بلیط هواپیما, بلیط قطار, و تورهای گردشگری | ایران چارتر
بلیط هواپیما

نمایش کمترین نرخ در صورت عدم ورود تاریخ

جستجو

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

H1 Code:
“`html

خرید بلیط تهران به قشم هواپیما با بهترین قیمت

جزیره زیبای قشم که در قلب خلیج فارس واقع شده، یکی از مناطق آزاد تجاری کشور است. این جزیره به خاک رنگارنگ، طبیعت منحصربه‌فرد و مردمان خون‌گرمش شهرت دارد و همه‌ساله از هزاران گردشگر از نقاط مختلف کشور پذیرایی می‌کند. ازآنجایی‌که اکثر گردشگران از تهران به این جزیره سفر می‌کنند، اغلب ایرلاین‌ها بلیط هواپیما تهران قشم را به مسافران ارائه می‌دهند. در همین راستا، سامانه جامع پروازهای ایران چارتر با همکاری تمام شرکت‌های هواپیمایی، امکان خرید بلیط تهران به قشم هواپیما را بدون واسطه و با ارزان‌ترین قیمت برای شما فراهم کرده است.

قیمت بلیط هواپیما تهران قشم به شرکت‌ هواپیمایی، کلاس پروازی، تاریخ سفر و مدل هواپیما بستگی دارد. به‌طور کلی، ایرلاین‌ها قیمت بلیط هوایی تهران قشم را با توجه کلاس پروازی مشخص می‌کنند. دراین‌بین، کلاس اکونومی نسبت به بیزینس قیمت پایین‌تری دارد. همچنین، در ایام نوروز و تعطیلات رسمی، نرخ بلیط پرواز تهران قشم افزایش می‌یابد؛ در عوض، انتظار می‌رود که در فصل‌های گرم سال، با دسترسی به بلیط‌های لحظه‌ آخری، سفر ارزان‌تری برای مسافران فراهم شود. سامانه ایران چارتر با همکاری تمام ایرلاین‌های کشور، لیستی از ارزان‌ترین پروازها را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید با بهترین قیمت بلیط تهران به قشم هواپیما به این جزیره زیبا سفر کنید.

بر اساس اطلاعات پرواز تهران به قشم فاصله هوایی این جزیره از تهران ۱۰۸۳ کیلومتر بوده و پرواز تهران قشم در شرایط آب‌و‌هوایی مطلوب، حدود ۲ ساعت طول می‌کشد. این پروازها از مبدأ فرودگاه مهرآباد تهران واقع در غرب میدان آزادی به مقصد فرودگاه بین‌المللی قشم انجام می‌شوند. بار مجاز این پرواز برای کلاس اکونومی ۲۰ کیلوگرم و برای کلاس بیزینس ۳۰ کیلوگرم در نظر گرفته شده است. ایرلاین‌های مختلف بلیط هواپیما برای مسیر تهران قشم را در تمام روزهای هفته و در ساعات متفاوت ارائه می‌دهند. برای اطلاع از تاریخ و ساعت پرواز تهران قشم امروز می‌توانید همین صفحه را بررسی کنید.

گردشگران ایرانی از تعطیلات و فرصت‌های پیش‌آمده، برای سفر به قشم و تماشای از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن استفاده می‌کنند. محدودیت زمان باعث می‌شود تا مسافران بخواهند بلافاصله پس از اتمام مدت اقامت خود، به تهران بازگردند؛ اما اگر از قبل فکری برای بلیط هواپیما قشم تهران نکرده باشند، احتمالاً با مشکل مواجه خواهند شد. برای رفع این چالش، شما می‌توانید ازطریق همین صفحه، قیمت بلیط تهران به قشم هواپیما رفت و برگشت را مشاهده کرده و پرواز موردنظر خود را رزرو کنید. برای این کار، کافی است که پس از واردکردن تاریخ سفر در ابزار جستجو، از بالای باکس «تاریخ»، گزینه «رفت و برگشت» را علامت بزنید.

“`
 بلیط تهران به قشم هواپیما

“`html

خرید بلیط هواپیما تهران به قشم

جزیره زیبای قشم که در قلب خلیج فارس واقع شده، یکی از مناطق آزاد تجاری کشور است. این جزیره به خاک رنگارنگ، طبیعت منحصربه‌فرد و مردمان خون‌گرمش شهرت دارد و همه‌ساله از هزاران گردشگر از نقاط مختلف کشور پذیرایی می‌کند. ازآنجایی‌که اکثر گردشگران از تهران به این جزیره سفر می‌کنند، اغلب ایرلاین‌ها بلیط هواپیما تهران قشم را به مسافران ارائه می‌دهند. در همین راستا، سامانه جامع پروازهای ایران چارتر با همکاری تمام شرکت‌های هواپیمایی، امکان خرید بلیط تهران به قشم هواپیما را بدون واسطه برای شما فراهم کرده است.

اطلاعات پرواز تهران به قشم

بر اساس اطلاعات پرواز تهران به قشم فاصله هوایی این جزیره از تهران ۱۰۸۳ کیلومتر بوده و پرواز تهران قشم در شرایط آب‌و‌هوایی مطلوب، حدود ۲ ساعت طول می‌کشد. این پروازها از مبدأ فرودگاه مهرآباد تهران واقع در غرب میدان آزادی به مقصد فرودگاه بین‌المللی قشم انجام می‌شوند. بار مجاز این پرواز برای کلاس اکونومی ۲۰ کیلوگرم و برای کلاس بیزینس ۳۰ کیلوگرم در نظر گرفته شده است. ایرلاین‌های مختلف بلیط هواپیما برای مسیر تهران قشم را در تمام روزهای هفته و در ساعات متفاوت ارائه می‌دهند. برای اطلاع از تاریخ و ساعت پرواز تهران قشم امروز می‌توانید همین صفحه را بررسی کنید.

بلیط هواپیما تهران به قشم لحظه آخری

قشم در قلب خلیج فارس واقع شده و در اواخر بهار و فصل تابستان، هوای بسیار شرجی و گرمی دارد. معمولاً در چنین مواقعی، گردشگرانِ کمتری بلیط تهران به قشم را خریداری می‌کنند. همچنین، در روزهای اواسط هفته نیز تقاضا برای این مسیر هوایی کاهش می‌یابد. در این شرایط، برخی از بلیط‌های تهران قشم پرواز تا لحظات آخر به فروش نمی‌رسند. این بلیط‌ها لحظه آخری نامیده می‌شوند و نسبت به پروازهای سیستمی قیمت پایین‌تری دارند. ما نیز در ایران چارتر با تمام ایرلاین‌های کشور همکاری می‌کنیم تا انواع بلیط‌های لحظه آخری را با ارزان‌ترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم. به همین منظور، شما می‌توانید پس از جستجوی پروازها، بلیط تهران به قشم لحظه آخری را ازطریق گزینه «چارتری»، در باکس «نوع پرواز» که در سمت راست صفحه قرار دارد، مشاهده کنید.

لیست پروازهای تهران به قشم

بلیط هواپیمای تهران به قشم در همه روزهای هفته و ساعت‌های متفاوت توسط ایرلاین‌های داخلی ارائه می‌شود. این ایرلاین‌ها با توجه به مشخصات پرواز، نرخ‌های گوناگونی را برای این بلیط‌ها در نظر می‌گیرند. ضمن اینکه هزینه بلیط هواپیما تهران به قشم سیستمی، چارتری و لحظه آخری نیز با یکدیگر تفاوت دارد. ازاین‌رو، شما می‌توانید در همین صفحه از ایران چارتر، با واردکردن تاریخ سفر خود، لیست کامل تهران به قشم هواپیما را مشاهده کرده و با استفاده از فیلترهای موجود، به گزینه‌های متناسب با برنامه سفر خود، دسترسی پیدا کنید.

شرایط و جریمه کنسلی بلیت تهران به قشم

درصورتی‌که بلیط تهران به قشم هواپیما سیستمی را خریداری کرده باشید، می‌توانید به‌هردلیلی پرواز خود را کنسل کنید. در همین راستا، سامانه ایران چارتر استرداد آنلاین وجه را بر اساس قوانین کنسلی تضمین می‌کند. به‌این‌ترتیب، با درنظرگرفتن روزهای باقی‌مانده تا زمان پرواز، پس از کسر جریمه از قیمت بلیط هواپیما از تهران به قشم مابقی مبلغ به حساب شما واریز می‌شود. بااین‌وجود، به این نکته توجه داشته باشید که امکان کنسلی بلیط‌های چارتری و لحظه‌ آخری وجود نخواهد داشت.

مدت زمان پرواز تهران به قشم و مسافت هوایی آن

مسافت زمینی تهران تا قشم با توجه به مسیری که انتخاب می‌کنید، می‌تواند بین ۱۲۷۶ تا ۱۵۰۶ کیلومتر متغیر باشد. به‌این‌ترتیب، این سفر زمینی بین ۱۳ تا ۱۷ ساعت به طول می‌انجامد. برای این سفر، شما می‌توانید یکی از سه مسیر اصفهان، شیراز یا یزد را انتخاب کنید؛ ضمن اینکه بخشی از آن را باید با قایق یا کشتی بپیمایید. درحالی‌که فاصله تهران به قشم از مسیر هوایی به ۱۰۸۳ کیلومتر کاهش می‌یابد و حدود ۲ ساعت طول می‌کشد. البته در شرایط آب‌وهوایی نامناسب، این مدت‌زمان افزایش پیدا خواهد کرد.

“`
 بلیط تهران به قشم هواپیما

“`html

سوالات متداول

قیمت بلیط هواپیما تهران به قشم چقدر است؟
قیمت بلیط هوایی تهران قشم توسط ایرلاین‌ها و بر اساس کلاس پروازی، مدل هواپیما و تاریخ سفر تعیین می‌شود.
پرواز تهران قشم چند ساعته؟
فاصله هوایی تهران تا قشم ۱۰۸۳ کیلومتر بوده و هواپیمای تهران قشم این مسیر را در حدود ۲ ساعت طی می‌کند.
میزان بار مجاز و جریمه اضافه بار در مسیر تهران به قشم هوایی چگونه محاسبه می‌شود؟
اگر بلیط هواپیما اکونومی را تهیه می‌کنید، حداکثر 20 کیلوگرم و اگر پرواز بیزنس کلاس را خریداری کرده‌اید، حداکثر 30 کیلوگرم بار می‌توانید همراه خود داشته باشید.
شرایط و جریمه کنسلی بلیت تهران قشم چگونه است؟
درصورتی‌که بلیط تهران به قشم هواپیما سیستمی را خریداری کرده باشید، می‌توانید به‌هردلیلی پرواز خود را کنسل کنید.
چگونه می‌توان بلیط هواپیما تهران قشم ارزان خرید؟
برای خرید بلیط چارتر تهران قشم کافی است پس از جستجوی بلیط‌ها در همین صفحه، از فیلتر مرتب‌سازی «ارزان‌ترین» استفاده کنید.
مدت زمان پرواز تهران قشم و مسافت هوایی آن چقدر است؟
مسافت زمینی تهران تا قشم با توجه به مسیری که انتخاب می‌کنید، می‌تواند بین ۱۲۷۶ تا ۱۵۰۶ کیلومتر متغیر باشد. این سفر زمینی بین ۱۳ تا ۱۷ ساعت به طول می‌انجامد. فاصله تهران قشم از مسیر هوایی به ۱۰۸۳ کیلومتر کاهش می‌یابد و حدود ۲ ساعت طول می‌کشد.
ساعت پرواز تهران قشم چگونه است؟
ایرلاین‌های مختلف در روزهای متفاوت هفته و در ساعات متنوعی پرواز تهران قشم را برگزار می‌کنند. از طریق رزرو اینترنتی بلیط هواپیما تهران به قشم می‌توانید زمان پرواز تهران قشم را برای یک روز خاص و یا روزهای مختلف متوالی مشاهده کنید.
مزایای خرید اینترنتی بلیط پرواز تهران به قشم چیست؟
رزرو آنلاین بلیط پرواز تهران به قشم به شما اجازه می‌دهد تا به صورت لحظه‌ای از تاریخ و ساعت پرواز مطلع شوید و بلیط‌های ایرلاین‌های موجود را مشاهده کنید.
چگونه بلیط هواپیما تهران قشم چارتر خریداری کنیم؟
برای دسترسی به بلیط هواپیما تهران قشم چارتر، پس از جستجوی پروازها، گزینه «چارتری» را از باکس «نوع پرواز» در سمت راست صفحه، روشن کنید.
بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران قشم چه زمانی است؟
معمولاً در فصل‌های گرم سال، گردشگران کمتری به این جزیره سفر می‌کنند.
چگونه از تغییرات قیمت بلیط هواپیما تهران قشم مطلع شویم؟
با استفاده از سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها در سایت‌های فروش بلیط، هر گاه بلیط قشم ارزان شد به اطلاع شما خواهد رسید.
چه ایرلاین‌هایی بلیط هواپیما تهران قشم ارائه می‌دهند؟
بلیط پرواز از تهران به قشم را می‌توانید از چندین ایرلاین داخلی خریداری کنید.
چگونه بلیط هواپیما تهران قشم لحظه آخری بخریم؟
برای دسترسی به بلیط هواپیما تهران قشم لحظه آخری، پس از جستجوی پروازها، گزینه «چارتری» را از باکس «نوع پرواز» در سمت راست صفحه، روشن کنید.
چگونه بلیط هواپیما تهران قشم را کنسل کنیم؟
برای کنسلی بلیط هواپیما تهران قشم، باید به قوانین استرداد بلیط در سایت فروش بلیط مراجعه کنید و درخواست کنسلی خود را ثبت کنید.
چگونه بلیط هواپیما تهران قشم را رزرو کنیم؟
ابتدا مبدأ، مقصد و تاریخ سفر خود را در ابزار جستجو وارد کرده و لیست کامل پروازها را دریافت کنید. پس از انتخاب پرواز موردنظر، روی گزینه «رزرو بلیط» کلیک کنید.

“`
 بلیط تهران به قشم هواپیما

خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و اقامتگاه گردشگری ، بلیط قطار

همین الان بلیط سفرت رو به سادگی و با بهترین قیمت تهیه کن

بلیط تهران دزفول هواپیما – خرید ارزان و سریع | ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط تهران دزفول هواپیما بلیط تهران دزفول هواپیما یکی از پرطرفدارترین مسیرهای پروازی در ایران است. این مسیر پروازی به دلیل کوتاه بودن مدت زمان پرواز و وجود جاذبه‌های گردشگری متعدد در دزفول، همواره مورد توجه [...]

بلیط مشهد گرگان: راهنمای جامع سفر هوایی

بلیط مشهد گرگان: راهنمای جامع سفر هوایی   مقدمه‌ای بر بلیط مشهد گرگان بلیط مشهد گرگان بلیط مشهد گرگان یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های سفر هوایی در ایران است. با دیدنی‌های بسیاری که در این دو شهر وجود دارد، سفر [...]

پرواز بندر اصفهان – خرید بلیط ارزان و لحظه آخری | ایران چارتر

پرواز بندر اصفهان: خرید بلیط و نکات مهم خرید بلیط هواپیما بندرعباس به اصفهان یکی از خدمات ایران چارتر است که می‌توانید به راحتی از همین صفحه انجام دهید. ایرلاین های متعددی این مسیر را پوشش می‌دهند. همچنین می‌توانید [...]

خرید بلیط پرواز مشهد به کرمان با ارزانترین قیمت | ایران چارتر

بلیط پرواز مشهد به کرمان خرید بلیط هواپیما مشهد به کرمان (رفت و برگشت) با ضمانت بهترین خدمات خرید بلیط هواپیما مشهد کرمان ایرانچارتر خرید آنلاین بلیط سفر، امروزه به محبوب ترین شیوه رزرو خدمات مسافرتی تبدیل شده است. [...]

بلیط هواپیما شیراز به دبی با بهترین قیمت

بلیط هواپیما شیراز به دبی با بهترین قیمت مزایای سفر از شیراز به دبی راحتی و سرعت سفر با هواپیما از شیراز به دبی یکی از سریعترین و راحت‌ترین روش‌ها برای رسیدن به این شهر مدرن است. با استفاده [...]

Go to Top