بلیط هواپیما, بلیط قطار, و تورهای گردشگری | ایران چارتر
بلیط هواپیما

نمایش کمترین نرخ در صورت عدم ورود تاریخ

جستجو

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×
English العربی

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

H1 Code:
“`html

بلیت هواپیما شیراز: راهنمای جامع سفر به شیراز

شیراز یکی از شهرهای بزرگ و تاریخی ایران است که با فرهنگ و زیبایی‌های منحصر به فرد خود، همواره مقصدی محبوب برای گردشگران بوده است. با خرید بلیت هواپیما شیراز، می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی مانند ارگ کریمخانی، بازار و حمام وکیل، و مسجد نصیرالملک بازدید کنید. همچنین، شیراز به عنوان شهر شعر و ادب، با حافظیه و سعدیه شناخته می‌شود. برای تجربه‌ای لذت‌بخش از سفر به شیراز، می‌توانید از خدمات بلیت هواپیما شیراز ایران چارتر استفاده کنید. این شهر با مردمان مهمان‌نواز و غذاهای خوشمزه‌ای مانند شیرازی پلو و هویج پلو، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. برای خرید بلیت هواپیما شیراز و برنامه‌ریزی سفر خود، به سایت ایران چارتر مراجعه کنید و از پیشنهادهای ویژه بهره‌مند شوید.

“`
 بلیت هواپیما شیراز

“`html

آشنایی با شیراز

نخستین پایگاه‌های تمدنی در جهان در کنار رودها شکل گرفتند یا در سواحل دریاها اما شیراز داستانش فرق دارد. شیراز شهری کوچک بود در کنار شهرستانی بزرگ و باستانی اصطخر. روایت است که در دوره‌ی پیشدادی، شیراز را کیومرث در حواشی تختگاه ساخت تا در زمان‌های تنهایی خود به آن‌جا پناه ببرد. در همان روزهای اولیه سده‌های اسلامی اصطخر متروک شد و شیراز آباد شد. اولین توصیفی که از شیراز شده، متعلق به کتاب تاریخی شیرازنامه است که توسط یکی از اعضای خاندان کهن زرکوب شیراز در قرن هشتم نوشته شده است که خواندن آن خالی از لطف نیست. شعر سوغات شیراز است که همانند عرق بهار نارنج یا ترحلوا، شعر با نام شیراز عجین شده. درب شاهزاده، چشمه هشت پیر، باغ دلگشا یا هر نقطه‌ی شیراز قصه‌های پنهانی در خود دارند که مثل زمزمه در هوای شهر جریان دارند و آدم را مسحور و شیدا می‌کنند. شاید برای همین حال خوش است که هر کسی پیش از سفر حتی با گرفتن بلیط هواپیما شیراز آرزوی دوباره دیدن شهر را دارد.

شیراز کجاست؟

شیراز قسمتی از بهشت روی زمین است که در بخش مرکزی استان فارس و منطقه کوهستانی زاگرس است. فرهنگ و زیبایی این شهر همیشه زبانزد بوده است. شیراز یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکزاستان فارس است. شیراز در بخش مرکزی استان فارس، در ارتفاع ۱۴۸۶ متری از سطح دریا و در منطقه‌ی کوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوای معتدلی دارد. این شهر از سمت غرب به کوه دراک، از سمت شمال به کوه‌های بمو، سبزپوشان، چهل‌مقام و باباکوهی محدود شده‌ است.

در شیراز کجا بریم؟

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پیش از خرید بلیط هواپیما شیراز لیستی از جاهای دیدنی را لیست می‌کنید. پیشنهاد ما به شما این است که این مکان‌ها را از قلم نیندازید. ارگ کریمخانی، بازار و حمام وکیل، مسجد نصیر‌الملک یا مسجد صورتی، حافظیه و دروازه قرآن فقط تعداد کمی از صدها دیدنی این شهر هستند. می‌توانید در یک سفر نیم روزه برای دیدار از تخت جمشید و پاسارگاد به مرو دشت بروید و تاریخ پر شکوه کشور را از نزدیک لمس کنید. به شیراز که رفتید دیدن از تخت جمشید این بنای ۲۵۰۰ ساله جامانده از سلسله هخامنشیان را فراموش نکنید. در برنامه‌ی بازدید از تخت جمشید، تماشای نقش رستم و نقش رجب را فراموش نکنید.

ارگ کریم‌خان

ارگ کریم‌خان یکی دیگر از جاهای دیدنی شیراز است، در قرن ۱۸ میلادی توسط بنیان‌گذار سلسله‌ی زندیه، کریم‌خان زند ساخته شد. مسجد وکیل که در همسایگی بازار وکیل واقع شده است، درگاه چشمگیری دارد؛ ورودی با کاشی‌های صورتی شیرازی و ۲ ایوان وسیع تزیین شده است، رفتن به این مسجد هم لذت خودش را دارد.

در شیراز چی بخوریم؟

شیرازی بودن یا مسافرت رفتن به شیراز یک طرف، خوردن دستپخت شیرازی‌ها هم یک طرف. نمی‌شود بلیط هواپیما شیراز گرفت و به غذاهای خوشمزه این شهر فکر نکنیم. لذت طعم شیرازی پلو اشتها شما را باز می‌کند و طعم بی‌نظیر آن خاطره خوبی برایتان خواهد بود. یکی دیگر از غذاهای شیرین و همیشگی شیرازی‌ها را می‌توان شکر پلو معرفی کرد. هویج پلو یکی دیگر از غذاهای سنتی و شیرین شیراز است که طرفداران زیادی دارد و شاهد طبخ آن در سایر استان‌ها هم هستیم. رب پلو را می‌توان یکی از لذیذترین و در عین حال، ساده‌ترین غذای سنتی شیراز معرفی کرد.

سوالات متداول پرواز شیراز

میزان بار پرواز شما به شیراز شامل متغیر اصلی ایرلاین است. بار مجاز را ایرلاین مشخص می‌کند. اما عموما انتظار ۲۰ کیلوگرم بار را باید داشته باشید.

پرواز شیراز چند ساعت طول می‌کشد؟

یک پرواز یک طرفه به شیراز نزدیک به ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. با همین منوال رفت و برگشت شما ۳ ساعت خواهد بود.

ارزانترین بلیط شیراز را چه زمانی و از کجا بخریم؟

اوایل هفته پرواز شیراز ارزان‌تر است. پس بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما شیراز اوایل هفته است. برای خرید بلیط به سایت Irancharter.ir مراجعه کنید.

“`
 بلیت هواپیما شیراز

“`html

سوالات متداول

میزان بار مجاز پرواز شیراز چقدر است؟
میزان بار پرواز شما به شیراز شامل متغیر اصلی ایرلاین است. بار مجاز را ایرلاین مشخص می‌کند. اما عموما انتظار ۲۰ کیلوگرم بار را باید داشته باشید.
پرواز شیراز چند ساعت طول می‌کشد؟
یک پرواز یک طرفه به شیراز نزدیک به ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. با همین منوال رفت و برگشت شما ۳ ساعت خواهد بود.
آدرس فرودگاه شیراز چیست؟
فرودگاه دستغیب شیراز در خارج از شهر قرار دارد و می‌توانید با شماره‌گیری ۱۹۹ به اطلاعات فرودگاه متصل شوید و سوالات خود را جویا شوید.
بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما شیراز چه فصلی است؟
فصول سرد همیشه فرصت مناسبی برای خرید بلیط هواپیما شیراز است. اگر در پاییز و اوایل زمستان به این شهر سفر کنید، با کاهش قیمت پرواز مواجه خواهید شد.
چطور می توانم با پشتیبانی ایران چارتر تماس بگیرم؟
برای تماس با پشتیبانی ایران چارتر می‌توانید با شماره 02191091190 تماس بگیرید یا ایمیل خود را به آدرس info@irancharter.ir ارسال کنید.

“`
 بلیت هواپیما شیراز

خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و اقامتگاه گردشگری ، بلیط قطار

همین الان بلیط سفرت رو به سادگی و با بهترین قیمت تهیه کن

پرواز تهران به جهرم – خرید بلیط ارزان و لحظه آخری | ایران چارتر

H1 Code: ```html پرواز تهران به جهرم پرواز تهران به جهرم یکی از پرطرفدارترین مسیرهای هوایی است که توسط ایرلاین‌های مختلف ارائه می‌شود. این پروازها به صورت روزانه و هفتگی انجام می‌شوند و مسافران می‌توانند با انتخاب زمان مناسب، [...]

بلیط هواپیما معراج – خرید آنلاین در ایران چارتر

H1 Code: ```html بلیط هواپیما معراج: خرید آسان و سریع بلیط هواپیما معراج یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای هوایی است. با خرید بلیط هواپیما معراج از ایران چارتر، شما می‌توانید از خدمات برتر و مطمئن بهره‌مند شوید. ایران [...]

پرواز تهران به بوشهر- بلیط ارزان و لحظه آخری | ایران چارتر

پرواز تهران به بوشهر امروز: بهترین راهنمایی‌ها و نکات برای خرید بلیط پرواز تهران به بوشهر امروز یکی از پرطرفدارترین مسیرهای هوایی در ایران است. با توجه به تعداد زیاد پروازهای این مسیر، انتخاب بهترین بلیط می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. [...]

پرواز بوشهر به رشت؛ سفری راحت و دل‌نشین

مقدمه شما هم از آن دسته افرادی هستید که به سفر و ماجراجویی علاقه دارند؟ آیا تاکنون تجربه سفر هوایی از بوشهر به رشت را داشته‌اید؟ اگر نه، پس با ما همراه باشید تا در این مقاله از زیباترین [...]

خرید بلیط پرواز ایلام به مشهد – ایران چارتر

H1 Code: ```html پرواز ایلام به مشهد: راهنمای کامل پرواز ایلام به مشهد یکی از پرطرفدارترین مسیرهای هوایی در ایران است. این پرواز که حدود دو ساعت به طول می‌انجامد، توسط ایرلاین‌های مختلفی ارائه می‌شود. برای خرید بلیط پرواز [...]

Go to Top