بلیط هواپیما, بلیط قطار, و تورهای گردشگری | ایران چارتر
بلیط هواپیما

نمایش کمترین نرخ در صورت عدم ورود تاریخ

جستجو

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

 22نکته که قبل از سفر به ترکیه باید بدانید

سلام همسفران! اگر قصد سفر به کشور زیبای ترکیه را دارید، در اینجا نکات مهمی که قبل از سفر باید بدانید، ذکر شده‌است. ترکیه با 38 میلیون بازدیدکننده در سال 2018، به یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان تبدیل شده‌است. از دلایل سفر به ترکیه می‌توان به ایمن بودن، ارزان‌بودن، سرگرمی‌های زیاد و دسترسی آسان به مراکز تفریحی و رفاهی اشاره کرد.

سفر به ترکیه و 22 نکته کاربردی آن

به‌دلیل عدم به‌روزرسانی اطلاعات آنلاین، تیم نویسندگان ایران چارتر، این راهنمای وبلاگ سفر را برای کمک به دیگران در خصوص سفر به ترکیه آماده کرده‌است. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت ببرید.

1_ ویزا در سفر به ترکیه

صفحه‌ی وزارت امور خارجه ترکیه را بررسی کنید تا ببینید شرایط خاص کشور شما برای ورود به ترکیه چیست. ایرانی‌ها برای رفتن به ترکیه فقط به پاسپورت نیاز دارند و نیازی به اخذ ویزا نیست. شهروندان آمریکا به‌راحتی و درعرض 5 دقیقه و تنها با پرداخت 20 دلار، ویزای خود را دریافت می‌کنند. توجه داشته باشید که حتما بارکد، صفحه‌ی تایید و شماره را چاپ کنید یا از آن اسکرین‌شات بگیرید، زیرا ممکن است تنها یک لینک آنلاین دریافت کنید. اطلاعات تاییدشده‌ از طریق ایمیل برای‌تان ارسال می‌شود. ویزاهای چندبار ورود، 90 روز اعتبار دارند.

2_ وای‌فای می‌تواند برای خارجی‌ها ضعیف و محدود باشد.

برای دسترسی به رمزعبور اکثر وای‌فای‌های رایگان، نیاز به یک شماره‌ی ترکی یا اروپایی است. این موضوع شامل فرودگاه ترکیه نیز می‌شود و این یک مشکل حیاتی است زیرا ممکن است شما نیاز به اینترنت برای دریافت ویزای آنلاین داشته باشید. بهترین راه برای مقابله با این مشکل، خرید یک سیم‌کارت ترکی است یا می‌توانید از یکی از دوستانی که سیم‌کارت ترکی دارند، کمک بخواهید. گزینه‌ی دیگر خرید یا اجاره‌ی یک وای‌فای قابل حمل است که شما می‌توانید به‌راحتی آن‌را سفارش دهید و در هتل تحویل بگیرید.

راهنمای سفر به ترکیه

سفر به ترکیه

راهنمای سفر به ترکیه

3_ برخی وب‌سایت‌ها در ترکیه ممنوع و محدود هستند.

سایت Booking.com: اگر در ترکیه هستید، سایت booking به شما امکان رزرو اقامت را نمی‌دهد. این‌ کار را برای کسانی که عادت به رزرو آنلاین دارند، بسیار سخت می‌کند.

سایت ویکی‌پدیا: ویکی‌پدیا در ترکیه ممنوع است. بنابراین قبل از رسیدن به ترکیه تحقیقات خود را انجام دهید همچنین می‌توانید از کَش گوگل استفاده کنید.

سایت Pay Pal: وبسایت پی‌پل در ترکیه، غیرقابل دسترس است. ممکن است برخی از شما برای انجام معاملات تجاری در PayPal به مشکل بخورید. اما خبر خوب این است که اگر اپلیکیشن PayPal را بر روی تلفن‌همراه خود داشته باشید، می‌توانید از طریق آن به حساب PayPal خود دسترسی پیدا کنید.

4_ آب‌وهوا در ترکیه

ترکیه کشور بسیار بزرگی است و در دو قاره با توپوگرافی متفاوت قرار گرفته‌است، بنابراین آب‌و‌هوا در ترکیه تا حد زیادی بستگی به این دارد که به کجای ترکیه می‌روید. شمال‌شرقی این کشور به‌طور کلی سردتر از سایر نقاط است، مرکز این کشور (نزدیک به غرب کاپادوکیا)، در روزها گرم و خشک و شب‌ها سرد می‌شود و مناطق مدیترانه‌ای ترکیه مثل استانبول، از تابستان‌های گرم و زمستان‌های معتدل برخوردار است.

بهترین زمان برای سفر به ترکیه

5_ بهترین زمان برای بازدید از ترکیه

  • تابستان می‌تواند بسیار گرم باشد و تا 100 درجه‌ی فارنهایت برسد. اگر گرمایی هستید، ممکن است از سفر به آنجا لذت ببرید. اگر تابستان به ترکیه سفر کردید، آب فراوان بنوشد، ضدآفتاب بزنید و از چترهای یو وی استفاده کنید. اما بازدید از مناطق خاصی از ترکیه مثل افسوس و کاپادوکیا، در فصل گرما مخصوصا بین ساعات 12 تا 5 عصر غیرقابل تحمل می‌شوند.
  • برخی از مناطق ترکیه در زمستان بسیار سرد و با بارش برف همراه می‌شوند، و صنعت گردشگری در آن مناطق، از ماه نوامبر تا مارس، رکود زیادی دارد.
  • فصل بهار در ترکیه بسیار زیبا و باشکوه است. چرا که شکوفه‌ها به خیابان‌ها زیبایی می‌بخشد و هوا هنوز خیلی گرم نشده‌است. (ماه آپریل و مِی)
  • پاییز (سپتامبر تا اکتبر)، فصل مناسبی برای سفر به ترکیه است، زیرا هوا در بیشتر مناطق، معتدل است و جمعیت کمتری در فصل پاییز به این کشور سفر می‌کنند، بنابراین ترکیه در پاییز خلوت‌تر است.

6_ نحوه‌ پوشش و لباس‌پوشیدن ترکیه

ترکیه در توپوگرافی، سیاست و فرهنگ، بسیار متنوع است. بنابراین با قدم زدن در خیابان‌های ترکیه هم افرادی را می‌بینید که حجاب کامل دارند و فقط چشمان‌شان دیده می‌شود، هم افرادی را خواهید دید که اعتقادی به حجاب ندارند و طبق سلیقه‌ی شخصی‌شان لباس می‌پوشند. برخی از مناطق ترکیه بافت مذهبی‌تری دارد و برخی دیگر (مثل ازمیر) بافتی نزدیک به لس‌آنجلس دارند.

اگر درحال تصمیم‌گیری برای اینکه در ترکیه چه‌چیزی بپوشید هستید، کمی لباس‌های پوشیده و محافظ کارانه برای زمانی که متوجه تغییر فرهنگی می‌شوید و نمی‌خواهید از بقیه‌ی مردم متمایز شوید، بردارید و لباس‌های تابستانی‌تر را برای بخش‌هایی از ترکیه که احساس راحتی بیشتری دارید، به‌همراه داشته باشید.

زبان مردم ترکیه

سفر به ترکیه

مشکلات یادگیری زبان ترکی

7_ زبان و مشکلات برقراری ارتباط

اکثریت مردم در ترکیه، نمی‌توانند به زبان‌انگلیسی صحبت کنند. حفظ کردن چند لغت و عبارت ترکی ضروری است. بیشتر آن‌ها حتی نمی‌توانند به انگلیسی (yes) یا (no) بگویند. در ترکیه افراد مسلط به زبان آلمانی و فرانسوی، بیشتر از افراد مسلط به زبان‌انگلیسی هستند. بنابراین، مجبور هستید چند لغت ضروری ترکی را یاد بگیرید. اگر به غذا یا موادغذایی خاصی آلرژی یا حساسیت دارید، یاد بگیرید چگونه آن‌ را به ترکی بگویید.

8_ هزینه‌ی زندگی یا سفر به ترکیه

قیمت غذاها از 1 دلار (برای یک غذای خیابانی) شروع و تا پنج دلار (یک وعده در یک رستوران) ادامه پیدا می‌کند. البته ممکن است قیمت غذای شما در ترکیه تا بیست دلار (برای نوشیدنی، پیش غذا، دسر و غذای اصلی در یک رستوران مجلل) هم برسد. این قیمت‌ها نسبت‌به غرب بسیار عالی و مناسب هستند!

شما همچنین می‌توانید کارت استقبال استانبول را با 75 دلار آمریکا تهیه کنید. این کارت‌ها شامل مناطق گردشگری زیادی از جمله: موزه‌های محبوب، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و سفرهای دریایی با کشتی بسفر می‌شود. همچنین 10 بلیط حمل‌و‌نقل عمومی دریافت خواهید کرد که می‌توان از آنها در اتوبوس، تراموا، کشتی و مترو استفاده کرد.

راهنمای گشت‌و‌گذار در ترکیه

9_ چگونه در ترکیه به گشت‌گذار بپردازیم

اگر بودجه‌ی محدود و زمان زیادی دارید، می‌توانید سوار اتوبوس‌هایی شوید که با حدود 10 تا 20 دلار، شما را به مسیرتان می‌رسانند. شما همچنین می‌توانید بلیط‌های خود را زودتر رزرو کنید، تا در خرج‌کردن صرفه‌جویی شود. این احتمالا بهترین راه برای سفر است زیرا در زمان و انرژی صرفه‌جویی می‌کنید. خیلی از مسافران به من گفته‌اند که تجربه‌ی یک شب خواب در اتوبوس بسیار سخت است و نتوانسته‌اند به‌خوبی بخوابند، بنابراین آیا 10 تا 30 دلار ارزش از دست دادن ساعت‌ها خواب را دارد؟

در داخل شهر، استفاده از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی بسیار کارآمد است. اگر می‌خواهید از یک شهر به شهر دیگر بروید، استفاده از اتوبوس بهترین گزینه است. حتی در برخی نقاط از این کشور، قطارهایی وجود دارند که با سرعتی مشابه قطار سریع‌السیر دوگو حرکت می‌کنند.

10_ تاکسی در ترکیه، آیا اوبر در ترکیه کار می‌کند؟

تاکسی‌های ترکیه به کلاهبرداری معروف هستند. برخی موارد آن‌ها وانمود به گم شدن می‌کنند تا تاکسی متر بیشتری محاسبه شود و کرایه تاکسی افزایش یابد. گاهی هم آن‌ها تاکسی‌متر را خاموش می‌کنند تا شما قیمت واقعی را نبینید. راننده‌های تاکسی، گاهی وانمود میکنند که پول‌خرد ندارند، بنابراین همیشه با خودتان پول‌های خرد به همراه داشته باشید. GPS خود را روشن کنید تا بدانید دقیقا به کجا می‌روید. اوبر هم به تازگی وارد ترکیه شده است و شما می‌توانید از این تاکسی آنلاین استفاده کنید.

بایدها و نبایدهای سفر کردن در ترکیه

سفر به ترکیه

ممنوعیت‌های سفر به ترکیه

11_ به‌همراه داشتن آداپتور مسافرتی در ترکیه

در ترکیه پریز برق از نوع F است که پریز عمومی اروپا می‌باشد. ولتاژ استاندارد 220 ولت است. من آداپتورم را حدود 10 لیر (1.50 دلار آمریکا) خریدم اما کار کردن با آن کمی سخت است. فروشگاه‌های الکترونیکی در ترکیه بسیار محدود و ابتدایی هستند و مغازه‌های بسیار کمی برای تعمیرات وجود دارند، بنابراین کمی طول خواهد کشید تا مبدلی با قیمت مناسب (حدود 5 دلار) پیدا کنید. بنابراین شدیدا پیشنهاد می‌شود برای صرفه‌جویی در زمان، یک آداپتور از خانه با خودتان بیاورید.

12_ آیا سفر به ترکیه بی‌خطر است؟

پس از حملات این چند سال اخیر در ترکیه، طبیعی است که از رخ دادن حادثه‌ای دیگر بترسید. اما اگر کمی واقع‌گرایانه به این موضوع نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که در هر جای دیگری از دنیا مثل آمریکا، هر روز حملات مسلحانه اتفاق می‌افتند. بسیاری از گردشگران ممکن است از تنش‌های سیاسی ترکیه بترسند و نگران گیر کردن در چیز خطرناکی باشند، اما بالافاصله پس از رسیدن به آنجا، خواهید فهمید که بسیار امن‌تر از شهرهایی چون: نیویورک و حتی بسیاری از مناطق اروپا است.

من به‌عنوان یک خانم تنها، یک ماه کامل به ترکیه سفر کردم و یک بار مورد آزار خیابانی قرار نگرفتم. خلاصه هیچ‌وقت حس نکردم که جان یا وسایلم در خطر است! تنها چیزی که ترس در وجودم می‌انداخت، نحوه‌ی رانندگی رانندگان تاکسی بود، که حس می‌کنم این موضوع در تمام دنیا وجود دارد. پس لطفا کمربند ایمنی‌تان را ببندید.

واحد پول در ترکیه

13_ واحد پول در ترکیه

واحد پول ترکیه، لیر است که در چندسال اخیر تغییرات زیادی در ارزش آن به‌وجود آمده است. پس از مدتی آشفتگی سیاسی و اقتصادی، دولت تورم را صفر کرد و آن را به دلار آمریکا پیوند زد، اما این طول زیادی نکشید. اکنون 18 لیر ترکیه  با یک دلار آمریکا برابر است.

14_ تاریخ، سیاست و مذهب در ترکیه

بسیاری از مردم ترکیه به جنبش‌های سکولار و مترقی خود افتخار می‌کنند. از طرف دیگر، بخش‌های دیگری از جامعه‌ی ترکیه خواهان فرهنگ مذهبی‌تر و ادغام اسلام در تمام بخش‌های روزمره زندگی از جمله نهادهای عمومی هستند. در خصوص این موضوع، اکیدا پیشنهاد می‌شود درمورد مصطفی آتاتورک مطالعه کنید. یکی از تاثیرگذارترین و کلیدی‌ترین شخصیت‌های تاریخی ترکیه پس از سقوط امپراتوری عثمانی آتاتورک است. همچنین می‌توانید یک مستند درمورد او در یوتیوب مشاهده کنید.

15_ غذا در ترکیه و غذاهای سنتی ترکیه

غذاهای ترکی عمدتاً تحت تأثیر غذاهای عثمانی (آسیای مرکزی، خاورمیانه، اروپای شرقی) و همچنین تاثیر گرفته از فرهنگ‌ها و فاتحان بی‌شماری است که از سرزمین‌ها و جاده ابریشم آن عبور کرده‌اند. امروزه طعم‌های اصلی مورد استفاده در غذاهای ترکی عبارتند از: فلفل قرمز، فلفل سیاه، پاپریکا، نعناع، روغن زیتون، زیره ‌سبز و ماست!

دلمه، کباب، سوپ‌کوربا، کباب، باقلوا و قهوه ترک از جمله خوراکی‌هایی هستند که نمی‌توان بدون امتحان کردن آن‌ها ترکیه  را ترک کرد.

جاذبه‌های گردشگری ترکیه
سفر به ترکیه

سفر به ترکیه و بازدید از جاذبه‌های گردشگری

16_ برترین مناطق گردشگری ترکیه

اگر برای اولین بار، قصد سفر به ترکیه را دارید این برنامه سفر را بررسی کنید. این برنامه شامل مکان‌های برتر برای بازدید، محل اقامت و کارهایی است که می‌توانید در هر کدام انجام دهید. در اینجا محبوب‌ترین مکان‌های ترکیه را بشناسید:

1_ استانبول

2_ کاپادوکیا: دیدن کاپادوکیا برای کسانی که برای اولین‌بار به ترکیه می‌روند ضروری است. بالون‌سواری نمادین این منطقه را از دست ندهید.

3_ ازمیر (که شامل سفرهای یک‌روزه به افسوس، چسمه، آلاکاتی و پاموکاله است.)

4_ آنتالیا: یک روش عالی برای کاوش در آنتالیا، تله‌کابین، سفر با قایق و تور آبشار است.

5_ ماماریس/فتحیه: در امتداد کانال دالیان، قایق‌سواری کنید و لاک‌پشت‌های ساحل را ببینید.

17_ کتاب‌هایی که باید قبل از سفر به ترکیه بخوانید.

1_ بیداری ترکی اثر الو اسکات (روشی عالی برای درک بهتر زندگی و تاریخ مدرن ترکیه)

2_ حرامزاد‌ه‌ی استانبول اثر الیف شافاک (داستانی درباره گرد هم آمدن دو خانواده از ترکیه و ایالات‌متحده و جستجو برای ارتباط با میراث/هویت ترکیه)

3_ پرندگان بدون بال اثر لوئیس دو برنیر (درباره سقوط امپراتوری عثمانی، پیامدهای جنگ جهانی اول و مهاجرت اجباری ترک‌های مسیحی به یونان و یونانیان مسلمان به ترکیه!)

4_ افکار عجیب من اثر اورهان پاموک (روایتی از استانبول در دهه 1900 توسط یک دستفروش خیابانی آناتولی.)

5_ کتاب قسطنطنیه اثر فیلیپ منسل

6_ استانبول: خاطرات و شهر اثر اورهان پاموک

7_ آتاتورک: زندگینامه بنیانگذار ترکیه مدرن اثر اندرو مانگو

مزایا و معایب اقامت ترکیه

18_ سفر انفرادی به ترکیه

ترکیه یکی از معدودترین کشورهایی است که بسیار رومانتیک بود که آرزو می‌کردم با یکی از عزیزانم به آنجا می‌رفتم، و مسافران انفرادی نسبتبه کشورهای دیگر، در ترکیه کمتر بودند. اما می‌توانم تضمین کنم که در ترکیه به‌عنوان یک مسافر تنها، احساس خوب، شادی و رضایت داشتم. شما در سفر تنهایی، می‌توانید دوستان زیادی پیدا کنید، هرچند که در مقایسه با آسیای جنوب شرقی یا اروپای غربی، سفر انفرادی رواج کمتری در ترکیه دارد.

19_ خرید کردن در ترکیه

سفر به ترکیه

بازارهای ترکیه

از این پس، هرگاه به ترکیه بروم یک کیسه‌‌ی دافل خالی برای خرید کردن همراه خودم می‌برم. هنگامی که بین مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و بازارها قدم ‌می‌زنید، ممکن است سرتان از انبوه چیزهای زیبا و ارزان‌قیمت گیج برود، انواع قالی، حوله، جواهرات، کتاب، وسایل آشپزی، صنایع‌دستی مسی، سرامیک، نقاشی، روبالشی، وسایل خاص، سوغاتی، عتیقه‌جات با قیمت‌های مناسب در همه‌جا یافت می‌شوند! همیشه برای هر سلیقه‌ای، یک وسیله‌ی خاص و جالب یافت می‌شود.

20_ ترکیه اسرارآمیز است.

ترکیه سرشار از فرهنگ، تاریخ و ماجراجویی‌هایی است که باید انجام دهید. ممکن از برخی از شما فقط 3 یا 5 روز برای گشت‌و‌گذار در ترکیه وقت داشته باشید. اگر زمان بیشتری دارید، وقت بیشتری را به گشت‌و‌گذار در ترکیه اختصاص دهید. من دو هفته به گشت‌و‌گذار در ترکیه پرداختم اما هنوز هم دلم می‌خواست مکان‌های بیشتری را در این کشور کاوش کنم. محله های مختلفی برای بازدید هم در سمت آسیایی و هم در سمت اروپایی وجود دارد. آیا دوست دارید زمانی را به خرید کردن بپردازید؟ چقدر خوب! ترکیه بهشتی برای خرید کردن است.

هتل‌های ترکیه

21_ در ترکیه کجا اقامت کنیم؟

صدها و هزاران هتل، ایربی‌ان‌بی و هاستل باشکوه در سراسر ترکیه برای انتخاب وجود دارد. بسیاری از آن‌ها نسبتا مقرون‌به‌صرفه هستند! توصیه‌های برتر من این‌ها هستند:

_ هتل رستوران ژولیت: این هتل + هاستل + رستوران فوق‌العاده زیبا غذاهای خوشمزه، امکانات کامل، اتاق‌های تمیز و زیبا را ارائه می‌دهد و در خیابانی زیبا در مودا (شرق استانبول) واقع شده است.

_ هتل گالاتا ام گالری: این هتل پرزرق‌وبرق، دارای اتاق‌های زیبا، رستوران‌های دوست‌داشتنی و یک سالن اسپا در طبقه‌ی پایین است. اگر به‌دنبال تجربه‌ای خاص هستید، این هتل برای‌تان فوق‌العاده خواهد بود.

_ هتل چهارفصل سلطان احمد: این هتل زیبا، در قلب قدیمی‌ترین و آرام‌ترین محله‌ی شهر، یعنی پاسیو واقع شده‌است.

_ ایربی‌ان‌بی: شما می‌توانید در کنار افراد بومی و محلی اقامت گزینید. از این طریق، هم با افراد ترک‌زبان ارتباط برقرار می‌کنید، هم می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید و هم قیمت بسیار مناسبی نسبت به هتل‌ها دارند.

لوازم ضروری برای گشت‌و‌گذار در ترکیه

22_ چه‌چیزهایی با خود ببریم؟

سفر به ترکیه، در مقایسه با سایر مقاصد گردشگری، آسان‌تر است. در این قسمت کاربردی‌ترین وسایل موردنیاز را برای سفر به ترکیه را برای‌تان لیست کرده‌ایم:

1_ آداپتور برق

2_ یک دوربین خوب مثل کنون یا سونی

3_ لنز 35 میلیمتری

4_ لنز واید

5_ استفاده از packing cubes در بسته‌بندی

6_ ژاکت برای شب‌های سرد کویر

7_ کلاه برای روزهای آفتابی

8_ بیمه مسافرتی

9_ لباس‌های بلند و یک‌سره، مناسب برای هوای گرم

10_ کفش راحت مناسب برای پیاده‌روی

11_ روسری یا شال برای بازدید از مسجدها

12_ لباس شنا برای حمام‌های ترکی

13_ حوله مسافرتی جمع‌و‌جور

 

خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و اقامتگاه گردشگری ، بلیط قطار

همین الان بلیط سفرت رو به سادگی و با بهترین قیمت تهیه کن

خرید بلیط هواپیما از تهران به بیرجند با بهترین قیمت

خرید بلیط هواپیما از تهران به بیرجند مقدمه‌ای بر سفر به بیرجند تاریخچه و اهمیت بیرجند بیرجند یکی از شهرهای تاریخی ایران است که با معماری خاص و جاذبه‌های طبیعی شناخته می‌شود. این شهر در استان خراسان جنوبی واقع [...]

بلیط اهواز به بندرعباس – خرید آنلاین بلیط هواپیما | ایران چارتر

```html بلیط اهواز به بندرعباس: راهنمای کامل بلیط اهواز به بندرعباس یکی از محبوب‌ترین مسیرهای پروازی در ایران است. این مسیر به دلیل موقعیت جغرافیایی و اهمیت اقتصادی دو شهر اهواز و بندرعباس، همواره مورد توجه مسافران قرار دارد. [...]

سفر به یزد و جاذبه‌های گردشگری آن

سفر به یزد و دیدنی‌های آن یزد، شهری تاریخی و مذهبی در ایران است. واقع در جنوب شرقی ایران، یزد به‌عنوان یکی از شهرهای قدیمی و مهم ایران شناخته می‌شود. این شهر براساس مطالعات باستان‌شناسی و کشف‌ آثاری مانند [...]

پرواز تهران شارجه – راهنمای جامع و کامل

پرواز تهران شارجه مقدمه‌ای بر پرواز تهران شارجه پرواز تهران به شارجه یکی از مسیرهای محبوب برای مسافران ایرانی است که به دنبال سفر به امارات متحده عربی هستند. شارجه یکی از شهرهای بزرگی امارات و یک مرکز فرهنگی [...]

خرید بلیط هواپیمای ارومیه تهران – ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط هواپیمای ارومیه تهران بلیط هواپیمای ارومیه تهران یکی از پرطرفدارترین مسیرهای پروازی در ایران است. برای خرید بلیط هواپیمای ارومیه تهران، می‌توانید از خدمات ایران چارتر استفاده کنید. میزان بار مجاز در پرواز ارومیه به [...]

Go to Top