بلیط هواپیما, بلیط قطار, و تورهای گردشگری | ایران چارتر
بلیط هواپیما

نمایش کمترین نرخ در صورت عدم ورود تاریخ

جستجو

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

زیباترین شهر جهان

زیبایی‌های زیادی در گوشه و کنار جهان نهفته است. چه‌چیزی یک شهر را زیبا می‌کند؟ یک خط افق مرتفع برای پرواز؟ یک پارک وسیع؟ استفاده از یک رنگ خاص در معماری شهر؟ آیا جایی را می‌شناسید که بتوانید روزها را به کاوش در شگفتی‌های باستانی، موزه‌های معروف یا کوه‌های اطراف بگذرانید؟ یا جایی که در خیابان‌هایش موسیقی زنده اجرا شود؟ مطمئنا پاسخ هرکس متفاوت است. با این وجود، تیم نویسندگان مجله گردشگری ایران‌چارتر، لیستی از کامل‌ترین و زیباترین شهرهای جهان را برای شما تهیه کرده است. زیباترین شهر

سیدنی، استرالیا

زیباترین شهر

زیباترین شهر استرالیا

سیدنی، باوجود بندرگاه‌ قایق‌های بادبانی، سواحل طلایی، چشم‌اندازهای دیدنی، پارک‌ها و باغ‌های سرسبز، آفتاب فراوان و تمیزی خیابان‌هایش می‌درخشد. برای دیدن پل هاربر یا خانه اپرای سیدنی (نمادی از قدیمی ترین و بزرگترین شهر استرالیا)، سوار کشتی و قایق شوید و گشتی بزنید. ساحل محبوب کوئینزلیف دارای وسعت وسیعی از شن های تمیز، امواج مورد تایید طرفداران موج سواری، یک استخر صخره‌ای و یک تالاب است.

بارسلونا، اسپانیا

بازارهای سرپوشیده مواد غذایی، تاپاس‌بارهای دنج، معماری نمادین مدرن و سواحل مدیترانه‌ای با شن‌های طلایی، عوامل جذابی برای پایتخت رنگارنگ کاتالونیا هستند. مردم اسپانیا بعدازظهرها استراحت می‌کنند و معمولا ساعت 9 شب شام می‌خورند، یکی از تفریحات مردم اسپانیا، پیاده‌روی در خیابان‌های شلوغ شهر است و همه‌ی اینها، سبک زندگی آرام اسپانیایی را به تصویر می‌کشند. زیباترین شهر

کوئینزتاون، نیوزلند

کوئینزتاون، به‌عنوان پایتخت ماجراجویی دنیا شناخته می‌شود و بهترین مکان برای تفریحات فضای باز است. هرآنچه بخواهید در این شهر وجود دارد، از کوهنوردی و صعود با هلیکوپتر گرفته تا اسکی، چتربازی، رفتینگ و گشت و گذار در میلفورد ساوند! کوئینزتاون در اطراف دریاچه‌ی Wakatipu، دریاچه‌ای یخبندان که به‌زیبایی انعکاس رشته‌کوه‌های اطراف را نمایش می‌دهد، واقع شده است.

زیباترین شهر های جهان

استانبول، ترکیه

زیباترین شهر

زیباترین شهر ترکیه

اگر تابه‌حال به رم، پاریس و بارسلون رفته‌اید، این‌بار پروازی به شرق ترکیه بگیرید و به استانبول بروید. این شهر دارای مجموعه‌ای زیبا از مساجد با معماری خاص، کاخ‌های دوران عثمانی، بازارهای پرپیچ‌وخم وو خیابان‌های سنگفرش شده است. غذاهای استانبول معرکه است! کباب ترکیه و غذاهای دریایی کباب شده‌ی آن، فراتر از تصورتان خواهد بود! همچنین قهوه‌خانه‌های استانبول، کل شب را تا طلوع آفتاب باز و دراختیار مشتریان هستند.

پاریس، فرانسه

ما نمی‌توانیم بدون اشاره به پاریس در مورد زیباترین شهرهای جهان صحبت کنیم. هر گوشه از پاریس که به شهر نور نیز معروف است، چیزی وجود دارد که از دیدن آن لذت ببرید، از کافه‌های دنج در پیاده‌روها گرفته تا یک بلوار با ردیفی از عمارت‌های سنگی متعلق به دوران هاوسمان! تماشای ویترین یک شیرینی‌فروشی در پاریس ممکن است به اندازه‌ی هنر و معماری باشکوه شهر لذت‌بخش باشد. Museé d’Orsay دو چیز مختلف را با هم ترکیب می‎‌کند و نقاشی‌ها و مجسمه‌های قرن نوزدهمی را در ایستگاه قطار باشکوه Beaux-Arts به نمایش می‌گذارد.

12 تا از زیباترین شهرهای جهان

سانفرانسیسکو، کالیفرنیا

جغرافیای سانفرانسیسکو به تنهایی علت بودن آن در این لیست را توضیح می‌دهد. این شهر شیب‌دار که در شبه جزیره‌ای بین اقیانوس آرام و خلیج سانفرانسیسکو قرار دارد، ویویی عالی از آسمان‌خراش‌ها، پل‌ها، کوه‌ها و آب‌های اطراف ارائه می‌دهد. پل گلدن گیت، نقاشی‌های جذابی از خانم‌ها و تله‌کابین‌ها (برای اولین بار در دهه 1870 توسط مردم محلی برای رفت و آمد در شهر مورد استفاده قرار گرفتند)، نمادهای این شهر هستند که قابل تشخیص نیز می‌باشند. اگر به این شهر سفر کردید، به اغذیه‌فروشی‌های قدیمی ایتالیایی و محله‌ی چینی‌ها هم سری بزنید مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد. زیباترین شهر

پالرمو، ایتالیا

زیباترین شهر

زیباترین شهر ایتالیا

این شهر پویا و غرق در آفتاب، برای علاقه‌مندان به معماری و غذاخوران مناسب است. شاید فکر کنید که بزرگترین خانه‌ی اپرای ایتالیا در رم یا میلان است، اما در پالرمو واقع شده است. گنبد مسی Teatro Massimo حدود 250 فوت بالاتر از میدان تاریخی است که خانه‌ی اپرا در آن قرار دارد. قدمت کلیسای جامع پالرمو که یکی از چشمگیرترین بناهای عرب_نورمن است، به هزاران سال پیش می‌رسد.

اما چیزی که این شهر را زیبا می‌کند، نبض زندگی است چراکه زندگی به معنای واقعی در این شهر جریان دارد. بازارهای پرپیچ‌‌وخم این شهر مثل: Ballarò را از دست ندهید! جایی که بادام، زیتون، ادویه ، گوجه‌فرنگی و سایر اقلام را به فروش می‌رسانند.

بهترین شهرهای دنیا

کیپ تاون، آفریقای جنوبی

این شهر که بین کوه نمادین تیبل و اقیانوس اطلس قرار گرفته، بسیار زیباست. زیبایی‌های طبیعی این شهر، آن را به مکانی جذاب برای انجام انواع فعالیت‌ها تبدیل کرده است. از جمله فعالیت‌هایی که می‌توانید در این شهر انجام دهید، می‌توان به غواصی در میان کوسه‌ها، پیاده‌روی در اطراف کوه تیبل و تله‌کابین سواری برای رفتن به قله اشاره کرده که همه‌ی این فعالیت‌ها، موجب ترشح آدرنالین در بدن ما می‌شود. همچنین می‌توانید در اوقات فراغت‌تان به شنا، امتحان‌کردن نوشیدنی‌های ختلف، شرکت در کمپ‌ها، دوچرخه‌سواری یا فعالیت‌های فرهنگی مثل: بازدید از موزه‌ها، مزارع، جشنواره‌های موسیقی و گشت‌و‌گذارهای زیر زمینی بپردازید.

سئول، کره جنوبی

زیباترین شهر

زیباترین شهر کره جنوبی

غذاهای متنوع، زندگی شبانه، فضای سبز شهری و تکنولوژی‌های به‌روز، همه جزو عواملی هستند که سئول را در رده‌ی بهترین شهرهای آُسیایی قرار داده‌ند. باوجود مناطق پر انرژی، کاخ‌های باستانی، متروهای فوق مدرن، معابد بودایی، آسمان‌خراش‌ها و بازارهای خیابانی، گذشته و حال در این شهر باهم ترکیب شده‌اند. یافتن طبیعت در این کلانشهر نئونی پرشتاب دشوار نیست: پارک‌هایی با چشم‌انداز زیبا در امتداد رودخانه چئونگی چئون و رودخانه هان، مسیرهای پیاده‌روی زیبا در کوهستان و سالن‌های ورزشی رایگان در فضای باز، آرامشی را برای مردم محلی که همیشه در حال حرکت هستند، فراهم می‌کند. زیباترین شهر

برترین شهرهای دنیا

کارتاخنا، کلمبیا

کارتاخنا با قدمت 500 ساله و ترکیب برنده‌ای از سواحل و جزایر کارائیب، بادیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند. این شهر قدیمی و محصور شده، در فهرست یونسکو ثبت شده‌است. بونگویل‌های زیبا از بالکن اکثر ساختمان‌ها آویزان هستنند و شهر را بسیار زیبا و جذاب کرده‌اند. تماشای مردم در خیابان‌ها، مزه‌کردن کباب‌ها و کوکی‌های نارگیلی، خوردن میوه‌های تازه و سایر لذت‌های کلمبیایی، یک روز خوب را در کارتاختا برای‌تان می‌سازد. اجازه دهید شب‌ها، صدای موسیقی زنده‌ی سالسا در شهر، شما را به جشن یا گروه موسیقی هدایت کند.

کیوتو، ژاپن

کیوتوی دوست داشتنی و کم ارتفاع ماننده پادزهری است برای توکیوی گسترده و شلوغ! این شهر زیبا در فهرست میراث‌فرهنگی یونیسف ثبت شده است و دارای 17 مکان زیبا از جمله: معابد، زیارتگاه‌ها و همچنین معبد معروف کین‌کاکوجی است. درختان گیلاس، آلو و بید زیادی در امتداد رودخانه‌ی کیوتو روییده‌اند و منظره‌ای زیبا و جذاب را خلق کرده‌اند. چایخانه‌های چوبی زیبایی در خیابان‌های باریک این شهر وجود دارند که شب‌ها توسط فانوس روشن می‌شوند. منطقه‌ی گیون در شب بسیار جادویی به‌نظر می‌رسد. سعی کنید صبح زود از معبد Ginkaku-ji دیدن کنید و مسیر کوتاهی را به سمت کوه ادامه دهید و تا چشم‌اندازی زیبا از شهر داشته باشید. برای آرامش بیشتر، جرعه‌ای از چای ماچا، در خانه‌ی شاعر هرمیت بنوشید.

محبوب‌ترین شهرهای دنیا

ریودوژانیرو، برزیل

زیباترین شهر

زیباترین شهر جهان

ریودوژانیروی شیک، دراماتیک و همیشه پرهیاهو، مردم زیادی را با کوه‌های خیره‌کننده، سواحل افسانه‌ای و مهمانی‌های خیابانی سامبا، به خود جذب می‌کند. رومین شهر بزرگ برزیل، دارای سواحل مشهور Ipanema و Copacabana و همچنین بزرگ‌ترین مجسمه‌ی آرت‌دکو جهان (مجسمه‌ی 700 تنی مسیح که بر فراز کوه Copacabana قرار دارد) است و می‌توانید با قطار به آنجا بروید و از آن دیدن کنید.

زیبایی‌های ریودوژانیرو، جدا از سواحل مشهور و کوه‌های پوشیده‌شده از درخت و پوشش‌گیاهی، در پارک‌ها، باغ‌ها، آبشارها و جنگل‌های بارانی محافظت‌شده، به‌طور‌کامل به نمایش گذاشته می‌شوند. این منطقه‌ی گرمسیری مملو از گیاهان و جانوران خورشید دوست از جمله: درختان نخل سر به فلک کشیده، است. اگر قصد خوردن یک قهوه‌ی عالی و خرید از فروشگاه‌ها و بوتیک‌های مختلف را دارید، به Santa Teresa، و اگر به هنرهای خیابانی و آهنگ‌های سامبا علاقه دارید، به Gamboa and Saúde بروید.

تفلیس، گرجستان

تفلیس پایتخت افسانه‌ای گرجستان و شهری تاریخی و بسیار باشکوه است. این شهر قدیمی مملو از بالکن‌های چوبی با ویویی شگفت‌آور به حیاط‌های زیبا و خیابان‌های سنگفرش شده‌ی مملو از کافه‌های سنتی گرجستان است. برای خوردن کوفته‌های گوشت، خاچاپوری (قایق گرجی) و نوشیدنی‌های محلی توقف کنید. با فونیکولار یا پیاده تا قلعه ناریکالا، که در قرن چهارم ساخته شده است، بالا بروید و از مناظر تفلیس و کوه‌هایی که قفقاز را احاطه کرده‌اند، لذت ببرید.

خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و اقامتگاه گردشگری ، بلیط قطار

همین الان بلیط سفرت رو به سادگی و با بهترین قیمت تهیه کن

بلیط ارزان تهران به اهواز – ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط ارزان تهران به اهواز بلیط ارزان تهران به اهواز یکی از پرطرفدارترین مسیرهای هوایی در ایران است. برای خرید بلیط ارزان تهران به اهواز، می‌توانید از سایت ایران چارتر استفاده کنید. بلیط ارزان تهران به [...]

سرسبزترین شهر های جهان

10 تا از سرسبزترین شهرهای جهان با توجه به اینکه تغییرات آب و هوایی یک تهدید جدی تبدیل شده است، شهرهای سرسبز همان چیزی هستند که جهان به آن نیاز دارد. اصطلاح "شهر سبز" نه‌تنها فضای سبز موجود در [...]

بلیط هواپیما مشهد بغداد – ارزانترین قیمت | ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط هواپیما مشهد بغداد بلیط هواپیما مشهد بغداد یکی از پرطرفدارترین مسیرهای پروازی است که توسط ایران چارتر ارائه می‌شود. با استفاده از خدمات ایران چارتر، شما می‌توانید به راحتی بلیط هواپیما مشهد بغداد را رزرو [...]

خرید بلیط هواپیما ارزان از ایران چارتر – معتبرترین سایت بلیط

H1 Code: ```html خرید بلیط هواپیما از سايت بليط ایران چارتر خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت از 900 ایرلاین در ایران چارتر، معتبرترین سايت بليط اینترنتی در ایران، امکان‌پذیر است. ایران چارتر با ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما خارجی [...]

Go to Top