بلیط هواپیما, بلیط قطار, و تورهای گردشگری | ایران چارتر
بلیط هواپیما

نمایش کمترین نرخ در صورت عدم ورود تاریخ

جستجو

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

بهترین آب‌و‌هوا در دنیا

چه چیزی یک شهر را برای گردشگران جذاب می‌کند؟ چه چیزی باعث می‌شود یک شهر در تمام طول سال قابل زیستن باشد؟ قطعا عوامل مختلفی چون: جمعیت، شرایط اقتصادی و هزینه‌های زندگی بسیار تاثیرگذار هستند اما زندگی در یک شهر تا هنگام پیری، نیازمند شرایط خوب اقلیمی و آب‌و‌هوایی نیز است. برخی از مردم گرما را ترجیح می‌دهند و برخی زندگی در سرما را دوست دارند، در اینجا لیستی از ده شهر جهان با بهترین شرایط آب‌وهوایی برای شما آورده شده ‌است. شهرهای ذکر شده در تمام طول سال دارای محدوده دمای قابل تحمل برای زندگی هستند.

  1. لاس‌پالماس، جزایر قناری، اسپانیاآب‌و‌هواآب‌و‌هوا در لاس‌پالماس

کشور اسپانیا به طور کلی بخاطر شرایط آب‌و‌هوایی مطلوب و مساعد شناخته می‌شود اما لاس‌پالماس از لحاظ داشتن آب‌وهوای مناسب در طول تمام سال، مقام اول را می‌گیرد. شهر لاس پالماس، در ساحل شمال شرقی جزیره گران کاناریا که بخشی از جزایر قناری است قرار دارد. بنابر گفته‌ی توماس ویتمور، محقق اقلیم‌شناسی از دانشگاه سیراکیوس، این شهر با تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های نسبتاً گرم از «دلپذیرترین هوای جهان» برخوردار است.

لاس پالماس دارای آب‌وهوای نیمه گرمسیری بیابانی با میانگین دمای سالانه 20 تا 23 درجه سانتیگراد در روز و حدود 17 درجه سانتیگراد در شب است. این شهر، در طول سال شاهد تابش آفتاب است و بارش باران تا حدی نادر به شمار می‌آید و نوسانات دما در این منطقه هرگز رخ نمی‌دهد.

خوش آب‌و‌هوا مکان‌های دنیا

  1. سائو پائولو، برزیل

یکی از دلایلی که باعث شده سائوپائولو به پرجمعیت‎ترین شهر برزیل تبدیل شود، آب‌و‌هوای مطبوع آن است. این شهر، در نزدیکی سواحل جنوب شرقی کشور واقع شده و از سمت غرب توسط کوه‌های کم ارتفاع احاطه شده است. سائوپائولو دارای آب‌و‌هوای نیمه گرمسیری با میانگین دمای بین ۲۲ تا ۲۸ درجه سانتیگراد در طول سال است. آب‌وهوا، بین ماه‌های ژوئن تا آگوست خشک و خنک است و از نوامبر تا مارس، شهر بارندگی دارد.

  1. سن دیگو، ایالات متحده آمریکا

شهر سن‌دیگو در ساحل اقیانوس آرام و در ایالت کالیفرنیا آمریکا قرار دارد. این شهر به‌دلیل داشتن سواحل معروف، باغ‌وحش‌ها، پارک‌های زیبا و آب‌وهوای ایده‌آل، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. به‌طور متوسط، در این شهر 266 روز در سال آفتابی است. میانگین دما در این شهر از 14 تا 22 درجه سانتیگراد متفاوت است و آب‌وهوایی دلپذیر دارد. بنابراین سواحل سن‌دیگو در تمام طول سال شلوغ و مطلوب هستند.

در فهرست مکان‌های خوش آب‌و‌هوای جهان توسط توماس ویتمور، این شهر با امتیاز 95 در رتبه سوم قرار دارد (شهر لاس‌پالماس امتیاز 100 را کسب کرده‌است).

  1. مومباسا، کنیا

مومباسا محبوب‌ترین مقصد گردشگری کنیا و قدیمی‌ترین و دومین شهر بزرگ ای کشور است. این مکان در یک جزیره‌ی مرجانی در اقاینوس هند واقع شده است. این شهر در طول سال، به دلیل نزدیکی به خط استوا از دمای معتدل بین ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد برخوردار است و گاهی اوقات ابری و مقداری بارندگی می‌شود.

خوش آب‌و‌هوا ترین کشورها

  1. اوآهو، هاوایی، ایالات متحده آمریکا
آب‌و‌هوا

آب‌و‌هوا در آمریکا

پایتخت هاوایی در جزیره اواهو هونولولو قرار دارد و هر دو شهر اوآهو و هونولولو، در جزیره اوآهو و مجاور یکدیگر قرار دارند. تحقیقات نشان می‌دهند که نیمی از گردشگرانی که با هاوایی سفر می‌کنند، از جزیره‌ی در اوآهو نیز دیدن می‌کنند. جدا از محیط پرتکاپو و مناظر زیبا، دمای مطبوع آن یک امتیاز اضافی برای بازدید گردشگران است. این شهر با میانگین دمای بین 25 تا 30 درجه سانتی‌گراد و وضعیت تقریباً خشک و آفتابی، بهترین سواحل جهان را دارد.

  1. سیدنی، استرالیا

سیدنی با امکانات زیاد، سازمان‌های پررونق، فرهنگ غنی و ساختمان‌های تاریخی شناخته می‌شود و در فهرست ده شهر برتر دنیا از لحاظ آب‌و‌هوا قرار گرفته است. سیدنی از سمت غرب با کوه‌ها و از سمت شرق با دریا احاطه شده است. این شهر به‌طور میانگین از 236 روز آفتابی برخوردار است. با دمای بین 20 تا 30 درجه‌ی سانتی‌گراد، این شهر دارای آب‌وهوای مطلوب و مناسب در تمام طول سال است. در تابستان‌ها هوا گرم و در زمستان‌ها خنک است و بارندگی به‌طور متوسط وجود دارد (بارش برف بسیار نادر است).

  1. کونمینگ، چین

شهر کونمینگ نیز به دلیل شرایط آب‌وهوایی ایده‌آل با عنوان “شهر بهاری” نیز شناخته می‌شود. این شهر که در استان یون‌نان چین واقع شده است، با زیبایی طبیعی، میراث معابد و صومعه‌هایش شناخته می‌شود. کونمینگ دارای آب‌و‌هوای معتدل است و از دمای متوسط ​​20 درجه سانتیگراد برخوردار است. تابستان‌ها نسبتاً گرم و مرطوب و زمستان‌ها خنک و خشک است.

آفتابی‌ترین شهرهای دنیا

  1. لوجا، اکوادور
آب‌و‌هوا

آب‌و‌هوا در لوجا

لوجا که در نزدیکی خط استوا و در جنوب اکوادور قرار دارد، به عنوان پایتخت فرهنگی اکوادور شناخته می‌شود. این شهر از آب‌وهوای گرمسیری ساوانا برخوردار است و گفته می‌شود که بهترین آب و هوای بهاری در طول سال را دارد. دما در این شهر، بین 26 تا 30 درجه سانتیگراد با حداقل نوسانات آب‌و‌هوایی قرار دارد.

  1. نیس، فرانسه

نیس شهری خیره‌کننده در ریویرای فرانسه و سواحل جنوب شرقی در دریای مدیترانه است. این شهر در طول سال از آب‌وهوای مناسب با دمای بین 20 تا 27 درجه سانتی‌گراد برخوردار است. آب‌وهوای معتدل مدیترانه‌ای این شهر، از روزهای گرم و آفتابی با بارندگی معتدل برخوردار است.

  1. مدلین، کلمبیا

مدلین به دلیل آب‌وهوای دلپذیر و گرم در طول سال، “La Ciudad de la Eterna Primavera” (شهر بهار ابدی) نامیده می‌شود و جالب است بدانید که این شهر، دومین شهر بزرگ کلمبیا است. این شهر که به‌خاطر فراوانی گیاهان و جانوران و بازارهای پرجنب‌وجوش شهرت دارد، دارای حداقل تغییرات دما و کمی رطوبت است. این شهر از آب‌و‌هوای استوایی برخوردار است و دمای هوا معمولا بین 18 تا 28 درجه سانتی‌گراد متغیر است.

خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و اقامتگاه گردشگری ، بلیط قطار

همین الان بلیط سفرت رو به سادگی و با بهترین قیمت تهیه کن

بهترین هتل‌های اردبیل برای اقامت راحت و دلپذیر

بهترین هتل‌های اردبیل برای اقامت راحت و دلپذیر مقدمه چرا اردبیل مقصد جذابی برای مسافران است؟ اردبیل یکی از زیباترین شهرهای ایران است که با تاریخچه‌ای غنی و طبیعت بکر، هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. [...]

بلیط هواپیما کیش به تهران – ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط هواپیما کیش به تهران جزیره کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری کشور است. مسیر رفت و برگشت کیش یکی از پرترددترین مسیرهای هوایی کشور است. سامانه ایرانچارتر انواع بلیط هواپیما کیش به تهران را بدون [...]

خرید بلیت هواپیما تهران زاهدان ارزان – ایران چارتر

خرید بلیت هواپیما تهران زاهدان به دلیل مسافت زمینی طولانی، خرید بلیت هواپیما تهران زاهدان بهترین گزینه سفر به این شهر است. شرایط گرم آب و هوایی زاهدان امکان خرید بلیت چارتر در ماه‌های گرم سال را فراهم می‌کند. [...]

خرید بلیط هواپیما مشهد به آبادان با بهترین قیمت | ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط هواپیما مشهد به آبادان بلیط هواپیما مشهد به آبادان یکی از پرطرفدارترین مسیرهای پروازی در ایران است. با توجه به تعداد زیاد پروازها و ایرلاین‌های مختلفی که این مسیر را پوشش می‌دهند، مسافران می‌توانند بلیط [...]

خرید بلیط هوایی اصفهان به مشهد – ایران چارتر

بلیط هوایی اصفهان به مشهد مشهد دومین شهر بزرگ ایران و شهری زیارتی، تاریخی و پر مسافر است. پرواز اصفهان مشهد حدود یک ساعت و بیست دقیقه به طول می‌انجامد. قیمت بلیط بستگی به عواملی مانند ایرلاین، کلاس پروازی، [...]

خرید بلیط هواپیما از تهران به بیرجند با بهترین قیمت

خرید بلیط هواپیما از تهران به بیرجند مقدمه‌ای بر سفر به بیرجند تاریخچه و اهمیت بیرجند بیرجند یکی از شهرهای تاریخی ایران است که با معماری خاص و جاذبه‌های طبیعی شناخته می‌شود. این شهر در استان خراسان جنوبی واقع [...]

بلیط چارتر اهواز – ایران چارتر | Irancharter.ir

H1 Code: ```html بلیط چارتر اهواز: راهنمای کامل خرید و رزرو بلیط چارتر اهواز یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها برای سفر به این شهر است. اهواز به دلیل موقعیت جغرافیایی و اقتصادی خود، مقصدی مهم برای مسافران تجاری و گردشگران [...]

Go to Top