بلیط هواپیما, بلیط قطار, و تورهای گردشگری | ایران چارتر
بلیط هواپیما

نمایش کمترین نرخ در صورت عدم ورود تاریخ

جستجو

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

H1 Code:
“`html

بلیط هواپیمایی آتا: خرید آنلاین و اطلاعات پرواز

بلیط هواپیمایی آتا یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای داخلی است. بلیط هواپیمایی آتا از امنیت و امکانات مناسبی بهره‌مند است. برای خرید بلیط هواپیمایی آتا از ایران چارتر وارد حساب کاربریتان شوید و مبدا، مقصد و تاریخ سفر را وارد کنید. برای مشاهده قیمت روز پروازهای خارجی و داخلی آتا، مسیر مورد نظر خود را در سایت ایران چارتر جستجو کنید. بلیط چارتر هواپیمایی آتا را به راحتی می‌توانید از ایران چارتر خریداری کنید. بلیط سیستمی آتا را هم مانند چارتر می‌توانید از ایران چارتر بخرید با این تفاوت که باید گزینه سیستمی را انتخاب کنید. بلیط لحظه آخری هواپیمایی آتا گزینه‌ای مناسب برای کاهش هزینه‌های سفر است. برخی از پروازهای داخلی آتا عبارتند از: تبریز ـ مشهد، مشهد ـ اهواز، تبریز ـ کیش، تهران ـ تبریز، تبریز ـ اهواز، تهران ـ مشهد، تبریز ـ شیراز، تهران ـ کیش. برخی از پروازهای خارجی آتا عبارتند از: تهران ـ استانبول، تبریز ـ استانبول، تهران ـ باکو، تبریز ـ باکو. صندلی‌های هواپیماهای آتا راحت و سالم هستند. برای پروازهای خارجی از تهران باید به فرودگاه امام خمینی(ره) مراجعه کنید. ترمینال هواپیمایی آتا برای پروازهای داخلی از تهران، ترمینال شماره 2 فرودگاه مهرآباد است. میزان بار مجاز در هواپیمایی آتا 20 کیلوگرم است. 5 کیلوگرم هم می‌توانید کیف یا ساک دستی با خود به داخل هواپیما ببرید. برای کنسل کردن بلیط هواپیمای آتا در ایران چارتر باید به حساب کاربریتان بروید و وارد قسمت سفرهای من شوید. در این بخش مراحل استرداد را طی کنید.

بلیط هواپیمایی آتا

بلیط هواپیمایی آتا

بلیط هواپیمایی آتا

“`
 بلیط هواپیمایی آتا

“`html

بلیط هواپیمایی آتا: خرید آنلاین و اطلاعات پرواز

بلیط هواپیمایی آتا یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای داخلی است. بلیط هواپیمایی آتا از امنیت و امکانات مناسبی بهره‌مند است. برای خرید بلیط هواپیمایی آتا از ایران چارتر وارد حساب کاربریتان شوید و مبدا، مقصد و تاریخ سفر را وارد کنید. بلیط چارتر هواپیمایی آتا را به راحتی می‌توانید از ایران چارتر خریداری کنید. بلیط سیستمی آتا را هم مانند چارتر می‌توانید از ایران چارتر بخرید با این تفاوت که باید گزینه سیستمی را انتخاب کنید. بلیط لحظه آخری هواپیمایی آتا گزینه‌ای ارزان برای کاهش هزینه‌های سفر است. برخی از پروازهای داخلی آتا عبارتند از: تبریز ـ مشهد، مشهد ـ اهواز، تبریز ـ کیش، تهران ـ تبریز، تبریز ـ اهواز، تهران ـ مشهد، تبریز ـ شیراز، تهران ـ کیش. برخی از پروازهای خارجی آتا عبارتند از: تهران ـ استانبول، تبریز ـ استانبول، تهران ـ باکو، تبریز ـ باکو. صندلی‌های هواپیماهای آتا راحت و سالم هستند. اگر بلیط کلاس بیزنس را بخرید، فضای بیشتری هم برای پا در اختیار دارید. برای پروازهای خارجی از تهران باید به فرودگاه امام خمینی مراجعه کنید. ترمینال هواپیمایی آتا برای پروازهای داخلی از تهران، ترمینال شماره 2 فرودگاه مهرآباد است. میزان بار مجاز در هواپیمایی آتا 20 کیلوگرم است. 5 کیلوگرم هم می‌توانید کیف یا ساک دستی با خود به داخل هواپیما ببرید. برای کنسل کردن بلیط هواپیمای آتا در ایران چارتر باید به حساب کاربریتان بروید و وارد قسمت سفرهای من شوید. در این بخش مراحل استرداد را طی کنید.

تاریخچه هواپیمایی آتا

هواپیمایی آتا یکی از جوان‌ترین و جدیدترین هواپیمایی‌های کشور است. این شرکت در آذر سال ۱۳۸۷ در تبریز تاسیس شد و با اولین پرواز رسمی‌اش در مسیر تبریز ـ مشهد در دی‌ماه ۱۳۸۷ وارد شبکه‌ پروازی کشور شد. ناوگان آتا در ابتدا تنها چهار فروند هواپیما داشت، اما امروزه با افزایش تعداد هواپیما، تعداد مسیرهای پروازی این ایرلاین نیز افزایش یافته است.

مزایای خرید بلیط هواپیمایی آتا

برای سفرهای داخلی، آتا یکی از بهترین گزینه‌هاست. بلیط هواپیما آتا از امنیت و امکانات مناسبی نیز بهره‌مند است.

نحوه خرید بلیط هواپیمایی آتا از ایران چارتر

برای خرید بلیط آتا وارد حساب کاربریتان در ایران چارتر شوید. در صفحه پرواز، مبدا، مقصد و تاریخ سفر را وارد و جستجو را شروع کنید. در صفحه نتایج، پروازهای مختلفی را می‌بینید. برای انتخاب آتا، از پنجره‌های کنار صفحه روی آتا کلیک کنید. حالا اطلاعات تکمیلی را وارد و هزینه بلیط را پرداخت کنید.

مقاصد پروازی هواپیمایی آتا

مقاصد پروازی آتا گسترده و فراوان است و علاوه بر مقاصد داخلی، چند شهر خارجی را هم در برمی‌گیرد. برخی از مقاصد محبوب آتا عبارتند از: مشهد، کیش، تبریز، شیراز، اهواز، ارومیه، اردبیل، بندرعباس، استانبول، باکو.

بلیط چارتر هواپیمایی آتا

یکی از روش‌ها برای خرید بلیط ارزان هواپیما، خرید بلیط چارتر است. بلیط چارتر هواپیمایی آتا را به راحتی می‌توانید از ایران چارتر خریداری کنید.

بلیط سیستمی هواپیمایی آتا

بلیط سیستمی آتا را هم مانند چارتر می‌توانید از ایران چارتر بخرید با این تفاوت که باید گزینه سیستمی را انتخاب کنید.

بلیط لحظه آخری هواپیمایی آتا

بلیط لحظه آخری هواپیمایی آتا گزینه‌ای ارزان برای کاهش هزینه‌های سفر است.

کیفیت و امکانات هواپیمایی آتا

صندلی‌های هواپیماهای آتا راحت و سالم هستند. اگر بلیط کلاس بیزنس را بخرید، فضای بیشتری هم برای پا در اختیار دارید. برای پروازهای خارجی از تهران باید به فرودگاه امام خمینی مراجعه کنید. ترمینال هواپیمایی آتا برای پروازهای داخلی از تهران، ترمینال شماره 2 فرودگاه مهرآباد است.

هزینه اضافه بار و کنسلی بلیط هواپیمایی آتا

میزان بار مجاز در هواپیمایی آتا 20 کیلوگرم است. 5 کیلوگرم هم می‌توانید کیف یا ساک دستی با خود به داخل هواپیما ببرید. برای کنسل کردن بلیط هواپیمای آتا در ایران چارتر باید به حساب کاربریتان بروید و وارد قسمت سفرهای من شوید. در این بخش مراحل استرداد را طی کنید.

“`
 بلیط هواپیمایی آتا

“`html

سوالات متداول

چگونه می‌توانیم بلیط هواپیمای آتا را بخریم؟
برای خرید بلیط هواپیمای آتا، وارد سایت ایران چارتر شوید، مبدا، مقصد و تاریخ سفر را وارد و جستجو کنید. اطلاعاتتان را تکمیل و هزینه را پرداخت کنید.
برای کنسل کردن بلیط هواپیمای آتا باید چه کار کنیم؟
وارد سایت ایران چارتر، قسمت سفارشات و استردادها شوید و پس از طی مراحل، پولتان را پس بگیرید.
برای سفر با هواپیماهای آتا، بلیط را سیستمی بخریم یا چارتر؟
قبل از خرید، شرایط بلیط سیستمی و چارتر را بررسی کنید. بلیط های چارتر معمولاً ارزان تر هستند اما قوانین استرداد و تغییرات محدودی دارند.
ترمینال هواپیمایی آتا برای سفرهای خارجی و داخلی کدام است؟
برای سفرهای خارجی از تهران باید به فرودگاه امام خمینی(ره) مراجعه کنید. برای سفرهای داخلی از تهران باید به ترمینال شماره 2 فرودگاه مهرآباد بروید.
میزان مجاز بار هواپیمایی آتا چقدر است؟
میزان بار مجاز در هواپیمایی آتا 20 کیلوگرم است؛ مسافران می‌توانند یک کیف یا ساک دستی 5 کیلوگرمی هم با خود به داخل هواپیما ببرند.
کلاس‌های پروازی هواپیمایی آتا چگونه است؟
پروازهای هواپیمایی آتا در دو کلاس بیزنس و اکونومی طبقه‌بندی می‌شوند. کلاس بیزنس دارای صندلی‌های راحت‌تر، فضای پای بیشتر و پذیرایی مفصل‌تر است.
چطور بلیط ارزان آتا بخریم؟
برای خرید بلیط ارزان آتا می‌توانید از بلیط چارتر یا بلیط لحظه آخری استفاده کنید.
آیا بلیط چارتر هواپیمایی آتا قابل استرداد است؟
بلیط چارتر هواپیمایی آتا معمولاً قابل استرداد نیست یا با جریمه‌های سنگین همراه است. قبل از خرید شرایط استرداد را بررسی کنید.
چگونه می‌توانیم برنامه پروازهای آتا را مشاهده کنیم؟
برای مشاهده برنامه پروازهای آتا می‌توانید به سایت ایران چارتر یا سایت رسمی هواپیمایی آتا مراجعه کنید.
آیا می‌توان بلیط هواپیمای آتا را آنلاین رزرو کرد؟
بله، شما می‌توانید بلیط هواپیمای آتا را به صورت آنلاین از طریق سایت ایران چارتر رزرو کنید.
آیا هواپیمایی آتا پروازهای بین‌المللی دارد؟
بله، هواپیمایی آتا پروازهای بین‌المللی به مقاصدی مانند استانبول و باکو دارد.
آیا می‌توان بلیط لحظه آخری هواپیمایی آتا را خریداری کرد؟
بله، بلیط لحظه آخری هواپیمایی آتا را می‌توانید از سایت ایران چارتر خریداری کنید.
آیا هواپیمایی آتا خدمات ویژه‌ای برای مسافران باردار ارائه می‌دهد؟
بله، هواپیمایی آتا خدمات ویژه‌ای برای مسافران باردار ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید.
هزینه اضافه بار در هواپیمایی آتا چقدر است؟
برای اطلاع از هزینه اضافه بار هواپیمایی آتا لطفاً با پشتیبانی ایران چارتر تماس بگیرید.
چگونه می‌توانیم از خدمات ویلچر در هواپیمایی آتا استفاده کنیم؟
برای استفاده از خدمات ویلچر در هواپیمایی آتا باید قبل از پرواز با پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

“`
 بلیط هواپیمایی آتا

خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و اقامتگاه گردشگری ، بلیط قطار

همین الان بلیط سفرت رو به سادگی و با بهترین قیمت تهیه کن

پرواز سقز تهران – بلیط ارزان هواپیما | ایران چارتر

H1 Code: ```html پرواز سقز تهران: بهترین راهنمایی‌ها و نکات پرواز سقز تهران یکی از پرطرفدارترین مسیرهای هوایی در ایران است. با توجه به تقاضای بالا برای این مسیر، ایران چارتر بهترین خدمات را برای رزرو بلیط پرواز سقز [...]

خرید بلیط چارتر ارزان | ایران چارتر – Irancharter.ir

H1 Code: ```html خرید بلیط چارتر ارزان با ایران چارتر خرید بلیط چارتر ارزان یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش هزینه‌های سفر است. با استفاده از خدمات ایران چارتر، شما می‌توانید به راحتی بلیط چارتر ارزان را پیدا کنید [...]

قیمت بلیط عسلویه به تهران – ارزانترین نرخ بلیط هواپیما | ایران چارتر

قیمت بلیط عسلویه به تهران قیمت بلیط عسلویه به تهران یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب پرواز برای مسافران است. با توجه به تعداد زیاد ایرلاین‌هایی که این مسیر را پوشش می‌دهند، قیمت بلیط‌ها می‌تواند بسیار متنوع باشد. از [...]

خرید بیلط هواپیما ارزان | ایران چارتر

H1 Code: ```html خرید بیلط ارزان و آسان با ایران چارتر خرید بیلط هواپیما ارزان قیمت از 900 ایرلاین در ایرانچارتر، معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط در ایران، امکان‌پذیر است. ایرانچارتر با ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما خارجی و [...]

Go to Top