانتیک و درام را با بازی ژولی دلپی و ایتن هاک به تصویر می‌کشد. جسی و سلین پس از ملاقات یکدیگر در سفر، کل شب را به قدم زدن با هم در شهر می‌گذرانند. لحظات عاشقانه آن‌ها در طبیعتی زیبا شما را به هیجان وا می‌دارد و دور از ذهن نیست که در جریان این فیلم عاشق پایتخت اتریش شوید. کارگردان (ریچارد لینکیتر) بعد از این فیلم، مجموعه‌ای را با نام‌های پیش از غروب و پیش از نیمه شب ادامه داد ولی با این حال پیش از طلوع همچنان عاشقانه‌ترین فیلم این مجموعه است.


ماجراهای متحول کننده زندگی

زندگی پنهان والتر میتی (2013)
این فیلم، داستان ماجراجویی رویایی والتر میتی است که سرانجام سفر رویاهایش را آغاز می‌کند و براساس داستان کوتاه جیمز تربر تهیه شده‌است. والتر (بن استیلر) شغلی کسل‌کننده به عنوان مسئول آرشیو مجله‌ زندگی دارد که سرانجام داستان خود را به همراه عکاس افسانه‌ای مجله در پی یافتن یک نگاتیو گمشده، شروع می‌کنند. سفرهای والتر او را به گرینلند، آیسلند و کوه های هیمالیا می‌رسانند. این فیلم ماجراهای جهانگردی را با حالتی بسیار دلنشین به تصویر می‌کشد.

پاتاگونیا (2010)
مزایای روانشناختی یک سفر در دل این داستان جای داده شده‌است که به بررسی روابط میان ولز و آرژانتین می‌پردازد. زوج کاردیفی به پاتاگونیا سفر می‌کنند، جایی که با یک راهنمای ولز-آرژانتینی (متیو رایز) همراه می‌شوند. در این میان زنی مسن نیز سفر خود را از آرژانتین به ولز برای شناخت خود شروع می‌کند. این ماجرا با روایتی خیره‌کننده ادامه پیدا می‌کند.

فیلم‌های گردشگری

فیلم پاتاگونیا

فیلم‌هایی درمورد سفر کردن

شاعران کوه سیاه (2015)
روستای جنوبی ولز، محیطی جذاب را برای این هنرمند کمدی با نویسندگی و کارگردانی جیمی آدامز فراهم می‌کند. آلیس لو و دالی ولز نقش دو خواهر در حال فرار را بازی می‌کنند که به‌عنوان دو شاعر در آنجا ساکن می‌شوند، در این میان چه چیزی می‌توانند آرامش اوضاع را برهم بزند؟ همانگونه که در طبیعت اقامت گزیده‌اند در پشت صحنه زمینه برای موفقیت و بداهه‌پردازی آنان فراهم می‌شود.

سفرهای تاریخی


میانبر میک (2010)
شاید شما مایل به تجربه دوباره سفری که شخصیت‌های داستان، آن‌را رقم می‌زنند نباشید اما مناظره داستان قطعا برایتان بسیار چشمگیر است. این روایت الهام گرفته شده از واقعه‌ای تاریخی در سال 1845 است. میانبر میک داستان گروهی از مهاجران است که در صحرای مرتفع اورگان سفر می‌کنند وکم کم باورشان را نسبت به راهنمای خود، استفن میک (بروس گرینوود) از دست می‌دهند. کِلی ریچارد نشان می‌دهد که هرچه یک فرد ریسک پذیرتر باشد، پویاتر نیز هست. وی صحنه‌ها را با بازیگری مایکل ویلیام، شرلی هندرسون و زو کازان به نمایش می‌کشد.

شهر گمشده زی (2017)
پرسی فاست کاوشگری است که سفری پرخطر را برای اثبات نظریه خود در رابطه با تمدن گمشده آغاز می‌کند. نظریه‌ای که توسط بسیاری در اوایل قرن 20 مورد تمسخر واقع شد. این فیلم با کارگردانی جیمز گری و با بازی چارلی هونام در نقش فاست و سیه نا میلر به عنوان همسرش و رابرت پتینسون به عنوان دست راست و کسی که در گذر از این جنگل‌های بارانی بسیار کمک کرد تهیه شده است؛ جنگل هایی که برخلاف ظاهر زیبا خطرهای بسیاری را در دل خود پنهان کرده‌اند.

فیلم‌های پرمخاطب گردشگری

فیتز کارالدو (1982)
یک ماجراجوی بلندپرواز در کتاب ورنر هرتزوگ با الهام از سرگذشت کارلوس فیتزکارالدو سفری را در جنگل آغاز می‌کند. کلاوس کلینفسکی، این بازیگر معروف رویای ساخت یک خانه اپرا در اتلیتوس، در آمازون پرو را در سر می پروراند. فیلمبرداری در مکانی در میان جنگلی در برزیل و پرو انجام شده است؛ جایی که هرتزبرگ و فیلمبردار، توماس ماچ با جذابیتی تمام بازتاب مناظر و صداها را نمایش می‌دهند.

فیلم‌های گردشگری

فیتز کارالدو (1982)

تعطیلات شهری


دو روز در پاریس (2007)
جولی دلپر، نویسنده، کارگردان و بازیگر این فیلم زیبا است. این فیلم بر حول یک تعطیلات عاشقانه در شهر می‌چرخد. او نقش ماریون، یک عکاس که در نیویورک زندگی کرده‌است را بازی می‌کند که تصمیم می‌گیرد دو روز را در پاریس با دوست پسر عصبی خود، جک (آدام گولدبرگ) بگذراند. این فیلم در مکان‌هایی بسیار معروف از جمله قبرستان پاره لاچیس، ایستگاه مترو پستور و گاره دو نورد فیلمبرداری شده است.

در بروژ (2008)
چه کسی باور می کند زوجی قاتل بتوانند جذابیت‌های شهر را چنین زیبا به تصویر بکشند؟ قاتلان قرارداری ایرلندی که در بلژیک پنهان شده‌اند اهداف متعددی را دنبال می‌کنند. وایل ری (کولین فارل) دائم الخمر است و اما کِن (برندن گلیسون) ترجیش این است که از مناظر تاریخی لذت ببرد. کمدی تلخ مارتین مک دونا، جذابیت‌های معماری مانند ناقوس بروژ و سفر‌های هیجان‌انگیزی به شهر را به همراه دارد.

تعطیلات رمی (1953)
در زمان سفر کنید و به رم 1953، جایی که یک شاهزاده (آدری هپبورن) در تلاش برای ناشناخته بودن است، بروید. پس از اینکه با یک گزارشگر آمریکایی (جورج پِک) آشنا می‌شود هویتش برای جورج آشکار شده اما جورج برای منفعت خود راز او را فاش نمی‌کند. در این عاشقانه سیاه و سفید منتظر یک قرار در اسپانیا، تور کولوسئوم و وِسپا سواری در شهر باشید.

خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و اقامتگاه گردشگری ، بلیط قطار

همین الان بلیط سفرت رو به سادگی و با بهترین قیمت تهیه کن

خرید بلیط پرواز ایلام به مشهد – ایران چارتر

H1 Code: ```html پرواز ایلام به مشهد: راهنمای کامل پرواز ایلام به مشهد یکی از پرطرفدارترین مسیرهای هوایی در ایران است. این پرواز که حدود دو ساعت به طول می‌انجامد، توسط ایرلاین‌های مختلفی ارائه می‌شود. برای خرید بلیط پرواز [...]

خرید بلیط هواپیما اصفهان به مشهد – ایران چارتر

خرید بلیط هواپیما اصفهان به مشهد مشهد، شهری پرجاذبه در شمال شرق ایران، با داشتن اماکن مذهبی و تاریخی فراوان، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در کشور است. از سوی دیگر، اصفهان نیز به عنوان یکی از شهرهای تاریخی [...]

رزرو بلیط تهران اهواز – خرید آنلاین بلیط هواپیما | ایران چارتر

رزرو بلیط تهران اهواز با بهترین قیمت رزرو بلیط تهران اهواز یکی از پرطرفدارترین مسیرهای هوایی در ایران است. با توجه به تقاضای بالا برای این مسیر، پیدا کردن بلیط مناسب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. ایران چارتر با ارائه خدمات [...]

پروازهای استانبول به تهران – خرید بلیط ارزان و لحظه آخری | ایران چارتر

پروازهای استانبول به تهران: راهنمای کامل خرید بلیط برای آسانی در خرید بلیط هواپیما برای سفر از استانبول به تهران، می‌توانید به ایران چارتر مراجعه کنید. این پلتفرم آنلاین امکان مقایسه گزینه‌ها و انجام خریدهای بلیط را به شما [...]

خرید بلیط هواپیما یاسوج تهران – ایران چارتر

H1 Code: ```html خرید بلیط هواپیما یاسوج تهران خرید بلیط هواپیما یاسوج تهران از ایران چارتر به شما این امکان را می‌دهد که با بهترین خدمات و در سریع‌ترین زمان ممکن، بلیط خود را تهیه کنید. با استفاده از [...]

ابوظبی در زمستان فراموش‌نشدنی آن

ابوظبی در زمستان زمستانی فراموش نشدنی را در ابوظبی تجربه کنید. ابوظبی، تنها به‌عنوان پایتخت امارات شناخته نمی‌شود، این شهر، یک شهر فوق مدرن با بیابان‌های بزرگ، ماجراجویی‌های حماسی و تجملات سرسام آور است که سفری راحت را به [...]

خرید بلیط پرواز بندرعباس به دبی ارزان – ایران چارتر

بلیط پرواز بندرعباس به دبی: راهنمای کامل خرید و رزرو برای خرید بلیط پرواز بندرعباس به دبی، شما می‌توانید از خدمات آنلاین ایران چارتر استفاده کنید. بلیط پرواز بندرعباس به دبی در هر زمان و با بهترین قیمت‌ها در [...]

Go to Top