بلیط هواپیما, بلیط قطار, و تورهای گردشگری | ایران چارتر
بلیط هواپیما

نمایش کمترین نرخ در صورت عدم ورود تاریخ

جستجو

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

زیباترین خیابان‌ها در دنیا

همه‌ی خیابان‌ها مثل هم نیستند! خیابان‌های کوچک رنگانگ محله‌ی لابوکا در بوئنوس، نه‌تنها یک لوکیشن مناسب برای عکاسی بازدیدکنندگان فراهم می‌کند، بلکه چگونگی ساخت این محله در قرن 19 را نیز به گردشگران یادآوری می‌کند. با این‌حال، جذابیت خیابان‌ها به رنگ آن یا تداعی تاریخ بستگی ندارد. برخی از خیابان‌ها بخاطر ویژگی‌های طبیعی‌ خیره‌کننده‌شان مورد توجه قرار می‌گیرند، مثل تونل شکوفه‌های گیلاس در شهر بنِ آلمان، که هر بهار برای چند هفته کوتاه ظاهر می‌شود. زیباترین خیابان‌ها

در اینجا، 46 مورد از زیباترین خیابان‌های جهان را بررسی می‌کنیم:

میکونوس، یونان

نمی‌توان بدون شگفتی از زیبایی‌های میکونوس، در آن پا گذاشت! بیشتر این زیبایی را مدیون خیابان‌های سنگ‌فرش شده و معماری خانه‌های سفیدش است. در بیشتر قسمت‌های این جزیره، پیاده‌رو‌ها مناظر بی‌نظیری از دریا را ارائه می‌دهند.

سیتینیل دی لاس بودگاس، اسپانیا

زیباترین خیابان‌ها

زیباترین خیابان‌ها در اسپانیا

سیتینیل دی لاس بودگاس که در جنوب اسپانیا مستقیما بین سویا و مالاگا قرار گرفته، شهر کوچکی است که تقریبا 3000 نفر جمعیت دارد. خانه‌های سفید رنگ‌اش، بسیار زیبا هستند اما این چیزی نیست که شهر را خاص می‌کند بلکه سازه‌هایی است که مستقیما در دل صخره‌های سنگی اطراف ساخته شده‌اند. نتیجه، صخره‌های طبیعی زیبایی است که در خیابان‌ها قرار دارند و سایه و مناظر فوق‌العاد‌ه‌ای را فراهم می‌کند.

زیباترین خیابان‌ها در سراسر جهان

بروکلین، نیویورک

برای کسانی که بر سنگفرش‌های محله‌ی دامبو پا می‌گذارند، منظره‌ی ناگهانی پل منهتن ممکن است بسیار شگفت‌انگیز باشد. در تقاطع خیابان واشنگتن و واتر استریت، مردم محلی و گردشگران می‌توانند زیبایی و شکوه طولانی‌ترین پل که منهتن و بروکلین را بهم وصل می‌کند، تماشا کنند. همچنین ساختمان‌های متقارن در 2 طرف خیابان واشنگتن، چشم‌انداز بسیار زیبا و فرصت‌های عکاسی معماری را در این منطقه فراهم می‌کند.

رسیف، برزیل

رسیف، شرقی‌ترین شهر بزرگ برزیل است و محله‌ی Rua do Bom Jesus، زیبایی یکی از شرقی‌ترین مناطق شهر را، از آن خود می‌کند. این خیابان رنگارنگ با درختان بلند نخل، مملو از تاریخ است. اولین کنیسه‌ی ساخته شده در قاره آمریکا، کنیسه‌ی کاهال زور اسرائیل بود که قدمت آن به قرن 15‌ام باز می‌گردد. این ساختمان هنوز برای بازدیدکنندگان موجود است. زیباترین خیابان‌ها

پاریس، فرانسه

مون‌مارتر، در آغاز قرن، خانه‌ی برخی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های فرهنگی جهان بوده‌است. پیر آگوست رنوار، پابلو پیکاسو و آمدئو مودیلیانی از جمله بسیاری از ساکنان این محله‌ی غیربومی بودند. امروزه، درحالیکه مون‌مارتر هنوز هم حس محله‌ی هنرمندان را دارد، فروشگاه‌های شیک به این محله آمده‌اند و آن را به یکی از جذاب‌ترین محله‌های پاریس تبدیل کرده‌اند. دو مورد دیگر از خاص‌ترین خیابان‌های پاریس Rue de l’Abreuvoir و Rue des Saules است، سعی کنید حتما از آن بازدید کنید. ساختمان‌های رنگارنگ و دیوارهای پوشیده‌شده از پیچک، رویای هر عکاسی است.

زیباترین خیابان‌های دنیا

آگوئدا، پرتغال

زیباترین خیابان‌ها

زیباترین خیابان‌های پرتغال

پروژه‌ی پوشاندن خیابان با چتر، در سال 2011 به‌عنوان بخشی از جشنواره‌ هنر سالانه پرتغال آغاز شد. تابستان، با افزایش دما، برخی خیابان‌های باریک اگوئدا دارای سایبان‌هایی از چترهای رنگارنگ هستند. زیباترین خیابان‌ها

پرتوریا، آفریقای جنوبی

اگر قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارید، سعی کنید زمانی را از اواخر سپتامبر تا نوامبر در نظر بگیرید. زیرا درختان جاکاراندای زیبا و خیره‌کننده در آفریقای جنوبی، آن زمان شکوفا می‌شوند. با آویزان شدن شاخه‌های بنفش در خیابان‌ها، قدم‌زدن و رانندگی در در پرتوریا (جایی که به‌نظر می‌رسد در هرگوشه، درختی رشد کرده‌است)، بسیار به‌یادماندنی خواهد بود. واقعیت جالب: جاکاراندا، بومی کشور برزیل است اما اولین آن در اواخر قرن نوزدهم، در آفریقای جنوبی کاشته شد.

شهر کبک، کانادا

شهر کبک، زیباترین منطقه‌ی کاناداست و خیابان‌هایی مانند: Rue du Petit Champlain علت این زیبایی هستند. این خیابان جذاب و با سبک اروپایی، مملو از بوتیک‌ها و رستوران‌های کوچک است.

بازدید این منطقه‌ با مناظر عالی، در هر فصل سال لذت‌بخش است.

خیابان‌های معروف دنیا

کولمار، فرانسه

زیباترین خیابان‌ها

زیباترین خیابان‌ها در کولمار

کولمار، نزدیک به مرز آلمان، یکی از جذاب‌ترین شهرهای اروپایی است. معماری‌ این شهر که به‌نظر دست‌نخورده باقی مانده است، با ساختارهای چوبی رنگارنگش، زیبایی‌شناسی آلزاسی را در خود جای داده است.

چنگدو، چین

خیابان جینلی که در شهرچنگدو قرار دارد در تمام طول سال زیبا و دیدنی است! با این‌حال، برای دیدن جَو جادویی این منطقه، هیچ زمانی بهتر از سال نو چینی نیست. مردم در سال نو، خیابان‌ها را با نقوش تشریفاتی و جلوه‌های خیره‌کننده، زنده نگه می‎دارند.

سن میگوئل د آلنده، مکزیک

بازدید از خیابان تاریخی و رنگارنگ آلداما در سن‌میگوئل‌د‌آلنده، برای هر گردشگری که به مکزیک سفر می‌کند، ضروری است. سن میگوئل د آلنده که در 170 مایلی شمال مکزیک قرار دارد، در سال 2013 به‌عنوان بهترین شهر جهان انتخاب شد.

تاریخی‌ترین هتل‌های دنیا

بوداپست، مجارستان

در فاصله‌ی کوتاهی از رودخانه‌ی عظیم دانوب، خیابان زیبای Zrinyi Utca در بوداپست قرار دارد. قسمت پیاده‌روی این خیابان دارای مناظر خیره‌کننده‌ای از کلیسای معروف سنت‌استفان مجارستان است. زیباترین خیابان‌ها

تهران، ایران

زیباترین خیابان‌ها

زیباترین خیابان‌های تهران

رشته‌کوه باشکوه البرز در شمال تهران، با ردیف‌هایی از ساختمان‌های مسکونی و تونل معروف توحید (سومین تونل طولانی خاورمیانه نزدیک به دو مایل)، در یک پرتره‌ی عالی قرار گرفته‌اند.

برج میلاد که به آن برج تهران نیز گفته می‌شود، در پس‌زمینه قرار دارد. این برج، حدود 1427 فوت ارتفاع دارد که ششمین برج بلند جهان و بلندترین سازه‌ی ایران است.

بروژ، بلژیک

علاو‌ه‌بر آمستردام، بروژ نیز توسط بسیاری به‌عنوان “ونیز شمال” شناخته می‌شود. این شهر تاریخی به خوبی حفظ شده و یک منظره‌ی دیدنی است. بخش اعظم جذابیت این شهر، به‌خاطر خیابان‌های سنگ‌فرش شده و ساختمان‌های قرون‌وسطایی است.

محله‌های زیبای دنیا

بورانو، ایتالیا

در سواحل ونیز و آب‌های تالاب ونیزی، مجموعه‌ای از جزایر کوچک وجود دارد. درست ماننده شهر روی آب ایتالیا (ونیز)، بسیاری از این جزایر کوچک دارای کانال‌هایی هستند که از امتداد خیابان‌ها می‌گذرد. حتی ممکن است خیابان‌های ونیز، به زیبایی خیابان‌های بورانو نباشند. بااین‌حال، این کانال‌ها نیستند که این مکان را به چنین مقصد زیبایی تبدیل می‌کند، بلکه ساختمان‌های کوچک و رنگارنگی است که در سطح این جزیره به چشم می‌خورد.

کیوتو، ژاپن

خیابان Tetsugaku no michi، در شهر کیوتو قرار دارد و طول این خیابان حدود 1.2 مایل است. جاده‌ی پوشیده شده از درختان گیلاس، به موازات یک کانال، از معبد Ginkaku-ji (که در میراث فرهنگی یونسکو ثبت شده است)، می‌گذرد. بهترین زمان برای بازدید از Tetsugaku no michi آوریل است، زمانی که درختان در حال شکوفایی هستند.

یورک، انگلستان

ساختمان‌هایی که در Shambles (خیابانی در یورک) قرار دارند، در قرن 14ام ساخته شده‌اند. ساختمان‌های چوبی جذاب و خیابان‌های سنگ‌فرش شده، از جذابیت‌های این خیابان هستند. زیباترین خیابان‌ها

بهترین خیابان‌های اسپانیا

کوردوبا، اسپانیا

زیباترین خیابان‌ها

زیباترین خیابان‌های اسپانیا

خیابان Calleja de las Flores، خیابان باریکی است که به یک میدان می‌رود و در کوردوبا واقع شده است. با گل‌های فراوان و دیوارهای سفیدش، به یکی از جذاب‌ترین خیابان‌های اسپانیا تبدیل شده‌است.

بوئنوس آیرس، آرژانتین

خانه‌های رنگارنگ محله‌ی لابوکا در بوئنوس‌آیرس، هنوز هم بسیاری از تاریخ اواخر قرن نوزدهم را منعکس می‌کند. هنگامی که مهاجران اروپایی از طریق شهر جنوا (ایتالیا) وارد شدند، بسیاری از آن‌ها باربر لنگرگاه شدند و با درآمد کم یا بدون درآمد، خانه‌های خود را با ورق‌های نازک فلزی موجدار اسکله می‌ساختند. هنگامی که یک رنگ تمام می‌شد، آن‌ها به سادگی از یک رنگ دیگر استفاده می‌کردند. به این ترتیب، محله‌ای رنگارنگ متولد شد.

هاوانا، کوبا

مهم نیست چه ملیتی دارید یا از لحاظ سیاسی چه گرایشاتی دارید، همه موافق‌اند که معماری کوبا، به‌طرز خیره‌کننده‌ای زیبا است. ساختمان‌های تاریخی با پالت رنگی آبی، زرد و صورتی، گردشگران زیادی را به این منطقه‌ی گرمسیری جذب می‌کند. عابران پیاده می‌توانند با آرامش در کنار ساختمان‌های استعماری تاریخی با طاق‌ها و بالکن‌های رنگ‌آمیزی شده با رنگ‌های روشن قدم بزنند.

زیباترین خیابان‌های کالیفرنیا

سانفرانسیسکو، کالیفرنیا

زیباترین خیابان‌ها

زیباترین خیابان‌های سانفرانسیسکو

خیابان لومبارد سانفرانسیسکو، یکی از پربازدیدترین مکان‌های این شهر است. این خیابان در سال 1922 برای کاهش سرعت خودروها در تپه‌های شیب‌دار طراحی شدند. زیباترین خیابان‌ها

شفشاون، مراکش

شفشاون، شهری کوچک در شمال غربی مراکش است و خیابان‌های این شهر به استفاده از دلیل رنگ‌های مختلف آبی معروف هستند. این شهر که در سال 1471 تاسیس شد، زمانی به‌عنوان قلعه‌ای برای تبعیدیان از اسپانیا استفاده می‌شد. در طول قرن‌ها، بسیاری از یهودیان به شفشاون نقل مکان کردند و معتقد بودند که رنگ آبی قدرت خدا را به مردم یادآوری می‌کند. برای تجربه‌ی این اعتقاد، بازدیدکنندگان می‌توانند در خیابان‌های Al Hassan Onsar ، Rue Outiwi و پله‌های تنگ منتهی به Bin Souaki قدم بزنند.

کیوتو، ژاپن

کیوتو که در 280 مایلی جنوب غربی توکیو قرار دارد، یکی از زیباترین شهرهای خاور دور است. به عنوان پایتخت سابق ژاپن، این شهر دارای ارزش‌های فرهنگی بسیاری است. این مناظر طبیعی است که گردشگران زیادی را به این شهر شلوغ می‌آورد. به عنوان مثال، جنگل بامبو ساگانو از مسیرهایی تشکیل شده است که برای واقعی بودن، بیش از حد زیبا به نظر هستند. در روزهای آفتابی، پرتوهای نور از میان گیاهان متراکم می‌تابند و تجربه‌ای فراموش نشدنی را ایجاد می‌کنند.

خیابان‌های معروف پرتغال

لیسبون، پرتغال

لیسبون مکان‌های خیره‌کننده زیادی دارد، اما شاید بهترین مکان برای بازدید الوادور دا بیکا معروف باشد. عابران پیاده‌ای که به سمت بالای شیب‌تند پیاده‌روی (یا رانندگی) می‌کنند،از مناظر چشمگیری از خیابان‌های باریک، تله‌کابین‌های درحال حرکت و رودخانه‌ی تاگوس بازدید می‌کنند.

خرز د لا فرونترا، اسپانیا

خرز د لا فرانترا که در اندلس اسپانیا واقع شده، شهری است که به خاطر شراب نفیسش شناخته می‌شود. در خیابان‌های این شهر، برگ‌های درختان انگور که در امتداد دیوارها رشد کرده‌اند، ماننده سایه‌بان شده‌اند.

بن، آلمان

زیباترین خیابان‌ها

زیباترین خیابان‌های آلمان

سالانه، به‌مدت دو تا سه هفته، تونل‌های زیبایی از درختان با شکوفه‌ی گیلاس در بن ایجاد می‌شود و گردشگران و عکاسان زیادی را به خود جذب می‌کند.

لیجیانگ، چین

شهر قدیمی 1000 ساله‌ در لیجیانگ به دلیل کانال‌ها و مسیرهای پیاده‌روی منظمش مشهور است و همچنین میراث فرهنگی یونسکو آن را ثبت کرده‌است. برای دیدن برخی از مناظر دیدنی‌تر، در امتداد کوچه Chongron خیابان Qiyi یا کوچه خیابان Wuyi Wenzhi قدم بزنید.

بهترین خیابان‌های ایرلند

بالی‌مانی، ایرلند شمالی

زیباترین خیابان‌ها

زیباترین خیابان‌های بالی‌مانی

جاده‌ی Bregagh در بالی‌مالی خیابانی سرسبز است که در قرن 18ام طراحی شده است. همچنین جاده‌ی Dark Hedges، جاده‌ای است که برخی صحنه‌های Game of Thrones در آن فیلم‌برداری شده‌است.

پاریس، فرانسه

خیابان شانزلیزه‌ی پاریس، معروف‌ترین خیابان جهان است. درختان زیبای آراسته شده در خیابان به طول 1.2 مایل، که از میدان کنکورد تا طاق پیروزی کشیده شده‌اند.

آمستردام، هلند

کانال‌های متعدد آمستردام که قایق‌ها و دوچرخه های زیادی در آن وجود دارند، گردشگران زیادی را در طول اعصار به خود جذب کرده‌اند. اما Brouwersgracht که در فاصله‌ی نیم مایلی شمال غربی ایستگاه قطار مرکزی قرار دارد، ممکن است زیباترین منطقه در پایتخت هلند باشد.

سانفرانسیسکو، کالیفرنیا

خیابان اشتاینر در نزدیکی میدان آلامو در سانفرانسیسکو در فیلم‌هایی مانند خانم شک (1993) و نمایش‌های تلویزیونی مانند فول هاوس (1987-1995) به شهرت رسید و هر ساله هزاران گردشگر را به خود جذب می‌کند. خانه‌های ویکتوریایی و ادواردیایی به زیبایی با رنگ‌های پاستلی مختلف رنگ آمیزی شده‌اند.

استانبول و مناطق زیبای آن

استانبول، ترکیه

بالات، یک شهر غیرمتعارف در ترکیه، دارای مجموعه‌ای از خیابان‌های سنگفرش شده باریک و شیب‌دار است که معروف‌ترین آنها خیابان Kiremit است. خانه‌ها و مغازه‌هایی وجود دارند که هرکدام با رنگ متفاوتی رنگ‌آمیزی شده‌اند و این محله را جذاب‌تر می‌کنند. بلات که سابقاً محله یهودی‌نشین بود، اکنون ترکیبی از کلیساها، مساجد و کنیسه‌ها را در خود جای داده است که همگی در میان کافه‌ها و بوتیک‌ها پراکنده هستند.

بوستون، ماساچوست

اگر فقط یک محله زیبا در بوستون وجود داشته باشد، آن بیکن هیل است. بیکن هیل به‌خاطر خیابان‌های باریک و شیب‌دارش، فقط امکان ساخت خانه‌های ردیفی به سبک کلاسیک آمریکایی (و چند خانه ویکتوریایی) را داشت و در سال 1795 ساخته شد. خیابان Acorn یکی از معروف‌ترین خیابان‌های بوستون است و دلیل آن سبک و معماری شیکی است که از بوستون استعماری گرفته شده. به علاوه، تنها چند دقیقه با باغ عمومی سرسبز بوستون فاصله دارد.

ساحل آمالفی، ایتالیا

زیباترین خیابان‌ها

زیباترین خیابان‌های ایتالیا

جاده‌ای به‌طول 40 مایل در امتداد دریای تیرنی وجود دارد که از پونتا کامپانلا تا سالرنو ادامه پیدا می‌کند و به‌راستی که یکی از زیباترین مسیرهای رانندگی در اروپاست. دریای آبی رنگ در یک طرف و ساختمان‌های پاستلی بالای تپه در طرف دیگر! آمالفی اینقدر زیباست که به هر طرف آن نگاه کنید، چیزی جز زیبایی نمی‌بینید. از این گذشته، پیتزای فوق‌العاده ترد و غذاهای دریایی فوق‌العاده تازه، ساحل آمالفی بی‌رقیب هستند.

معرفی خیابان‌های تلوراید

تلوراید، کلرادو

تلوراید در سال 1878، به‌عنوان یک شهر معدنی پررونق تاسیس شد. جالب است بدانید که هنوز هم برخی سازه‌های دو یا سه طبقه‌ی اصلی آن در خیابان‌های شهر پابرجاست. خیابان اصلی این شهر کلرادو نام دارد و معروف‌ترین جاذبه‌های این شهر در این خیابان یافت می‌شود.

هتل نیو شریدان، که در سال 1895 در خیابان کلرادو غربی 231 ساخته شد، به یک پاتوق برای تازه‌واردانی که عمدتا سرمایه‌داران تشنه طلا بودند، تبدیل شد و برای همیشه در قلب تلوراید باقی ماند.

ساحل میامی، فلوریدا

ممکن است معماری این بخش، از طراحی آرت‌دکو سرچشمه گرفته باشد اما وقتی آمریکایی‌ها به تاثیر هندسه و استفاده از رنگ‌های پاستلی در معماری پِی می‌برند، Ocean Drive افسانه‌ای در ساحل میامی پدیدار می‌شود.

Ocean Drive، در مقایسه با اقیانوس اطلس خیلی طولانی نیست و تنها 15 بلوک طول دارد، اما تاریخ کاریزماتیکی پشت آن است که این خیابان جذاب و رنگارنگ را برای بادیدکنندگان و حتی محلی‌ها جذاب‌تر می‌کند. همه‌چیز با کارآفرینی کارل فیشر آغاز شد که در اوایل قرن 20ام، اولین هتل لوکس و بازار را به سواحل‌جنوبی آورد.

اندکی بعد، هتل بوتیک‌های بیشتری از جمله هتل کلونی، هتل سواحل جنوبی کلیولندر و هتل سواحل جنوبی کاوالیر، توسط Roy F طراحی شدند. در 1960، سوحل جنوبی یکی از محبوب‌ترین مقاصد کشور بودند و امروزه همه‌ی این هتل‌ها هنوز در Ocean Drive فعالیت می‌کنند.

خیابان‌های سبک گوتیک در پورتوریکو

سن خوان، پورتوریکو

خیابان Calle San Justo، واقع در اعماق شهر تاریخی سن‌خوان، با خانه‌هایی به سبک گوتیک، رنسانس و باروک احاطه شده‌است. پس از جنگ جهانی اول، سیاستمداران بی‌وقفه تلاش کردند تا خانه‌های قرن هفدهم و هجدهم را خراب کنند، زیرا سال‌ها از فروپاشی آن‌ها گذشته بود. ریکاردو الگریا، مردم شناس محلی به‌نوعی دولت را متقاعد کرد که ساختمان‌های رنگارنگ دوران استعمار را خراب نکنند. اندکی پس از اینکه الگریا ادعای خود را مطرح کرد، سرمایه‌گذاران دولتی به این شهر سرازیر شدند و برای بازسازی این خانه‌ها انگیزه پیدا کردند. در سال 1983، سن خوان قدیم رسماً به میراث جهانی یونسکو تبدیل شد و خانه‌های رنگارنگ آن هنوز هم با افتخار در کنار سنگفرش‌های آبی وجود دارند.

کاتسورلدز، انگلستان

Cotsworlds، یک منطقه‌ی محافظت‌شده‌ی تاریخی با زیبایی‌های طبیعی و فوق‌العاده است. این منطقه بسیار زیباست و مناطق بسیار کمی در بریتانیا وجود دارند که جذاب‌تر از Cotsworlds باشد. جاده‌ی این منطقه از شهرهای Bourton-on-the-Water، Stow-on-the-Wold و Stroud می‌گذرد. این منطقه بخاطر جاده‌های طولانی‌اش که از میان تپه‌ها و روستاهای باستانی عبور می‌کند، شناخته می‌شود. یکی از این جاده‌ها، لانگ استریت، مملو از خانه‌های سنگی یک و دو طبقه است که حداقل چند صد سال در آنجا بوده‌اند.

آلپ باواریا، آلمان

دریاچه‌های زیادی در آلمان وجود دارد و کارشناسان نتوانسته‌اند تعداد دقیق آن را به درستی تعیین کنند، اما تخمین زده‌اند که این کشور اروپایی بین 15000 تا 30000 دریاچه در مرزهای خود دارد. یکی از معروف‌ترین توده‌های آب‌شیرین در آلمان، دریاچه‌ی Sylvenstein در لنگریس است که دارای یه پل با شیب ملایم است و جاده‌ای که به آن متصل می‌شود، چشم‌اندازی بسیار زیبا دارد. در فصل‌های سرد که برف کوه‌های دوردست را می‌پوشاند، جاده بر فراز دریاچه‌ی Sylvenstein ارزش و زیبایی بیشتری دارد.

زیباترین خیابان‌های ویتنام

هویی آن، ویتنام

هویی آن بین قرن‌های 15 تا 19، یک بندر تجاری بسیار پررونق و همیشه شلوغ بوده‌است و به چند دلیل هنوز هم پربازدید است و از جمله مهم‌ترین آن‌ها، برگذاری جشنواره‌ی فانوس به‌صورت ماهانه است. هنگامی که ماه کامل باشد، این جشنواره را جشن می‌گیرند که شامل روشن کردن شمع و سوزاندن فانوس‌های کاغذی رنگارنگ است. ممکن است این آتش‌بازی از نظر برخی خطرناک به‌نظر برسد، اما مردم ویتنام سال‌هاست که این کار را بدون حادثه‌ی خاصی انجام می‌دهند.

سنگاپور

سبک زندگی در سنگاپور، مدرن و آینده‌نگرانه است و آسمان‌خراش‌های براق و سیستم حمل‌و‌نقل عمومی بسیار کارآمدی دارد، درعین‌حال در چندین بخش مستقل، به سبک زندگی سنتی مردم احترام بیشتری می‌گذارند. یکی از این مناطق جاده کن‌سنگ است که به‌عنوان رنگارنگ‌ترین خیابان سنگاپور شناخته می‌شود.

خانه‌ها و مغازه‌هایی که با رنگ پاستلی رنگ‌آمیزی شده و درمسیر جاده‌ی کن واقع شده‌اند، در سال 1920 ساخته شدند و در اوایل دهه 1990 به‌دلیل قوانین حفاظت، تحت حمایت دولت قرار گرفتند.

سیدی بو سعید، تونس

در نگاه اول، این شهر آبی و سفید سیدی بو سعید، که بر روی دماغه‌ای مشرف به دریای درخشان مدیترانه قرار گرفته، ممکن است با یک روستای جزیره‌ای در یونان اشتباه گرفته شود. این شهر در تونس، اکثر ویژگی‌های یک جزیره‌ی یونانی، از جمله خیابان‌های سنگفرش، ساختمان‌های سنگی درخشان با رنگ سفید و تعداد بیشماری کافه در فضای باز را دارد. تونس همچنین دارای عناصر منحصربه‌فردی است که کاملا ارزش دیدن را دارد. حتی می‌توانید یک روز کامل را به پیاده‌روی در خیابان حبیب تیمور، گشتن در گالری‌ها، کافی‌شاپ‌ها و بوتیک‌ها بگذرانید.

معرفی خیابان‌های برزیل

اورو پرتو، برزیل

شهر استعماری اورو پرتو، با معماری سبک باروک، در میان کوه‌های شرقی برزیل واقع شده‌است. پل‌های پیچ‌در‌پیچ، فواره‌ها و میدان‌های شهر دلایل کافی و خوبی برای بازدید از این منطقه هستند.

ناگفته نماند Rua Conde de Bobadela، خیابان اصلی شهر، که شاهکاری سنگفرش شده بر روی تپه‌ای شیب‌دار است، شما را به سازه‌های معروف شهر از جمله Praça Tiradentes، میدان مرکزی و کلیسای روکوکو قرن 18ام می‌رساند.

لندن، انگلستان

زیباترین خیابان‌ها

زیباترین خیابان‌ها در سراسر دنیا

جاده‌ی پورتوبلو لندن، پیش از اینکه به پربازدیدترین بازار خیابانی جهان تبدیل شود، تنها یک جاده‌ی روستایی یک‌مایلی متعلق به قرن 19 بود که مزرعه‌ی پررونق پورتوبلو را به کنسال‌گرین در شمال و تپه‌ی ناتینگ در جنوب وصل می‌کرد. با این حال، در نیمه دوم 1800، جاده در واکنش به خانه‌های وسیعی که در اطراف آن ساخته می‌شد، شروع به توسعه کرد.

خیابان‌های جذاب ایتالیا

توسکانی، ایتالیا

پینتزا، دهکده‌ای کوچک در توسکانی است که متعلق به عصر رنسانس بوده‌است. در این دهکده مجموعه‌ای از ساختمان‌های ماسه سنگی و اهکی، از جمله: کلیسای جامع پینتزا و کاخ پیکولومینی که پاپ پیوس دوم، تابستان‌ها را در آن‌جا می‌گذراند، از قرن 15ام باقی مانده‌اند. این شهر باستانی که در سال 1996 ثبت میراث فرهنگی یونسکو شد، با 4 خیابان بسیار رومانتیک‌اش از جمله،Via dell’Amore, Via della Fortuna, Via del Buia,  و  Via del Bacio شناخته می‌شود.

ساوانا، جورجیا

ساوانا، توسط خزه‌های اسپانیایی پوشانده شده‌است و این پدیده به قدری زیباست که زمانیکه ارتش اتحادیه از شرق گرجستان به راه افتاد، ژنرال شرمن از تخریب آن امتناع کرد. در واقع، در تاریخ 22 دسامبر1864، او تلگرافی به رئیس‌جمهور ابراهام‌لینکن ارسال کرد و در آن ان شهر را به‌عنوان هدیه‌ی کریسمس ارائه کرد. این منطقه همچنین، لوکیشن فیلمبرداری برخی از صحنه‌های فیلم فارست‌گامپ است.

ساوانا، برخلاف بسیاری از مناطق جنوب، یک شهر مناسب برای پیاده‌روی است و یکی از مناطق مناسب برای پیاده‌روی در آن خیابان بول است و در آن همه‌چیز، از تئاتر تاریخی گرفته تا کتاب‌فروشی‌های قدیمی وجود دارد.

خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و اقامتگاه گردشگری ، بلیط قطار

همین الان بلیط سفرت رو به سادگی و با بهترین قیمت تهیه کن

خرید بلیط هواپیما ارمنستان با بهترین قیمت | ایران چارتر

بلیط هواپیما ارمنستان: خرید و رزرو بلیط ارزان به ایروان بلیط هواپیما ارمنستان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای سفرهای خارجی ایرانیان است. با توجه به نزدیکی جغرافیایی و هزینه‌های پایین‌تر نسبت به سایر مقاصد، ارمنستان به یکی از مقاصد [...]

بلیط هواپیما کیش به تهران – ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط هواپیما کیش به تهران جزیره کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری کشور است. مسیر رفت و برگشت کیش یکی از پرترددترین مسیرهای هوایی کشور است. سامانه ایرانچارتر انواع بلیط هواپیما کیش به تهران را بدون [...]

سفری به یادماندنی: تور نجف و کربلا هوایی

سفری به یادماندنی: تور نجف و کربلا هوایی مقدمه‌ای بر تور نجف و کربلا هوایی چرا تور نجف و کربلا هوایی؟ راحتی سفر تور نجف و کربلا هوایی به مسافران این امکان را می‌دهد که با کمترین خستگی به [...]

بلیط هواپیما پارس آباد تهران – ارزانترین قیمت و بهترین خدمات | ایران چارتر

بلیط هواپیما پارس آباد تهران: خرید و نکات مهم برای خرید بلیط هواپیما پارس آباد تهران، شما می‌توانید از خدمات ایران چارتر استفاده کنید. این خدمات شامل رزرو بلیط‌های چارتر و سیستمی می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای [...]

بلیط تهران باتومی – خرید آنلاین بلیط هواپیما باتومی | ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط تهران باتومی: راهنمای جامع سفر به باتومی بلیط تهران باتومی یکی از پرطرفدارترین مسیرهای پروازی برای گردشگران ایرانی است. باتومی، شهری زیبا و دیدنی در ساحل دریای سیاه گرجستان، با مناظر طبیعی بکر و جاذبه‌های [...]

خرید بلیط شارجه ارزان | ایران چارتر

```html بلیط شارجه: راهنمای کامل خرید و رزرو برای خرید بلیط شارجه، ابتدا باید نوع بلیط (یک طرفه یا چندمسیره) را انتخاب کنید و سپس مبدأ، تاریخ سفر و تعداد مسافران را تعیین نمایید. پس از کلیک بر دکمه [...]

Go to Top